Jätänkö pois ensin alkoholin vai mielitekoihin syömisen? Mielipiteitä kaivataan.
Alkoholia menee paljon. 40-60 annosta/vko. Tulee kyllä syötyä krapulassa liikaa. Myöskin masentaa ja väsyttää.
Jos lopetan alkoholin niin tiedän syöväni liikaa. On pahat mieliteot. Toisaalta alkoholin tuomat kalorit jäisi pois. Jaksaisin enemmän liikkua, nukkuisin paremmin. Liika syöminen kuitenkin masentaa kuten alkoholin nauttiminenkin.
En pysty skippaamaan ainakaan molempia kerralla kokonaan pois.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, olen ilkeä. Oikeasti olen lopettanut alkon käytön kokonaan useita kuukausia sitten mutta olen niin saamarin pettynyt siihen, että syön välillä liikaa. Olen toki ylpeä itsestäni, että pystyin lopettamaan juomisen. Kaikki määrät yms olivat totta mitä join ennen ja nyt täysi nolla.
Liikun paljon enemmän. Nukun aika paljon, olen edelleen väsynyt. Syön pääosin ihan terveellisesti ja olen laihtunut mutta silti tekee mieli joskus kamalasti makeaa ja roskaruokaa. Moitin tästä itseäni.
Kahdessa kuukaudessa lähti 10 kg. Sitten pysähtyi ja tuli syömisen himo. Laihdutettavaa olisi vielä paljon.Huijasin koska yritän keksiä itselleni syyn olla ylpeä tästäkin tilanteesta jo ja toisaalta myös luvan syödä ilman syyllisyyttä. Olen liian ankara itselleni ja sitten kuitenkin liian lepsu ja saatan syödä useamman päivän herkkuja putkeen. Sitten taas vähän ryhdistäydyn.
-apIhan aiheesta voit olla ylpeä itsestäsi, ei ole mikään tekosyy.
Kiitos.
En tiedä miten voi olla niin kamala nälkä ja mieliteot.
Yritän jotenkin sopeuttaa tätä. No, kyllä minä kaloreita varmaan ennen sain enemmän kun en liikkunut paljoa, söin liikaa ja join aivan kamalasti.
Sinänsä yksi rullakebab ja suklaalevy viikossa ei ehkä maailmaa kaada. Kun ennen söin sen ja enemmänkin roskaruokaa kuin nykyään.
Silti harmittaa. Kun on tavoitteet joita ei kai sitten pysty ylläpitämään. Olen ihan pihalla, että teenkö asioita oikein vai en.
-ap
Ihan aiheesta voit olla ylpeä itsestäsi, ei ole mikään tekosyy.