Suoliston syöpäseulontaan osallistuvat, miten olette ottaneet sen kakkanäytteenne?
Onko onnistunut sujuvasti????
Kerro keinot ottaaksesi sen näytteen kakastasi: ?
Kommentit (45)
Minä tein sen helpolla tavalla. Normaalisti pytyllä kakkasin, mutta nappasin vessapaperiin kikkareen heti kun oli tulollansa. Siitä kikkareesta sitten otin näytetikkuun näytteen. Ei tullut mitään ylimääräistä sotkua eikä tarvinnut kyykätä.
Menin keittiön pöydän reunalle kyykyttään ja mies otti pökeleestä kopin ,sitte siitä näyte.
Siinä Fimlabista tulleessa kirjessähän on ohjeet, miten otetaan.
Voit kakkia vaikka kylppärin lattialle laittamasi sanomalehden päälle ja siitä sitten otat labran lähettämällä välineellä sen näytteen.
Sanomalehdeltä kakan voi sitten kaataa pönttöön ja lehden taitella johonkin pussiin, sulkea pussin jonka vie ulos talon roskiin.
Esimerkiksi noin.
Tai sitten viritellä pöntölle renkaan alle jonkin pussin tai paperin jonka päälle kakit...
Vierailija kirjoitti:
Minä tein sen helpolla tavalla. Normaalisti pytyllä kakkasin, mutta nappasin vessapaperiin kikkareen heti kun oli tulollansa. Siitä kikkareesta sitten otin näytetikkuun näytteen. Ei tullut mitään ylimääräistä sotkua eikä tarvinnut kyykätä.
Tämä on se yksinkertaisin ja helpoin tapa hoitaa homma, eikä tarvitse pitkin nettiä udella toisten kakkaamista.
Suolistosairautta sairastavana otan noita vuosittain, ei siitä tarvitse numeroa tehdä. Kakka puhtaalle alustalle, siitä pieni näytelusikallinen siihen näytekuppiin ja korkki kiinni, alustan siivous pönttöön/roskikseen.
Tokmannin ämpäriin rykäsin satsin, tulipahan sillekin käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä, näin minäkin tein eikä tarvittu pakasterasioita eikä kertakäyttölautasia ym.
Kuinka yksinkertaisia te oikein olette?
Vierailija kirjoitti:
Laitoin koiranpaskan näytteeksi Ei ollut Mustilla syöpää
Ehkäpä sinulla on, vieläkö sitten naurattaa kun on avanne vyötäröllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin yritin, mutta sattui se saapumiserä olemaan löysempää sorttia. Meinasi kainaloon asti mennä.
Paskoin (vaimon) housuun ja sieltä kaavin.housut laitoin kaappiin takaisin.ylläri vaimolle.
Laitoin vessanpytyn kannelle sanomalehden, johon suoritin näytteen annon ja josta varovasti lusikoin muistaakseni lusikalla näytteen. Siten, ettei näytteeseen tuleva materiaali koskenut sanomalehteä. Ei ollut kovin kiinteää, mutta sotkematta sujui. Kansi säilyi puhtaana, myös. Tiedän, että jotkut ottavat kylmästi pytystä vaan.
Minäkin tein tarpeet sanomalehdelle, siitä täytin purkin, käärin sanomalehden siististi ja vein taloyhtiön paperinkeräysastiaan.
Hyödynnän saunasolmu harrastustani. Otan kopin suulla ja siirrän kakan astiaan. Yhtä helppoa kuin juomalasista juominen.
Olen laittanut palan tupla-patukasta kun en ole kehdannut alkaa kakkaa kauhomaan
Kakkasin pahvilaatikkoon, teippasin laatikon kiinni ja lähetin sinne.
Ota käsi pois sieltä haaroista, sun äiti hakee sut kohta syömään
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut palan tupla-patukasta kun en ole kehdannut alkaa kakkaa kauhomaan
Kun tämä joukkoseulonta on kohdistettu 60 vuotta täyttäneisiin, niin just, jos puhut joukkoseulontaan osallistumisesta, olet aikamoisen kakaramainen... Hah! Et sunkaan ole mun naapuri...
Kertakäyttölautaselle. Tuli nätti. Siitä sököttelin putkeen ohjeen mukaan. Mutta samana päivänä tuli muistutus, että en ole toimtttanut näytettä! Olin juuri vienyt postilaatikkoon. Muistutus tuli kirjallisena vielä muutaman päivän päästä ja ajattelin, että mitä ihmettä; oliko siinä joku eräpäivä?
Siksipä ihmetyttää, että niinkin moni haluaa jutella kakkaamisesta ap:n kanssa, vaikka selvästi hänellä on joku fiksaatio näihin eritteisiin.
Älkää ruokkiko.