Miksi naiset katsovat minua suoralla silmällä kaupungin kirjastossa (huomaan sivusilmällä)?
Luulin että kirjastossa saa olla rauhassa. xD
Ei haittaa, saa katsoa. Mietin vaan.
Kommentit (40)
Nyt on minussa surulliset tunteet vallassa. =(
En odottanut naisilta näin ilkeitä kommentteja. Kommenttinne ovet miehiäkin ilkeämpiä. =(
Se suora katse on tarkoitettu viestiksi:" Näen, mitä teet/pidän silmällä sinua." Näin teen kaikkien pikkupoikien kanssa, jotka yrittävät tehdä kolttosia.
Vierailija kirjoitti:
Katsoovat, että hittojako tuollainenkin imbesilli tekee kirjastossa.
Onko täällä oikeasti naisia jotka ajattelevat näin? Mitä ajattelet saavuttavasi näillä kommenteilla?
Miksi vihaat miehiä noin paljon? Mitä koet saavuttavasi tuolla?
Jos sä oot jotenkin harvinaisen ruma tai muuten omituisen oloinen, sellaisiahan tuijotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoovat, että hittojako tuollainenkin imbesilli tekee kirjastossa.
Onko täällä oikeasti naisia jotka ajattelevat näin? Mitä ajattelet saavuttavasi näillä kommenteilla?
Miksi vihaat miehiä noin paljon? Mitä koet saavuttavasi tuolla?
Lisään tähän vielä sen verran että oikeat naiset kirjastossa, sanokaa jotain tähän. Ei tämä tee miehille hyvää. =( Eikä teillekään jatko. =(
Vierailija kirjoitti:
Jos sä oot jotenkin harvinaisen ruma tai muuten omituisen oloinen, sellaisiahan tuijotetaan.
Vai niin... sait varmaan hymypatsaan koulussa ja miehet tykkäävät sinusta?
Ap, olet oikeilla jäljillä,
Nämä naisten kommentit ovat malliesimerkkejäkin parempia esimerkkejä siitä miksi naisia on aina alistettu koko miljoonan vuoden historiassa.
Et ole tehnyt mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin... sait varmaan hymypatsaan koulussa ja miehet tykkäävät sinusta?
En saanut. Olen gay mies joten kiva jos miehet tykkää.
Mun suoran silmän katseeni rekisteröi ihmisen, ja auttaa välttämään niihin törmäilyä.
Monet valitettavan itserakkaat miehet kuvittelee, että naiset katsovat heitä erityisesti, koska itse noteeraavat erityisesti ne katseet. Joita siis yleisestikin osoitetaan kenelle tahansa kanssaihmiselle. Joka ikinen päinkatsominen tulkitaan ihailevaksi.
Sama pätee vastaavanlaisiin naisiinkin.
Tämä ihan yleisesti vain, en puutu ap:n olettamuksiin sen erityisemmin. Ehkä häntä tosiaan katsotaan tai sitten ei. Mutta miksi vain siellä kirjastossa?
Vierailija kirjoitti:
Monet valitettavan itserakkaat miehet kuvittelee, että naiset katsovat heitä erityisesti, koska itse noteeraavat erityisesti ne katseet. Joita siis yleisestikin osoitetaan kenelle tahansa kanssaihmiselle. Joka ikinen päinkatsominen tulkitaan ihailevaksi.
Sama pätee vastaavanlaisiin naisiinkin.
Tämä ihan yleisesti vain, en puutu ap:n olettamuksiin sen erityisemmin. Ehkä häntä tosiaan katsotaan tai sitten ei. Mutta miksi vain siellä kirjastossa?
Jätä ihmiset rauhaan kirjastossa....
Jos olisit 30-40 niin saattaisin erehtyä itsekin jäädä hetkeksi tuijottamaan. Tuntuu että harvemmin oman ikäisiä miehiä kirjastossa tulee vastaan. Kai se on joku luonnollinen tai alitajuinen katsastus.
Miksi olet niin tarkkana naisten katsomisista? Yleensä ihmiset havainnoivat toisiaan julkisissa tiloissa. Ei siinä mitään pahaa ole.
Monet tuijottavat "tyhjää" kun ovat ajatuksissaan. Eivät he välttämättä edes huomaa että olet siinä.
Ehkä ne ihmettelee, että mitä toi vilkuilee sivusilmällä.
Anteeksi, mutta oletko jotenkin disabled, ap
Oudosti käyttäytyviä jotenkin huomaa välillä tuijottavansa, vaikkei ole tarkoitus. Liittyy havaintopsykologiaan
Koska he isoavat sinulta suoraa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierosilmälläkö pitäisi katsoa?
No saat katsoa vaikka puhuakin. Mietin vaan. Miksi olet niin agressiivisen oloinen kommenteissa?
Eiköhän tässä nyt lähinnä ihmetellä sun omituista ilmaisua "suoralla silmällä".
Sinä olet moukka, fiksu ei tuijota koskaan eikä mistään syystä