Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rammsteinin Till Lindemann julkaisi v. 2020 kovaotteisen p"rnovideon

Vierailija
30.05.2023 |

Video kuvattiin Venäjällä ja julkaistiin epäselvissä olosuhteissa. Videolla Lindemann käsittelee nuoria naisia erittäin kovaotteisesti. Naiset eivät ole alan ammattilaisia vaan videolle värvättyjä bändäreitä, osa heistä ei tiennyt olevansa videolla mukana. Videota ei tehnyt alaa tunteva tuotantoyhtiö ja naisten henkilöllisyydet paljastettiin julkaistessa. Seurasi vihakampanja naisia vastaan, tästä Lindemann ja tuottaja liukenivat pian.

Todistusaineistoa videosta yritetään peitellä nyt, mm. Rammsteinin wikistä on poistettu tietoa muutama päivä sitten. Lindemannin bändikaveri lähti kyseisestä bändistä samoihin aikoihin kuin video julkaistiin.

Googlesta löytyy kaikenlaista hakusanalla Till The End. Linkkiä ei voi tähän lisätä.

Kommentit (3850)

Vierailija
3721/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää miksi aleena säälittää nyt?

Tai miksi on uhri? Itse olen katsellut noita somejuttuja niin kovin on aktiivinen ollut muita naisia huijaamaan ja houkuttelemaan.

Mielestäni kaikki ei tod. Ole vain hänen syytään,mutta en tajua miksi pitäisi pitää häntä uhrina? Koska on huhun mukaan ollut pakkomielteinen bändäri itse? Ja halunnut Lindemannilta hyväksyntää?

En aina tajua tätä logiikkaa täällä. Syyllinen siinä kuin monet muutkin. 🤔

En mä alkaisi jollekin miehelle tai kenellekään nuoria naisia etsimään hyväksymisen toivossa.

Ihan samalla logiikalla kun joidenkin mielestä nää bändärit on uhreja. Ihan itse ovat sinisilmäisyyttään sinne menneet panemaan. Täällä on paasattu kuinka ei ole helppo sanoa ei omalle idolilleen, mun mielestä ihan sama pätee sit kyllä tohon aleenaan.

Mun henk. koht. mielipide kyllä on sekä noi bändärit että aleena ihan omaa syytään tässä tilanteessa.

Vierailija
3722/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Makeeva säälitä ollenkaan. Mutta hän ei ole ainoa syyllinen tässä vyyhdissä.

Myös muut täytyy heittää bussin alle yhtälailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3723/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai miksi on uhri? Itse olen katsellut noita somejuttuja niin kovin on aktiivinen ollut muita naisia huijaamaan ja houkuttelemaan.

Mielestäni kaikki ei tod. Ole vain hänen syytään,mutta en tajua miksi pitäisi pitää häntä uhrina? Koska on huhun mukaan ollut pakkomielteinen bändäri itse? Ja halunnut Lindemannilta hyväksyntää?

En mä alkaisi jollekin miehelle tai kenellekään nuoria naisia etsimään hyväksymisen toivossa.

Et varmaan myöskään suostuisi panemaan ketä vaan hyväksymisen toivossa. Siinä selitys.

Kyllä nyt päässä täytyy vikaa olla että tollaiseen lähtee, mutta on sitä vikaa päässä että joku tonne on pantavaks menny.

Vierailija
3724/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Till pannut myös tätä Makejevaa?

Oletettavasti kyllä. Mutta mitä väliä sillä on?

Vierailija
3725/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla logiikalla kun joidenkin mielestä nää bändärit on uhreja. Ihan itse ovat sinisilmäisyyttään sinne menneet panemaan. Täällä on paasattu kuinka ei ole helppo sanoa ei omalle idolilleen, mun mielestä ihan sama pätee sit kyllä tohon aleenaan.

Mun henk. koht. mielipide kyllä on sekä noi bändärit että aleena ihan omaa syytään tässä tilanteessa.

Ei ole ok käyttää toisen sinisilmäisyyttä tai tietämättömyyttä hyväkseen. Vain ehta aito kusipää tai rikollinen tekee niin. 

Vierailija
3726/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan myöskään suostuisi panemaan ketä vaan hyväksymisen toivossa. Siinä selitys.

Kyllä nyt päässä täytyy vikaa olla että tollaiseen lähtee, mutta on sitä vikaa päässä että joku tonne on pantavaks menny.

Joo. Ei uppoa mulle nämä selitykset.

On täysin eri asia olla bändäri,joka haluaa panna jotain tilliä,kuin pimpata tälle seuralaisia.

Tarpeeksi olen nähnyt näitä kuvakaappauksia sen whatsup viesteistä ja miten haukkui syytöksiä esittäneitä naisia hulluksi, värväsi naurettavaa i sand with ramstain -postauksia nuorilta faneilta ja julkaisi vielä omassa instassaan näitä "jopa 89prossaa raiskaussyytteistä on keksittyjä".

Bussin alle joutaa ja niin joutaa moni muukin. Eli en usko homman loppuvan vain hänen erottamiseen,mutta en koe sympatiaakaan. Omassa päässä nainen ei tee toisille naisille noin.

Ja päässä vikaa.varmasti.mutta niin on tillilläkin. Eikä sekään poista sitä vastuuta.

Vain, koska on nainen ei herätä sympatiaa. Koko organisaatio jotenkin mätä,kyllä,mutta en silti koe tätä naista kohtaan sympatiaa. Koen silti näitä huijattuja faneja kohtaan. Näitä kenties huumattujakin faneja.

Vierailija
3727/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rammstein on palkannut parhaat lakimiehet ja muita selvittämään tätä sotkua. Nyt kannattaisi kyllä kaikkien pysyä totuudessa, myös tuon Shelbyn, koska valheet voivat tulla kaikille nyt hyvin kalliiksi. Hyvä, että asiat selviävät oikeiden koulutettujen ihmisten kautta ja loppuu tämä kamala somelynkkaus.

Vierailija
3728/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Potkujen perusteena kerrotaan olevan laittomien aineiden käyttö ja seksuaaliset käytännöt, joihin yhtye ei ole suostunut"

Mielenkiintoista

Syntipukki on nyt löytynyt.

Olisiko löytynyt sitten todisteita myös huumaamisesta, kun se tuossa tunnustetaan.

Fanit saavat nyt pitää Rammsteinin ja kohu unohtuu.

Ei tunnusteta huumaamista. Voihan ne sanoa että se on vaikka itse vetänyt kamaa ja häröillyt jotain työajalla ja sitten saanut potkut. Vaikka kaikki tietääkin, miten asiat on, todisteet vaan uupuu. Tätähän työelämä on, ihan tavallinenkin.

Kohu laantuu ja hommat jatkuu..

Olisi kyllä erikoista, että laittomat aineet mainittaisiin tuossa, jos ei olisi jotain tekemistä tämän kohun kanssa.

Jos Makeeva potkitaan noin vain pois, niin hän voisi käräyttää Tillin?

Vaikka olisi salasspitosopimus, kai sen voi ohittaa rikollisen toiminnan todistamiseksi? Vai?

Se voi olla tämä show vasta alussakin. Saa nähdä

Makeeva on helppo kohde, jonka päälle vyöryttää kaikki. Tillilläkään tuskin mitään hyötymistarkoitusta suurempaa tunnesidettä häneen ole, taisi tuo nainen olla enemmän pakkomielteinen Tillistä. Sääli, että selvästi sen vuoksi ajautunut tekemään kyseenalaisia juttuja ja sitten lopputulos on tuo. Jonkinlainen uhri hänkin.

En kuitenkaan usko, että hän käräyttää ketään. Jo siksi, että hän on venäläinen ja venäjällä ihmisiä katoaa vähemmänkin kyseenalaisista puuhista.. Luutavasti haluaa pitää matalaa profiilia, mikäli pitää paikkansa että hän aikoo palata venäjälle..

No, Epstein-jutun ympäriltä ainoa varsinaisesti mitään seurauksia kärsinyt on Ghislaine Maxwell. Kaikki ne alaikäisiä tyttöjä paneskelleet äijät ovat selvinneet kuin koira veräjästä.

Onko sekin uhri? Epstein ei päässyt kuin koira veräjästä kuitenkaan

Vierailija
3729/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok käyttää toisen sinisilmäisyyttä tai tietämättömyyttä hyväkseen. Vain ehta aito kusipää tai rikollinen tekee niin. 

Mutta emme tiedä onko ton makeevankin sinisilmäisyyttä käytetty tässä hyväksi? Just saying..

Vierailija
3730/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Potkujen perusteena kerrotaan olevan laittomien aineiden käyttö ja seksuaaliset käytännöt, joihin yhtye ei ole suostunut"

Mielenkiintoista

Olisiko löytynyt sitten todisteita myös huumaamisesta, kun se tuossa tunnustetaan.

Ei tunnusteta huumaamista. Voihan ne sanoa että se on vaikka itse vetänyt kamaa ja häröillyt jotain työajalla ja sitten saanut potkut. Vaikka kaikki tietääkin, miten asiat on, todisteet vaan uupuu. Tätähän työelämä on, ihan tavallinenkin.

Olisi kyllä erikoista, että laittomat aineet mainittaisiin tuossa, jos ei olisi jotain tekemistä tämän kohun kanssa.

Vaikka olisi salasspitosopimus, kai sen voi ohittaa rikollisen toiminnan todistamiseksi? Vai?

Makeeva on helppo kohde, jonka päälle vyöryttää kaikki. Tillilläkään tuskin mitään hyötymistarkoitusta suurempaa tunnesidettä häneen ole, taisi tuo nainen olla enemmän pakkomielteinen Tillistä. Sääli, että selvästi sen vuoksi ajautunut tekemään kyseenalaisia juttuja ja sitten lopputulos on tuo. Jonkinlainen uhri hänkin.

En kuitenkaan usko, että hän käräyttää ketään. Jo siksi, että hän on venäläinen ja venäjällä ihmisiä katoaa vähemmänkin kyseenalaisista puuhista.. Luutavasti haluaa pitää matalaa profiilia, mikäli pitää paikkansa että hän aikoo palata venäjälle..

No, Epstein-jutun ympäriltä ainoa varsinaisesti mitään seurauksia kärsinyt on Ghislaine Maxwell. Kaikki ne alaikäisiä tyttöjä paneskelleet äijät ovat selvinneet kuin koira veräjästä.

Onko sekin uhri? Epstein ei päässyt kuin koira veräjästä kuitenkaan

Mielestäni Ghislainea ei voi verrata makeevaan

Vierailija
3731/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo hyyppä on rajaton pelle. Se käyttäytyy ihan miten haluaa ja kaikki mahdollistavat sen, koska pitävät sitä jonain jumalanaan. 

Se tekee itselleen, bändikavereilleen ja yleisölleen mitä tahtoo. Täysin narsistin omanapa(muna)show. 

Jos nyt otetaan järki käteen ja mietitään ihan normaalisti ja aivoilla niin sekin, että kädenviittauksella vaatii jonkun faninsa kädestä oluen, ottaa huikan ja heittää pullon menemään niin ihan vaan simppelisti sanottuna huonotapainen lokki. Fani on maksanut lipun keikalle ja sitten keikalla rikastuva artisti vielä nappaa safkat kädestä. Tai käyttää naisfania seksinukkena pari minuuttia. Oksettava kääpä. 

Tillikoita on perintnteisesti jaettu huonosta käytöksestä.

Vierailija
3732/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta emme tiedä onko ton makeevankin sinisilmäisyyttä käytetty tässä hyväksi? Just saying..

Mikä sinisilmäisyys? Ei ole tiennyt,että värvää nuoria naisia sinne? Ei tiennyt mitä tapahtuu..

Joopa joo.

Ennen potkuja kaikki oli täällä ihan (ja olen seurannut ketjua alusta asti) sitä mieltä,että kamala pimppaaja ja nyt onkin "uhri" ja "sinisilmäinen"..

Mitä todisteita tästä on? Koko ketjun olen pitänyt täällä naisten puolia,mutta en tällaisten naisten,jotka haluavat paljon nuorempia naisia miehelle seksileluksi

Vierailija
3733/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinisilmäisyys? Ei ole tiennyt,että värvää nuoria naisia sinne? Ei tiennyt mitä tapahtuu..

Joopa joo.

Ennen potkuja kaikki oli täällä ihan (ja olen seurannut ketjua alusta asti) sitä mieltä,että kamala pimppaaja ja nyt onkin "uhri" ja "sinisilmäinen"..

Mitä todisteita tästä on? Koko ketjun olen pitänyt täällä naisten puolia,mutta en tällaisten naisten,jotka haluavat paljon nuorempia naisia miehelle seksileluksi

Lähinnä tuo valta-asetelma. Makeeva on ollut melko nuori Tilliin verraten. Ja ilmeisen pakkomielteinen, jopa sairas? Luulen, että nuorta ja pakkomielteisesti idoliinsa suhtautuvaa naista on melko helppo käyttää hyväksi ja uskotella tälläiselle ties mitä. Oli sitten kyse suostumuksesta seksiin tai siitä, että tekee hyvin kyseenlaisia "työtehtäviä". Kautta maailman sivu on sinisilmäisiä ihmisiä (usein nuoria, mutta myös vanhempia) käytetty hyväksi ties minkälaisissa asioissa. Väärinhän se teki, ei siitä ole varmaan eriäviä mielipiteitä.

Maxwell taisi värvätä alaikäisiä huijaten (tyylillä pääset koekuvauksiin --> rais kataan) , ja näitä alaikäisiä taidettiin myös parittaa eteenpäin, eivät olleet vain Epsteinin käytössä. Taisi myös syyllistyä pahoinpitelyyn yms fyysiseen toimintaan. Yleensä näissä kuvioissa, parituksessa siis, liikkuu myös rahaa. Näinhän tuo on ihmiskauppaa. En usko, että Makeevaa koskaan saadaan tuomiolle ihmiskaupasta.

Vierailija
3734/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa. Lindemann on aina kertonut lauluissaan ja runoissaan huonosti ja paheksuttavasti käyttäytyvistä miehistä. Ei ne ole omaelämäkerrallisia.

Nyt on vain juhliin päässyt vahingossa naisia, joiden psyykelääkkeet eivät sovi alkoholin kanssa yhteen. Asian voisi ilmaista toisinkin.

Niin... harmittaa Shelbyn puolesta, mutta oikeasti. Yhtäkään paukkua ei pitäisi ottaa jos käyttää psyykelääkkeitä tai vaikka adhd-lääkkeitä. 

Ööö...Onko teillä käsityskyvyssä tai näkökyvyssä häikkää?

Mitäs Till kertoo sitten videoillaan ja keikoillaan? Huonosti käyttäytyvästä miehen irvikuvasta?

Ja kyllä kätevästi syyllistetään nainen: " Ei pitäisi ottaa paukkuakaan jne..."

Ymmärtäkääs nyt että, vaikka olisi mitä lääkkeitä ja kuinka tahansa sekaisin, pukeutunut vaikka miten, itsemääräämisoikeus, suostumuksellisuus ja oikeus kunnioitukseen on.

Makeeva on potkittu pois, en tiedä mitä mieltä Till on, kuka toimii sutenöörinä nyt?

Saksassa on jo otettu poliittisella tasolla tiukkaa linjaa.

Kuten sanoin niin nyt Lindemanilla silnukka kiristyy.

Hyvä niin.

'

No öö öö vaan itsellesi. Ihan oman terveyden kannalta ei pidä yhdistää psyykelääkettä, tai adhd-lääkettä, ja alkoholia. Tähän faktaan ei liity jotkut tillit ja muut pervot. 

Ihan oman terveyden kannalta niitä ei saisi yhdistää. Voi mennä niin sekaisin että kaatuu ja lyö päänsä kohtalokkain seurauksin. Tai päätyy sairaalaan vatsahuuhteluun. Ihan pienestäkin alkoholimäärästä. 

Mutta toki, jatka vaan tuolla linjalla. "syyllistämistä" voi herran jestas.

Lainaamassasi kommentissa ei ollut sanan palaa hyväksikäytöstä, ainoastaan sekakäytön haitallisuudesta (sitähän lääkkeiden ja alkon yhdistäminen on!) 

Vierailija
3735/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.welt.de/vermischtes/article245688134/Till-Lindemann-and-Ram…

Tässä Die Weltin juttu englanniksi. Huh huh, kylmäävää. Till on seksiaddikti joka tarvitsee koko ajan uusia nuoria naisia tyydyttämään tarpeitaan. Makeeva, joka sai fudut, oli Tillistä pakkomielteinen ja tuolla pimppaamisella pysyi hänen suosiossaan.

Vierailija
3736/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista

Yhtye oli ihan tietämätön vuosia.. ajatella (sarcasm)

(Samat perusteet voisi laittaa ehkä tillinkin potkuille... ) Vai oliko tillikin tietämätön..

PR tiimi tosiaan töissä.

En usko, että Till koskaan tule saamaan potkuja Rammsteinista. Koska sen jälkeen ei olisi enää mitään Rammsteinia. Rammstein on ollut muuttumaton perustamisestaan asti, eikä fanit luutavasti katso muutoksia kovin hyvällä, varsinkin kun kyseessä keulahahmo..

En ole Rammstein fani enkä tiedä bändistä oikein mitään, mutta jotenkin kuvittelen Tillin olevan Rammstein ja sen ideanikkari, luoja ja aivot. Eli kai se menisi niin, että Till jatkaisi Rammsteinia uusien bändiläisten kanssa, jos muut haluaisivat hänestä eroon. 

Rammsteinin luoja on sen kitaristi, mutta Till oli hänen valinta solistiksi heti kun tyypin näki. Että joo tuskin potkuja tulee, sen verran keskeinen hahmo.

Mutta mistäs sitä varmaksi tietää. 

Vierailija
3737/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyttääminen lähtee taas vähän käsistä, somekansa parhaimmilaan.

Vierailija
3738/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista

Makeeva on lempattu Venäjälle, sieltä voi olla vähän hankala käräyttää ketään tällä hetkellä.

Mutta näinhän tää näyttäis nyt menevän, koko vastuu sysätään Makeevalle. Muu bändi ottaa asiaan etäisyyttä ja kulisseissa yrittää todennäköisesti painostaa Lindemannin ruotuun. Letz päässee kuin koira veräjästä.

Jep. Alena heitetään bussin alle, Till jatkaa niin kuin aiemmin. Joku muu värvää tytöt jatkossa (esim. Letz). 

En usko, että Lindemann pystyy jatkamaan niin kuin ennenkin. Muu bändi ja management siivoaa nyt jäljet ja pistää ukon kuriin, jos aikovat vielä jatkaa. Eikö sitä paitsi ole muutenkin ollut jo juttua, että bändi alkaa lopetella.

Ensi vuosi taitaa olla rammstein 30v? Eiköhän vielä oteta sen varjolla faneilta rahat pois

Toivottavasti muu bändi muistaa Lindemannin itsemurha lavalla -puheet.

Vierailija
3739/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.welt.de/vermischtes/article245688134/Till-Lindemann-and-Ram…

Tässä Die Weltin juttu englanniksi. Huh huh, kylmäävää. Till on seksiaddikti joka tarvitsee koko ajan uusia nuoria naisia tyydyttämään tarpeitaan. Makeeva, joka sai fudut, oli Tillistä pakkomielteinen ja tuolla pimppaamisella pysyi hänen suosiossaan.

Luutavasti tuon takia tota Makeevaa on voinu raahata perässään kuin pässiä narussa ja on toteuttanut kaikki pyynnöt ja toiveet. Hyi.

Vierailija
3740/3850 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo.

Lähinnä tuo valta-asetelma. Makeeva on ollut melko nuori Tilliin verraten. Ja ilmeisen pakkomielteinen, jopa sairas? Luulen, että nuorta ja pakkomielteisesti idoliinsa suhtautuvaa naista on melko helppo käyttää hyväksi ja uskotella tälläiselle

Samaan aikaan kun Makeeva diagnosoidaan pakkomielteiseksi ja mieleltään sairaaksi, Till diagnosoidaan psykopaatiksi, seksiaddiktiksi, sadistiksi ja narsistiksi - niin yhtä lailla voi Shelbyäkin epäillä vaikka epäluuloisesta persoonallisuushäiriöstä. Mitä jos oli aivan tavallisella tavalla sekaisin (lääke + alko hänen tapauksessaan) mutta epäluuloinen persoonallisuus näkee salaliittoja, murhayrityksiä ja juonia oman päänsä menoksi joka puolella. Luulee tulleensa huumatuksi ja houkutelluksi ja hakatuksi. Kun oikeasti oli vaan tuhannen päissään ja kaatuessa saanut mustelmat. 

Mun pointti on, että loan heitto menee ihan ohi koko asiasta. Pysytään faktoissa, tai edes siinä mitä on kerrottu. Jos aletaan heittämään sontaa tekijöiden päälle, yhtälailla sitä lokaa alkaa roiskumaan uhrinkin päälle. Jos ei kerran faktoista välitetä. 

Ei se ole yksisuuntainen tie.