Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntui saada tyttö poikien jälkeen?

Vierailija
05.12.2006 |

Kannattaisko satsata tyttöön vielä?

terv. poikien äiti

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eniten minun näköiseni ja tuntuu kaikkein läheisimmältä.

Vierailija
22/25 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala. Eivät juurikaan tappele tai riitele keskenään. Minulla taas vuotta nuorempi sisko ja tappelimme lapsena lähes henkihieverissä ja muistan pelänneeni siskoa ihan hirveästi ja istuneeni tuntikausia vessassa siskoa paossa. Minusta on ihanaa että meillä on sekä tyttö että poika ja saan seurata molempien kasvua ja osallistua niin tyttö kuin poika juttuihin. Toisaalta vaikka olisikin vain yhtä sukupuolta olisin silti onnellinen siitä että minulla on lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli vain yksi veli, kaksi vuotta vanhempi. Eikä meistä ollut koskaan seuraa toisillemme. Ihan pieninä varmaan on, mutta kun pojille kehittyy omat kuviot ja tytöille omat, ei heistä enää kavereita saa.

Vierailija
24/25 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siis näyttää olevan niin, että moni haluaa sekä tyttöjä että poikia. Mikäs komponentti sitten puuttuu niiltä ihmisiltä, jotka haluavat vain yhden lapsen?

Vierailija
25/25 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden pojan jälkeen tyttövauva oli aivan samanlainen kokemus kuin pojistakin. En kokenut sitä mitenkään erilaisena siinä vaiheessa.

Jälkeen päin on tytär ollut paljon haasteellisempi kuin pojat, mutta silti olen onnellinen, että saan olla sekä poikien että tyttären äiti. Molemmat ovat omalla tavallaan erityisiä suhteita ja kasvattavia kokemuksia.