Miltä tuntui saada tyttö poikien jälkeen?
Kannattaisko satsata tyttöön vielä?
terv. poikien äiti
Kommentit (25)
kamala. Eivät juurikaan tappele tai riitele keskenään. Minulla taas vuotta nuorempi sisko ja tappelimme lapsena lähes henkihieverissä ja muistan pelänneeni siskoa ihan hirveästi ja istuneeni tuntikausia vessassa siskoa paossa. Minusta on ihanaa että meillä on sekä tyttö että poika ja saan seurata molempien kasvua ja osallistua niin tyttö kuin poika juttuihin. Toisaalta vaikka olisikin vain yhtä sukupuolta olisin silti onnellinen siitä että minulla on lapsia.
Minullakin oli vain yksi veli, kaksi vuotta vanhempi. Eikä meistä ollut koskaan seuraa toisillemme. Ihan pieninä varmaan on, mutta kun pojille kehittyy omat kuviot ja tytöille omat, ei heistä enää kavereita saa.
se siis näyttää olevan niin, että moni haluaa sekä tyttöjä että poikia. Mikäs komponentti sitten puuttuu niiltä ihmisiltä, jotka haluavat vain yhden lapsen?
Kahden pojan jälkeen tyttövauva oli aivan samanlainen kokemus kuin pojistakin. En kokenut sitä mitenkään erilaisena siinä vaiheessa.
Jälkeen päin on tytär ollut paljon haasteellisempi kuin pojat, mutta silti olen onnellinen, että saan olla sekä poikien että tyttären äiti. Molemmat ovat omalla tavallaan erityisiä suhteita ja kasvattavia kokemuksia.
on eniten minun näköiseni ja tuntuu kaikkein läheisimmältä.