Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihduttanut miinuskaloreilla puoli vuotta ja nyt aloin käydä salilla. Paino lähti nousuun

Vierailija
29.05.2023 |

Yhdestä salisessiosta 2kg painoa lisää eikä ole lähtenyt useammankaan päivän aikana.

Neste kertyy lihaksiin joo mutta häiriintyykö mun painonpudotus? Pitäiskö mun sittenkin laihduttaa vain vielä? Painan nyt 66 ja tavoite on 60

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on , ap, niin pieni kilomäärä tiputettavana, että muutoksen huomaaminen on vaikeaa.

Ne viimeiset kuusi kiloa todellakin huomaa, kun lihakset alkaa erottua pehmustekerroksen alta. Näkyy vaatteet päälläkin, ellei ihan täys muslimi postilaatikkoon sonnustaudu.

Vierailija
42/53 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele kuntosalilla miinuspainoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on , ap, niin pieni kilomäärä tiputettavana, että muutoksen huomaaminen on vaikeaa.

Ne viimeiset kuusi kiloa todellakin huomaa, kun lihakset alkaa erottua pehmustekerroksen alta. Näkyy vaatteet päälläkin, ellei ihan täys muslimi postilaatikkoon sonnustaudu.

Joo jos hölskytän mahataikinaa niin sieltä alta erottuu lihaksia 😁 Ja resisilihasten varjot näkyy kun jännitän.

Mittasin vyötärön ja se on pysynyt samana 75cm kuin se on ollut kuukausia. Se ei älyttömästi tosta kapene mun ruumiinrakenteen vuoksi. Sanoisin, että alle 70cm on tosi vaikea saada terveissä mitoissa.

Vierailija
44/53 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittasin vyötärön ja se on pysynyt samana 75cm kuin se on ollut kuukausia. Se ei älyttömästi tosta kapene mun ruumiinrakenteen vuoksi. Sanoisin, että alle 70cm on tosi vaikea saada terveissä mitoissa.

Numeroina ei ehkä vyötärö ohene, mutta visuaalisesti paljonkin, kun tulee lisää muskelia muualle. B-)

Vierailija
45/53 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Numeroina ei ehkä vyötärö ohene, mutta visuaalisesti paljonkin, kun tulee lisää muskelia muualle. B-)

No se on totta :P

Vierailija
46/53 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elimistö menee säästöliekille jos saat liian vähän energiaa. Sitten kaikki mahdollinen varastoidaan kun aineenvaihdunta hidastuu ja käy juuri noin.

Syö säännöllisesti ja terveellisesti mutta sopivia annoksia ja harrasta liikuntaa jolloin "kone käy" ja kaloreita palaa.

Ei ole säästöliekillä. Olen pitänyt säännöllisesti kaloripäiviä. Aineenvaihdunta Ok, käyn säännöllisesti vessassa you know.

Syön terveellisesti ja sopivia annoksia ja olen harrastanut kävelyä, hölkkää yms kevyttä liikuntaa kunnes kävin nyt kunnon punttisalilla. Ap

Voi kulta pieni, kun aineenvaihdunta ja suolen toiminta ei ole sama asia.

Googleta mitä on aineenvaihdunta.

Voi pieni rakas mussukka yritä käyttää aikuisten kieltä passiivis-aggressiivisen kullittelun sijaan. Joohan, murunen? Pystyt siihen

Vierailija
47/53 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/53 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä perkelettä on miinus kalorit????

Vierailija
49/53 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän kuin kuluttaa.

On tosiaan mameille ihan tuntematon konsepti ja mahdoton ajatus, se on käynyt selväksi.

Vierailija
50/53 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmän kuin kuluttaa.

On tosiaan mameille ihan tuntematon konsepti ja mahdoton ajatus, se on käynyt selväksi.

Monella täällä laihduttaminen tyssää siihen kun se on mahdotonta ilman että olisi välillä vähän nälkä nönnönnöö

Vierailija
51/53 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elimistö menee säästöliekille jos saat liian vähän energiaa. Sitten kaikki mahdollinen varastoidaan kun aineenvaihdunta hidastuu ja käy juuri noin.

Syö säännöllisesti ja terveellisesti mutta sopivia annoksia ja harrasta liikuntaa jolloin "kone käy" ja kaloreita palaa.

Ei ole säästöliekillä. Olen pitänyt säännöllisesti kaloripäiviä. Aineenvaihdunta Ok, käyn säännöllisesti vessassa you know.

Syön terveellisesti ja sopivia annoksia ja olen harrastanut kävelyä, hölkkää yms kevyttä liikuntaa kunnes kävin nyt kunnon punttisalilla. Ap

Ei en todellakaan tiedä käynneistäsi vessassa, enkä haluakaan tietää

Vierailija
52/53 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi luoja yhyy ällöö se käy vessas :( T. Liinu 12v

Vierailija
53/53 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla jotain henk koht mt-ongelmia ni ei varmaan kannata keskustella normaaleista ruumiintoiminnoista ennen ku nuo issuet on kondiksessa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi