Miksi ihmeessä on poistettu mun eilen tekemä aloitus missä kerroin miehen haluavan eron?
Kommentit (27)
ei tuossa ole mitään uutta. ketjuja lähtee riippumata siitä mitä ne sisältää.
Vierailija kirjoitti:
lue säännöt
Niin? Missä mä muka rikoin sääntöjä? En ole trolli vaan mies oikeasti on laittanu viime viikolla avioerohakemuksen ja sain siitä eilen tiedon kun se tuli suomi.fi sovellukseen.
Se oli miesvihaà! Ilmoitin asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Se oli miesvihaà! Ilmoitin asiattomaksi.
Miten se oli miesvihaa? Kerroin vain siitä mitä mulle tapahtui.
Osa kommenteista oli asiattomia, ehkä poisto tuli juuri siksi.
No kun se on niin, että naisen kuuluu haluta eroa ja sitten muiden pitää kirjoittaa, että jätä se sika ja niin edespäin.
Incelit tuli sinne haukkumaan naisia. Meni ihan asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Incelit tuli sinne haukkumaan naisia. Meni ihan asiattomaksi.
No en nähnyt näitä. Katsoin ketjua aikaisin aamulla kun kommentointi oli vielä suljettu eikä siellä nyt mitään älyttömän asiatonta ollut.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kommentti on törkeä, kyseinen kommentti pitäisi poistaa. Ei niin, että koko keskustelu otetaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kommentti on törkeä, kyseinen kommentti pitäisi poistaa. Ei niin, että koko keskustelu otetaan pois.
No kyllä. Olen tätä asiaa monesti harmitellut seuraamieni ketjujen kohdalla. Muilla voi olla asiallinen keskustelu menossa, mutta joidenkin törkykommenttien vuoksi poistetaan koko ketju.
Luin ketjua viimeiseen saakka ja siellä oli ihan asiallisia kommentteja, mutta veikkaan, että ne eivöt olleet mieleen kaikille. Esimerkiksi jutut, että ap itkeä tihrusti sen takia, kun ei ehtinyt ensin tekemään eroilmoitusta ja nyt kun kulissit kaatuivat, niin sitten alkoi märinä.
Oli myös juttua, että parempaan elämään se mies varmasti vaihtaa, ei huonompaan.
Surullinen ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä. Olen tätä asiaa monesti harmitellut seuraamieni ketjujen kohdalla. Muilla voi olla asiallinen keskustelu menossa, mutta joidenkin törkykommenttien vuoksi poistetaan koko ketju.
Eivät kommentit ole välttämättä mitenkään törkysiä, vaan ne voivat olla erilaisia kuin mitä vaikka ap haluaa ja siksi hän tai muut hännystelijät ilmoittavat ne asiattomuksi.
Tämän ketjun ne samat_hiekkavittuvajakkiämmåt poistaa vielä nopeammin.
Ei täällä saa parisuhteestaan keskustella, jos ei kaikki ole onnea ja yksisarvisten ulostamia päivänkakkaroita.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun ne samat_hiekkavittuvajakkiämmåt poistaa vielä nopeammin.
Jaa, eli miestä ei saa puolustaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä saa parisuhteestaan keskustella, jos ei kaikki ole onnea ja yksisarvisten ulostamia päivänkakkaroita.
Saa, mutta ei saa olla eri mieltä näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta ei saa olla eri mieltä näköjään.
Mitähän eri tai samaa mieltä voi olla täysin tuntemattomien ihmisten parisuhteista ja eroista?
Ja miksi mun pitäisi vain hyväksyä tämä ero ja olla itkemättä? Miksi mulla ei saisi olla tunteita?
lue säännöt