Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä on poistettu mun eilen tekemä aloitus missä kerroin miehen haluavan eron?

Surullinen
30.05.2023 |

On kyllä uskomatonta tämä palstan touhu.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsääntönä voi pitää että kaikki ne asiat joista ihmiset voivat olla eri mieltä, voi aiheuttaa poiston.

Vierailija
22/27 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti joku kirjoitti tavalla tai toisella ala-arvoisen kommentin. Sehän täällä sujuu, nimittelyineen päivineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa kommenteista oli asiattomia, ehkä poisto tuli juuri siksi.

Jos joku kommentti on törkeä, kyseinen kommentti pitäisi poistaa. Ei niin, että koko keskustelu otetaan pois.

No kyllä. Olen tätä asiaa monesti harmitellut seuraamieni ketjujen kohdalla. Muilla voi olla asiallinen keskustelu menossa, mutta joidenkin törkykommenttien vuoksi poistetaan koko ketju. 

Eivät kommentit ole välttämättä mitenkään törkysiä, vaan ne voivat olla erilaisia kuin mitä vaikka ap haluaa ja siksi hän tai muut hännystelijät ilmoittavat ne asiattomuksi.

Mä en kommentteja ilmoittanut asiattomiksi. Ja mitkä ihmeen hännystelijät? Ai ne täysin tuntemattomat anonyymit ihmiset jotka koitti tsempata mua?

Onko sun mielestä jotenkin reilua, että mies ei ota kunnolla esille asioita jotka mieltään painaa vaan saan suomi.fi sovelluksen kautta tiedon, että mies on hakenut avioeroa?

Vierailija
24/27 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ketjua viimeiseen saakka ja siellä oli ihan asiallisia kommentteja, mutta veikkaan, että ne eivöt olleet mieleen kaikille. Esimerkiksi jutut, että ap itkeä tihrusti sen takia, kun ei ehtinyt ensin tekemään eroilmoitusta ja nyt kun kulissit kaatuivat, niin sitten alkoi märinä.

Oli myös juttua, että parempaan elämään se mies varmasti vaihtaa, ei huonompaan.

Mä en halua erota. Haluaisin vielä yrittää, mutta mies sanoo, että ei ole enää tunteita eikä voida yrittää. On päätöksensä tehnyt. Ei ole ongelmista kauheasti puhunut ja toin hänelle esille sen, että hän on aina hyvin lyhyesti sanonut jos jotakin sanottavaa on. Jos olen halunnut keskustella, niin mies ei ole välttämättä puhunut tai vastaa vain sanalla tai parilla. Saattaa myös tiuskia tai sitten pitää mykkäkoulua. Vaikea keskustella tuollaisen kanssa ja olen siitä miehelle kyllä sanonut.

Kyllä meillä on ongelmia ollut, mutta tajunnut, että miehen mielestä ero on ainoa vaihtoehto. Mies kyllä eilen puhui enemmän kuin yleensä ja eräästä asiasta tuli mieleen, että onko masentunut. Miehellä kun on ollut onnettomuus, siitä seuranneet krooniset kivut ja unettomuutta. Sanoi sellaista mitä ei sano ihminen joka haluaa elää.

En nyt kuitenkaan tähän kaikkea kerro. Ei täällä voi kaikkea kertoa.

Vierailija
25/27 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälitti kun kerroit itkeneesi miehen perään ja siksi seuraava lohdutuksena:

Älä aloittaja itke miehen tähden. Hänhän se otti ja sanoi: nyt lähden.

Nyt alkaa sun elämä itsesi kautta, usko mua, et tule olemaan rakkautta vailla.

Se sinut käsiisi etsii kun vähiten arvaat ja kera oikean rakkauden löydät sen armaan

Vierailija
26/27 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko vika olla palvelimessa. En tunne tekniikkaa. Saattaa herjata lähettäjää muusta syystä kuin sisällöstä.

Vierailija
27/27 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua säälitti kun kerroit itkeneesi miehen perään ja siksi seuraava lohdutuksena:

Älä aloittaja itke miehen tähden. Hänhän se otti ja sanoi: nyt lähden.

Nyt alkaa sun elämä itsesi kautta, usko mua, et tule olemaan rakkautta vailla.

Se sinut käsiisi etsii kun vähiten arvaat ja kera oikean rakkauden löydät sen armaan

Ei se ole noin helppoa, että mä vain lopetan itkemisen. Tänäänkin olen itkenyt vähän väliä. Nyt mies tuli kotiin, että saa nähdä puhutaanko jotakin ja itkenkö lisää.

Vaikea kuvitella olevansa kenenkään muun kuin mieheni kanssa tai että voisin rakastaa ketään muuta.