AMK-valintakoe 2023
Osallistuitko eilen valintakokeeseen? Miltä vaikutti?
Haitko opintoihin, joihin kokeessa kuuluu tunnetaito-osuus? Minä hain ja pidin todella teennäisinä ja jotenkin väkinäisinä/ epäuskottavina kuvia, joissa esitettiin tunteita. En voi ymmärtää miksi niin huonot kuvat on otettu kokeeseen.
Kommentit (6)
Mä kävin tänään ja parista kuvasta oli kyllä hankala löytää vastausvaihtoehdoista mitään sopivaa.
Ket kirjoitti:
Mä kävin tänään ja parista kuvasta oli kyllä hankala löytää vastausvaihtoehdoista mitään sopivaa.
Ainakin sellainen kuva, missä poika katsoi jonnekin ylös ja tyttö alas. En muista, miten tulkitsin.
nosiis tuo että piti arvata onko poika ihastunut tyttöön ym tosi vaikee tulkita kuvasta :D
Osallistuin keskiviikkona.
Matematiikka, fysiikka ja looginen päättely olivat ok, mutta suomi ja englanti olivat hämmästyttävän vaikeita. Ihan kuin ei olisi koskaan puhunut ja kirjoittanut kyseisillä kielillä. Mitä olen Internetin keskusteluja lukenut ja parilta muulta kuullut niin muillakin kuuluu olleen samanlaisia ajatuksia.
Siis mä oon aina ollu enkussa hyvä eikä oo ikinä tarvinnu kokeissa 2 kertaa miettiä vastausta, mutta tuo amk koe oli niin monimutkaista ymmärtää kun aiheet oli niin random ja vaikeesti väännetty.. sama äidinkielessä, teksti niin pitkä että rivit hyppi enkä sisäistäny sanaakaa mitä luin.. Luin vastaus vaihtoehdot ja koitin sit ettiä jotain vastausta en yhtään tiiä mitä odottaa🙅🏽 Kaikki muut oli ihan ok mutta en silti uskaltanu vastata joihinkin jos olin edes vähän epävarma koska miinus pisteet..
Itseä ei haittaa vaikka olikin väkisin väännetyt kuvat, enemmän harmittaa ettei osassa kuvista mikään kuvastanut vastausvaihtoehtoja