Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen menee kutsuttuna bändin eturiviin ja jatkoille?

Vierailija
30.05.2023 |

Siis bändäriksi ja sitten esittää ettei ole tiennyt mistä kyse, sekä vielä uhriutuu? Eikö se nyt ole aika selvää miksi siellä nollarivillä ei ole esim. kaljamahaisia heviukkoja seassa? Tainnut morkkikset iskeä ja pitänyt keksiä selityksiä. Bändäreissä ei mitään vikaa, mutta jos ja kun kaikki tietää mistä kyse niin ihme hommaa itkeä jälkikäteen asiasta.

Kommentit (195)

Vierailija
141/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniit naiset on eniten vaarassa,tavallisen näköisiä ja rumia harvemmin kutsutaan mihinkään bäkkäriin.

netissä on uusia vaaroja.kutsutaan ulkomaille ,ehdotetaan yhteistyötä influensserille ja instababelle. vastassa voi olla mitä vaan.lähdet ulkomaille mainoskuvaukseen ja joudut ihmiskauppaan. tosiaan hyvä et iltalehdet, kirjoittaa kaikesta nykyään.

onneksi oon vanha,nuorten maailma on vaaralllinen ,ollut aina mut netti, mahdollistaa vaarojen lisääntymisen.

en tuomitse naista ,joka on ihastunut johonkin tähteen ja pyrkii lähikontaktiin.luulen et tähti on kyynistynyt ja ei näe faneja ,aina inhimillisestä näkökulmasta, kun aina on tarjolla muijia.monella playerillä on samantyypppiset elkeet kun tähdillä.

Vierailija
142/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollarivi ja eturivi näyttää sekoittuneen av-tätien ja -setien päässä pahemman kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden ketjujen kommentteja kun lukee niin en yhtään ihmettele kuinka sekaisin nuoriso on. Teidän surkeiden ns kasvattajien tuotoksia korjaillaan vielä pitkään. No, ainakin itselläni töitä riittää pitkälle tulevaisuuteen.

Isäongelmaiset pissikset ja mopojonnet :D. Tikotoksukupolvi. Kyllä, pelkkiä degeneraatteja

Oot kyllä harvinaisen typerä tapaus :D. Mee sinne ylilaudalle vinkumaan.

Mene sinä tiktokkkiin hytkyttämään pakaroitasi tai tee joku mopolla keulimisvideo sinne, myötistä :D

Uli uli

Paljastit itsesi veeti, myötistä :D

Vierailija
144/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antelias.

Vierailija
145/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä idioottimainen avaus tämäkin. Ap jotenkin kateellinen näille kutsutuille naisille vai mikä ongelma?

"Kateellinen"

LOL :D

"LOL :D"? Miksi mamma/pappa saa palvelutalossa käyttää nettiä vielä tähän aikaa? Eikö hoitajien pitäisi vahtia sinua? Teen tästä valituksen.

Tietävätkö isäsi ja äitisi, millaista paskaa suollat internettiin, vai eikö ne vaan välitä sinusta ollenkaan :D

Vierailija
146/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkareilta saa ns. turvallista irtoseksiä. Jos menet jonkun tavan pulliaisen kanssa sänkyyn, siitä tietää seuraavalla viikolla kaikki äidistä paaviin. Samasta syystä naiset on ulkomailla ihan eri tavalla kiimoissaan kuin kotimaassa.

Vierailija
147/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommentteja. Ketju täynnä katkeria k ilt ti miehiä? Kävin nuorena monilla keikoilla, olin eturivissä, joskus pääsin bäkkärille. Koskaan en pannut ketään eikä edes yritetty pakottaa panemaan ketään. Ainoa asia jonka sain oli bändiläisten nimmarit. Siellä oli miehiä, naisia, faneja, bändäreitä, nimmarin metsästäjiä... monelle fanille ikimuistoinen kokemus tavata idolinsa ja ottaa vaikka yhteiskuva ja vaihtaa pari sanaa. 

Normaalia fanielämää, että pääsee tapaamaan idoliaan välillä, jos jaksaa odottaa tai osaa olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Yleensä fanitapaamiset on vaan sitä, että vaihdetaan pari sanaa artistin kanssa ja hengataan suurimmalta osin muiden fanien kanssa. Joskus tietty voi pidempikin juttutuokio syntyä. 

Seksiäkin voi joillain olla, mutta ei se nyt mikään default oletus ole, että olisi. 

Vierailija
148/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen

Vierailija
149/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata omasta nuoruudesta. Ei toki ollut mitään etukäteisvalintaa,mutta kiinnosti nähdä mitä takana tapahtuu.. ja jos joku isompi ulkomaanartisti jota fanitan olisi valinnut niin olisin varmaan halunnut nimmarin ja yhteiskuvan tms.

Tai saattanut mennä uteliaisuudesta.

Luulen, että nyt aika moni haluaisi mennä katsomaan mitä siellä Rammsteinin bäkkärillä tapahtuu. Jopa undercoverjournalisti.💁

AP on varmasti mies

Vierailija
150/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommentteja. Ketju täynnä katkeria k ilt ti miehiä? Kävin nuorena monilla keikoilla, olin eturivissä, joskus pääsin bäkkärille. Koskaan en pannut ketään eikä edes yritetty pakottaa panemaan ketään. Ainoa asia jonka sain oli bändiläisten nimmarit. Siellä oli miehiä, naisia, faneja, bändäreitä, nimmarin metsästäjiä... monelle fanille ikimuistoinen kokemus tavata idolinsa ja ottaa vaikka yhteiskuva ja vaihtaa pari sanaa. 

Et sinä voi panna, jos olet nainen.

Bee dee äsken äm -naisena totean, että olet väärässä. Älä opeta äitiäs n u s s i m a a n.

Vierailija
151/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä meininkiä toi maailma. Jotkut vielä vapaaehtoisesti kaivaa verta nenästään.

Vierailija
152/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kummaa noi roskiksista nostetun näköset ja satamajätkien käytöksellä varustetut äijän roikaleet kiinnostaa ja innostaa? En koskis pitkällä tikullakaan heihin.

Vierailija
153/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt et nykyäänkin on vielä groupie meininkiä luulin että se mee too olis jo vaikuttanu tähänkin ilmiöön.luulin et päättyi 90 luvulla.aika iso bändi kuitenkin kyseessä.

Vierailija
154/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ilmaisia lounaita!

Ja höpsis! En oo lounaista saati aamupaloistakaan vielä kertaakaan itse maksanut tähän ikään asti.

T.demari

Vierailija
155/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin vielä 20-vuotiaanakin voinut mennä hyväuskoisena eturiviin ja jatkoille kuvitellen että haluavat olla kavereita.

Ei kaikki meistä ole kasvaneet irstaillen, on myös me kiltit maalaistytöt jne.

Itseasiassa tuossa iässä uskoin täysin kun viimeinen bussi meni ja nuori mies tarjosi yöpaikkaa. Kysyin ettei ole taka-ajatuksia ja sanoi ettei ole. Uskoin vaikka oli koko illan flirttaillut, olin tottunut rehellisiin ihmisiin.

No, oli sillä taka-ajatuksia ja se vähän ahdisti mutta mitään ei tapahtunut. Painosti kyllä ikävästi. Hiivin ensimmäisellä aamubussilla kotiin ja jätin hänet nukkumaan.

Ihmettelin miksi yritti painostaa, vaikka olin etukäteen kertonut että mitään ei tule tapahtumaan. Että eikö ymmärtänyt miten pelottavaa se on naiselle. Muistan sen ihmetyksen.

Komppaan tätä, itsekin olin 18-20 vuotiaana todella naiivi, meni ihan täydestä se että miehet esittää mukavaa kunnes eivät sitten enää olekaan. Itse luulin että ovat oikeasti kiinnostuneita minusta ihmisenä.

Minäkin komppaan edellisiä. Luulin aivan näihin päiviin asti ettei naisille miesten varallisuus merkitse mitään.

Vierailija
156/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä voi panna, jos olet nainen.

Bee dee äsken äm -naisena totean, että olet väärässä. Älä opeta äitiäs n u s s i m a a n.

Ei se onnistu sen paremmin nahkuriltakaan, jos et transnainen, tai pane sträppärillä. Lukkoa ei panna avaimeen, ruoka ei syö suuta jne.

Vierailija
157/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis kirjoitti:

Huomiohakuinen narsisti bimbo, joka esittelee omaa erinomaisuuttaan instassa antaen kuvan, että tältä tyhjäpäältä saa helposti?

Iida Vainio :-D

Vierailija
158/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fatim Diarra oli siellä kutsuvieraana

Ja Riikka Purra istui vieressä ja Iltiksen kuvasta päätellen heillä näytti olevan hauskaa keskenään. Parin rivin päässä istui myös Tarja Halonen miehensä kanssa. Enpä kyllä olisi arvannut oikein kenenkään noista käyvän jonkun Ramstenin keikoilla... Varsinkaan Tarja Halosen.

Vierailija
159/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka haluaa bilettää?

Vierailija
160/195 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, kukapa ei menisi eturiviin, jos oma suosikkiartisti sinne kutsuu? Tuskin kaikkien kohdalla on ollut ajatuksena mennä sinne paneskelemaan. Toki bändäreitäkin aina on joilla tuo voi olla se juttu.

Sitten on myös julkkiksia, jotka eivät missään nimessä romanttisesti, tai seksuaalisesti koskaan sekaantuisi omaan fanikuntaansa, koska kokevat sen kuormasta syömiseksi ja hyväksikäytöksi. Itse arvostan tämmöisiä julkkiksia enemmän.