Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla rumat hampaat?

Vierailija
30.05.2023 |

Ja miten rumat?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja on naama ja ihokin. Myös ajatukset on.

Vierailija
22/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Täydellinen, suora hammasrivi. Ei nyt säihkyvän valkoinen, mutta luonnollisen puhtaan näköinen. Huollankin niitä huolella.

Hampaat ja silmät ovatkin sitten ainoat mikä minussa on kaunista, muuten olen kuvottava karvainen löysä huonoryhtinen valas, jonka kropan mittaushteetkin ovat oudot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huokoinen/hauras hammasluu, hammaslääkärien kertoman mukaan johtuu äitini raskausaikana syömistä lääkkeistä (mm. antibiootti, hei, se oli 70-luvulla, ei sentään saanut talidomia!). Tämä aiheuttaa sen, että mun hampaat vaan kuluu ja lohkeilee, etuhampaat on lyhentyneet jo pari-kolme milliä (ja se on hampaissa PALJON) ja vielä silleen symmetrisesti, eli keskellä on lyhyintä ja kulmahampaat on sitten normaalit. Ja kun se hammasluu on myös harmaata/keltaista eikä valkoista, niin näytän siltä, kuin mulla ei olisi hampaita lainkaan.

Ihan väen vängällä en siis hymyile ikeniä myöden, sen verran tiedän hampaideni näyttävän hassuilta. Mulla ei kuitenkaan ole tähän ikään asti poistettu yhtään syömähampaita, viisaudenhampaat on poistettu kyllä. En ole tarvinnut juurihoitoja, oikaisuhoitoa tms, mutta nää hampaat vaan murenee. Ja jos joku isompi pala lohkeaa, niin hammaslääkärien (useita, myös yksityisellä puolella) neuvo on ollut, että käytä kynsiviilaa, jos on liian terävä paikka... No en ole viilaillut, kyllä ne terävät kohdat kuluu tylsiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi