Näkeekö Kela jos ostan Kaalimadosta leluja tt-tuella?
Kelalle kun pitää lähettää tiliotteet aina säännöllisesti, niin näkevätkö he että se on nimenomaan Kaalimadon ostos vai kulkeeko jollakin salanimellä? En haluaisi että joku Kelan tomera Tiina kikattelee mun dildo-ostoksille.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Maksan mieluusti veroja, kun niillä kustannetaan vahvat suihkuorgasmit köyhille.
Jotain iloa pitää olla myös leikkaustenkin keskellä
Vierailija kirjoitti:
Näkee jos et laita verhoja ikkunaan. Kelalla on silmät selässäkin.
Kyllä.
Kelalla on Stasin oikeudet.
Eihän tuon nyt mitään ole. Minä ostin kiinasta dildon ja se oli kuukauden kuluttua haettavissa postista. Oli ihan muotoonsa pakattu ja hieman inhoten postineiti sen kouraan tiputti.
Kannattaa mennä töihin, niin ei tarvitse lähetellä tiliotteitaan kenenkään luettavaksi ja voit tilata vaikka aidon kokoisen Antonio Banderas -seksinuken.
Osta luottokortilla.
Bank Norwegian on paras.
Maksan aina joka kuukausi pois koko laskun niin ei mene korkoja.
Minun Kela täti/setä näkee dildo-ostokset, deittisivustomaksut kuten Match.com, näkeepä vielä senkin että on puoliso. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä minusta ajattelee, kunhan ei tee laskuvirheitä niin että joudun päätöksiä vaatia oikaistavaksi.
Uusi hallitus sitten päättää nämäkin leikit, odotas vaan!
Kaalimadon veloituksissa ei lue Kaalimato vaan Kentonec tjsp.
Monessa verkkokaupassa tiliotteella näkyy vain jokin paytrail tai jokin muu maksupalvelun tarjoaja. Harvemmin mitään mikä viittaisi ostopaikkaan. Joissain paikoissa saattaa olla maksun viitteenä yritys josta olet oston tehnyt.
Jos maksat laskulla niin sitten ei varmasti näy tiliotteella mitään muuta kuin laskun tiedot. Ei mitään viitettä kaalimatoon.
Nosta käteistä ja mene ostamaan erotiikkaliikkeestä tai ruokakaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Nosta käteistä ja mene ostamaan erotiikkaliikkeestä tai ruokakaupasta.
No en taatusti mene!
Mitä väliä sillä jos joku kelalainen sen näkeekin. Alkon maksuista ja pelaamisesta ne huolestuvat ja tekevät huoli-ilmoituksen sossuun.
Kelan mukaan tuollaiset pitää ensisijaisesti ostaa käytettyinä.
asiasta on ennakkopäätös.
Minusta kannattaa rohkaistua ja olla välittämättä jos Kela sattuisikin näkemään tämän ostoksen. Ei ole mitenkään kiellettyä. Ja terveyttä se on seksuaaliterveyskin.
Maksa Klarnan laskulla ja kun maksat laskun niin se maksetaan Nordea Finans Sverigelle, josta ei voi mitenkään kela tietää, mitä olet tilannut.
Onko tähän päivitystä saatavilla että miten Kelalla toimitaan uuden hallituksen linjauksen myötä?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tilannu tt-tuella eikä hävetä vaikka näkisivät.
M
Laitatteko siis kaalimadon laskun Kelaan?
Ei, vaan tiliotteet. Niissä näkyy ostotapahtuma. Mutta ei niitä kukaan jaksa tai ehdi sen tarkemmin katsoa, kuin että onko tilille tullut rahaa, joka miinustaisi tt-tukea.
Maksan mieluusti veroja, kun niillä kustannetaan vahvat suihkuorgasmit köyhille.