Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulossa hulluksi?

Vierailija
05.12.2006 |

Mikähän ihme vaivaa, kun tunteet heittelee jatkuvasti laidasta toiseen? Olen iloinen ja nauran, hetken päästä on itku kurkussa ja ilman syytä. Töissä tuntuu välillä ylienergiseltä ja seuraavassa hetkessä tekisi mieli painaa pää tyynyyn ja vetää peitto korviin.

Kotioloissa ja omassa elämässä ei ole tapahtunut mitään muutoksia, joten siksipä nämä tunnevaihtelut ihmetyttääkin. Vaihdevuosista tuskin on kyse, sillä olen vielä reilusti alle kolmenkympin. Kuukautiset on jääneet pois, mutta raskaanakaan en ole.

Apua! Kaivataan palstamammojen virallista totuutta ja diagnoosia. Mikä minua vaivaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tulisi kasvaa aikuiseksi. Ei tuolla lailla käyttäydy aikuinen ihminen. Nyt itseä niskasta kiinni ja ryhdistäydy!

Vierailija
2/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihto vois tällöin auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
4/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Tuliskohan musta normaali, jos alkaisin käyttää? On oikeesti ihan skitsofreeninen olo, en tunnista käytöstäni omakseni.

Vierailija
5/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis raatanut liikaa? Itselläni oli tuollaisia oreita yliväsyneenä töistä. Oli tosi stressiä. Mieti tilannettasi ja elämääsi kokonaisuutena. juttele ystävän kanssa, joka sut tuntee. Vaikutat myös jotenkin ärtyneeltä.

Vierailija
6/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani oli tuota ja kilpirauhasen vajaatoiminnasta oli kysymys, yleensä se on kai kyllä liikatoiminta joka laihtumisen aiheuttaa.

Vierailija
7/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla liikatuotantoa, kun laihdut ja mieliala ylös alas. Hikoiletko helposti ja sydämen tiheälyöntisyyttä?

Vierailija
8/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 10

Vierailija
9/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee väsymys vaan valtaa silloin tällöin ja hetken päästä mennään taas kun duracel-pupu.

Voisko tosiaan olla tästä palstasta oikee apu? Jos kävisin mittauttamassa kilpirauhasarvot. Eihän mulle tullut tollanen mieleenkään.

-ap

Vierailija
10/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä kokeet ei yhtään vieraita. Pätee diagnoosi ainakin oireisiin. Tosin lääkärihän aina diagnoosin tekee jopa kaikkitietävien av-mammojen ylitse.

Vierailija
11/11 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi jollain mennä numerot sekaisin :)

Mutta mene ihmeessä testauttamaan nuo arvot, et siinä mitään menetä.

t.10