Onko sulla rumat hampaat?
Kommentit (23)
Ei ole rumat, mutta pitäisi valkaista. Kallista hommaa :(
Vierailija kirjoitti:
Näytä sun hampaat vai oonko mä nähny ne jo??
On rumat ja vinot mutta ehjät ja terveet. En saanut lapsena oikaisuhoitoa, koska kotikaupungissani ei ollut tarvittavaa osaamista eivätkä vanhempani halunneet kustantaa Helsingin-matkoja. Rumat hampaani olivat kuulemma persoonalliset. Aikuisena mietin oikaisua omalla kustannuksella täällä Helsingissä mutta en viitsinyt enää. Mitä väliä. Näillä mennään loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Sama. En halua vaan pilata hampaita valkaisulla. Hammasluuni on kellertävää, ollut aina. Eivät siis ole tummentuneet. Olisipa jotain hoitavaa vaaleaa lakkaa markkinoilla, jota voisi sivellä kynsilakan tavoin hampaan pinnalle, ja joka kestäisi n päivän. Käyttäisin.
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
Onko kellään hyviä kokemuksia hampaiden kotivalkaisusta? Koitin joskus niitä Crest:in White Strip:ejä mutta ei ne paljoa näyttäneet vaikuttavan.
Minulla on kauniit, suorat, valkoiset ja ehjät hampaat. Saan kiittää hyviä geenejä ja hammaslääkäriäitiäni että hampaani ovat näinkin kauniit. Monesta asiasta ulkonäössäni en tykkää mutta hampaistani tykkään.
Muodolta ei, mutta ne on olleet aina kellertävät. En ole kysynyt toista konsultaatiota, mutta edellinen hammaslääkäri sanoi, että ei varmaan auta valkaisu, vaan on synnynnäinen "vika".
Hyvä on vielä. Mutta jos hammaslääkäriin ei tänäkään vuonna pääse, alkaa hampaisto harventua.
On rumat. Ylipurenta, kookkaat, vinot. Pitäisi myös valkaista. Juu u ei paljoa huvita suuta avata kenekään nähden.
Ei rumat, mutta kuluneet ja vinossa. Osa on jouduttu poistamaan, enkä saanut osatekareita tilalle (hammaslääkärini ehdotus, ei minun), koska uus.suo.malaisille menevät nekin palvelut. Kävin kirjaimellisesti paikan päällä kääntymässä erikoissairaanhoidossa (paikka kuhisi tulijoita), kysyivät onko poistot tehty karieksen johdosta. Osa oli, osa ei: se riitti kielteiseen päätökseen. 50€, kiitos. Ihan turhaan kerroin lapsuudenperheestä, jossa ei pidetty huolta hampaista tai muustakaan terveydestä.
Kukaan tuskin tenttasi tulijoilta näiden karieksesta tai muustakaan.
On, mutta eipä tuo ole elämässä haitannut. En vaan kuvissa koskaan hymyile. Mun hampaat ei ole edes vinot tai keltaiset, mutta hassun muotoiset. Etummaiset hampaat on todella isot, pitkät ja sellaiset kolmiomaiset nököhampaat. Sitten taas taaempaa hampaat on ihan pienet ja matalat. Ne etummaiset jättihampaat on vielä sinertävän valkoisia, kun muut on sellaisia tavallisen värisiä, joten se orava-look oikein korostuu. Toisaalta mä pidän mun orava-hymyä ihan söpönä, mutta olen varmasti ainoa joka pitää :D Eräs ex yritti painostaa ottamaan laminaatit, mutta kieltäydyin ehdottomasti, niin kauan kuin mun hampaat toimii tarkoitukseensa eli ruoan pureskeluun, niille ei tehdä mitään.
On pari vinoa hammasta eli rumat on ja siksi naiset ei tykkää minusta.
Ylhäällä täydellinen valkoinen pepsodent-rivi. Alhaalla sahalaitaiset ja värjääntyneet örkin raatelimet. Oi miksi.
Onko joku iskenyt Auerille hampaat sisälle vai miten ihmeessä? Ja kotona hirveä sotku???
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5ebd4596-ddb0-461c-87f6-7cd83ec7b295
Alhaalta on hampaat ristissä ja kaikkiaan kolme hammasta on poistettu, mutta silti eivät vaan tahdo suuhun sopia. Ei voi mitään, muuten olen huippumies.
Vinot ne on, mutta en oikeastaan pidä niitä rumina. Ovat persoonalliset ja minun näköiset.
Risat mut kyllä niillä syömään pystyy. Ei oikein näkkileipää