Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valmis palkkaamaan personal shopperin tai stylistin

Vierailija
29.05.2023 |

Millaisia palveluita kaipaisit ja mitä olisit valmis maksamaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat ilmaista palvelua.

Vierailija
2/8 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan, mutta voisin itse shoppailla toisten puolesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen realisti ja minulla on peili ja mittanauha. Siten minulla ei ole mitään illuusioita, että vartalotyyppini muuttuisi radikaalisti.

Myöskään ihon ja silmien väri pysyvät muuttumattomina ja värianalyysin vuodenaikani tiedän. Hyväksyn sen, etten pysty ostamaan joka vuosi itselleni uusia vaatteita. En halua ostaa itselleni sopimattomia vaatteita. Haluan päättää budjetistani.

Summa summarum: kokisin shopperin todella ärsyttävänä tuputtajana.

Vierailija
4/8 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen realisti ja minulla on peili ja mittanauha. Siten minulla ei ole mitään illuusioita, että vartalotyyppini muuttuisi radikaalisti.

Myöskään ihon ja silmien väri pysyvät muuttumattomina ja värianalyysin vuodenaikani tiedän. Hyväksyn sen, etten pysty ostamaan joka vuosi itselleni uusia vaatteita. En halua ostaa itselleni sopimattomia vaatteita. Haluan päättää budjetistani.

Summa summarum: kokisin shopperin todella ärsyttävänä tuputtajana.

Käytkö kampaajalla? Päättääkö se kampaaja sun budjetin, hiustyylin ja tuputtaako jotain?

Vierailija
5/8 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi. Luotan omaan makuuni ja tyylitajuuni.

Vierailija
6/8 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko valmis maksamaan personal panijasta?

Vierailija
7/8 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse ja halua maksaa sellaisesta.

Olen muutaman kerran kysynyt apua sellaisessa vaatekaupassa, joka ilmoittaa tarjoavansa neuvoja, mutta aina olen pettynyt. Heidän mielestään taas minulla on liian paljon vaatimuksia.

Viime kerralla esimerkiksi etsin työhön sopivia siistejä vaatteita ja minun ehtonani oli paidoille mm. että kaula- ja hiha-aukot eivät saa olla liian isoja, jolloin kumartuessani tai liikkuessani niistä näkee liikaa. Hihat mielummin puolipitkät tai pitkät, mutta nostettavissa kyynärpään kohdalle. Sitten sanoin, että vaate ei saa olla liian kireä, vaan sen pitää toimia hyvin välillä fyysisesti keskiraskaassa työssä. Paita ei saa olla myöskään liian lyhyt eikä liian pitkä, enkä pidä isoista kuvioista, mutta en halua myöskään mitään mummokuviointia tai liian värikästä. En myöskään halua mitään kamalia tekokuituja. Mitä sain, en mitään. Tai sain yhden liian pienen pellavapaidan, josta en meinannut mahtua enää pois. Siinä oli myös reipas kaula-aukko, jota voisi kuulema pienentää muutamalla pistolla. Teen siis työtä vanhusten kanssa ja siinä voi sattua ja tapahtua kaikkea.

Niinpä olen löytänyt itse omat vaatteeni ja kokeilun kautta löytänyt hyviä vaatteita.

Vierailija
8/8 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi. Luotan omaan makuuni ja tyylitajuuni.

Sama juttu. Meidän lähellä on muutama kauppakeskus ja yleensä löydän aika nopeasti kivaa päälle pantavaa jostakin. Netistä en vaatteita tilaa ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä