Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla rumat hampaat?

Vierailija
30.05.2023 |

Ja miten rumat?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risat mut kyllä niillä syömään pystyy. Ei oikein näkkileipää

Vierailija
2/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rumat, mutta pitäisi valkaista. Kallista hommaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä sun hampaat vai oonko mä nähny ne jo??

Vierailija
4/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rumat ja vinot mutta ehjät ja terveet. En saanut lapsena oikaisuhoitoa, koska kotikaupungissani ei ollut tarvittavaa osaamista eivätkä vanhempani halunneet kustantaa Helsingin-matkoja. Rumat hampaani olivat kuulemma persoonalliset. Aikuisena mietin oikaisua omalla kustannuksella täällä Helsingissä mutta en viitsinyt enää. Mitä väliä. Näillä mennään loppuun asti.

Vierailija
5/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. En halua vaan pilata hampaita valkaisulla. Hammasluuni on kellertävää, ollut aina. Eivät siis ole tummentuneet. Olisipa jotain hoitavaa vaaleaa lakkaa markkinoilla, jota voisi sivellä kynsilakan tavoin hampaan pinnalle, ja joka kestäisi n päivän. Käyttäisin.

Vierailija
6/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin.

Vierailija
7/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään hyviä kokemuksia hampaiden kotivalkaisusta? Koitin joskus niitä Crest:in White Strip:ejä mutta ei ne paljoa näyttäneet vaikuttavan.

Vierailija
8/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kauniit, suorat, valkoiset ja ehjät hampaat. Saan kiittää hyviä geenejä ja hammaslääkäriäitiäni että hampaani ovat näinkin kauniit. Monesta asiasta ulkonäössäni en tykkää mutta hampaistani tykkään.

Vierailija
9/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodolta ei, mutta ne on olleet aina kellertävät. En ole kysynyt toista konsultaatiota, mutta edellinen hammaslääkäri sanoi, että ei varmaan auta valkaisu, vaan on synnynnäinen "vika". 

Vierailija
10/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavalliset hampaat.

Vierailija
11/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on vielä. Mutta jos hammaslääkäriin ei tänäkään vuonna pääse, alkaa hampaisto harventua.

Vierailija
12/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rumat. Ylipurenta, kookkaat, vinot. Pitäisi myös valkaista. Juu u ei paljoa huvita suuta avata kenekään nähden.

Vierailija
13/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rumat, mutta kuluneet ja vinossa. Osa on jouduttu poistamaan, enkä saanut osatekareita tilalle (hammaslääkärini ehdotus, ei minun), koska uus.suo.malaisille menevät nekin palvelut. Kävin kirjaimellisesti paikan päällä kääntymässä erikoissairaanhoidossa (paikka kuhisi tulijoita), kysyivät onko poistot tehty karieksen johdosta. Osa oli, osa ei: se riitti kielteiseen päätökseen. 50€, kiitos. Ihan turhaan kerroin lapsuudenperheestä, jossa ei pidetty huolta hampaista tai muustakaan terveydestä.

Kukaan tuskin tenttasi tulijoilta näiden karieksesta tai muustakaan. 

Vierailija
14/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta eipä tuo ole elämässä haitannut. En vaan kuvissa koskaan hymyile. Mun hampaat ei ole edes vinot tai keltaiset, mutta hassun muotoiset. Etummaiset hampaat on todella isot, pitkät ja sellaiset kolmiomaiset nököhampaat. Sitten taas taaempaa hampaat on ihan pienet ja matalat. Ne etummaiset jättihampaat on vielä sinertävän valkoisia, kun muut on sellaisia tavallisen värisiä, joten se orava-look oikein korostuu. Toisaalta mä pidän mun orava-hymyä ihan söpönä, mutta olen varmasti ainoa joka pitää :D Eräs ex yritti painostaa ottamaan laminaatit, mutta kieltäydyin ehdottomasti, niin kauan kuin mun hampaat toimii tarkoitukseensa eli ruoan pureskeluun, niille ei tehdä mitään.

Vierailija
15/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pari vinoa hammasta eli rumat on ja siksi naiset ei tykkää minusta.

Vierailija
16/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylhäällä täydellinen valkoinen pepsodent-rivi. Alhaalla sahalaitaiset ja värjääntyneet örkin raatelimet. Oi miksi.

Vierailija
17/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku iskenyt Auerille hampaat sisälle vai miten ihmeessä? Ja kotona hirveä sotku???

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5ebd4596-ddb0-461c-87f6-7cd83ec7b295

Vierailija
18/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo enää omia, rumat silti.

Vierailija
19/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaalta on hampaat ristissä ja kaikkiaan kolme hammasta on poistettu, mutta silti eivät vaan tahdo suuhun sopia. Ei voi mitään, muuten olen huippumies.

Vierailija
20/23 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinot ne on, mutta en oikeastaan pidä niitä rumina. Ovat persoonalliset ja minun näköiset.