Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväpariskunta aina peruu menot

Vierailija
29.05.2023 |

Kutsuvat itse kahville, mökille, syömään, terassille. Sovitaan päivämäärä ja varaan siihen aikaa mutta todella usein sitten viime tipassa peruvat. Miksi käyttäytyvät näin? Ovat itse yleensä aloitteellisia sopimaan juttuja mutta sitten sopivat ja harmittaa kun muutaman kerran jättänyt muuta menoa väliin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat vain tuhlata aikaasi!

Vierailija
2/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ei enää kiinnostakaan. Mulle käy itsellekin usein niin että tilaan vaikka risteilyn muttei sitten huvitakaan lähteä kun pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä ei enää kiinnostakaan. Mulle käy itsellekin usein niin että tilaan vaikka risteilyn muttei sitten huvitakaan lähteä kun pitäisi.

Sinä tuhlaat vain omaa aikaasi, minun tuttavapariskunta tuhlaa minunkin aikaa... Esim pari kertaa olen jättänyt ostamatta lippuja mielenkiintoiselle keikalle heidän vuokseen ja sitten on harmittanut. Olisin mielelläni heitä nähnyt ja jättänyt siksi muuta kivaa väliin...

Harmittaa sitten kun peruvat. Olisin voinut tehdä muuta hauskaa...

Vierailija
4/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he sanovat, kun kerrot että jätit menemättä heidän takiaan keikalle, ja sinua harmittaa peruminen, ja että tätä on tapahtunut ennenkin ja se häiritsee sinua? Ja mitä he sanovat, kun tapaamisesta sopiessanne kysyt, että onhan nyt varma että he eivät peru viime tingassa kuten ovat usein aiemmin tehneet?

Puhu heille, älä meille.

Vierailija
5/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollaisten ystävien (?) kanssa voi sopia, ettette sovi mitään liian tarkkaan?  Jos he tykkäävät olla sitoutumatta lupauksiinsa, niin siksi voi sitäkin suuremmalla syyllä varautua vasta heidän tulopäivänä johonkin rentoon ja helppoon kahvitukseen. 

Aina voi laitella viestiä pari päivää ennen ovatko tulossa. 

Olen huomannut, että kun tuttujen kanssa ottaakin ihan eri linjan heidän käytöksensä muuttuu. Tajuavat, ettei ystävyys tai tuttavuus olekaan ihan selvää kuin se on tähän asti ollut.

Vierailija
6/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä he sanovat, kun kerrot että jätit menemättä heidän takiaan keikalle, ja sinua harmittaa peruminen, ja että tätä on tapahtunut ennenkin ja se häiritsee sinua? Ja mitä he sanovat, kun tapaamisesta sopiessanne kysyt, että onhan nyt varma että he eivät peru viime tingassa kuten ovat usein aiemmin tehneet?

Puhu heille, älä meille.

"anteeksi kauheana, mutta tänään ei vain onnistu..."

Olen sanonut jo että toivoisin että he hoitaisivat ne päivämäärät varman päälle ja ovat sanoneet että niin toimivat mutta viime lauantaina taas peruivat. 😥

Välillä toki onnistuukin näkeminen ja silloin on kivaa, mutta tuntuu että useimmiten peruvat... Ja vielä tosi myöhään, samana päivänä. Olen itse lopettanut ehdottelun juuri tämän vuoksi, eli aloite tulee heiltä nykyään aina. Selkeästi toivovat minua näkevänsä myös. Olemme olleet ystäviä yli 25 vuotta. En usko että alkoholikaan niin juovat että krapula iskisi kun menoa on tiedossa..

Toinen mitä olen miettinyt on, että heidän parisuhteensa rakoilee ja tulee riitaa eivätkä sitten kiukuissaan halua nähdä...?

Vierailija
7/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on heikot sosiaaliset taidot, päihdeongelma, riitaisa suhde, burnout tuloillaan ja voimien arviointi vaikeaa, jotain tällaista.

Kusipäistä käytöstä heiltä joka tapauksessa. Ovatko enää oikeita ystäviäkään.

Vierailija
8/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisten kanssa kannata olla kaveria. Kannattaa hankkia semmosia kavereita joihin voi luottaa. Niitäkin on. Ennemmin yksin kuin kavereiden kanssa, jotka aina peruvat. Tuo on tosi ikävää.

Vierailija
9/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet keikalle, etkä peru omia menojasi.

Vierailija
10/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä heidän kanssaan haluan kaveri olla, hyviä ihmisiä ja kuten sanoin niin en mitenkään usko että mitään päihdeongelmaakaan on...

Viime vuosina jostain syystä mennyt tällaiseksi, aiemmin olivat todella punktuaalisia ihmisiä.

Vierailija
11/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet keikalle, etkä peru omia menojasi.

Keikalle on myöhäistä mennä jos lipun jätti ostamatta siksi että kutsuttiin muihin juttuihin...

Vierailija
12/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin voit ottaa sen linjan, että et koskaan priorisoi heidän näkemistään esim kiinnostavan keikan edelle. Sovi tapaaminen vain sellaisille päiville, jolloin sulla ei tosiaan ole mitään muuta.

Sano heille suoraan, että noin ei voi käyttäytyä, se on loukkaavaa. 

Vierailija
13/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat mennä sinne kiinnostavalle keikalle, mutta eivät halua törmätä siellä sinuun. Siksi sopivat tapaamisen sinun kanssa esim. mökille, ja kun keikkalippuja ei enää saa mistään, peruvat tapaamisen.

Vierailija
14/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on joskus että lippu ostettu mutta ei vaan kertakaikkiaan jaksa mutta vain silloin kun olen yksin menossa leffaan tms. Jos kavereitten kaa tärskyt niin sillon vaan pakko jaksaa vaikkei jaksaisikaan.

Vierailija
15/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisten kanssa kannata olla kaveria. Kannattaa hankkia semmosia kavereita joihin voi luottaa. Niitäkin on. Ennemmin yksin kuin kavereiden kanssa, jotka aina peruvat. Tuo on tosi ikävää.

Yli 20 vuotta he olivat luotettavimpia ihmisiä jotka tiesin. Tämä käänne on viimeiseltä 3-5 vuodelta... Ja en ole sellainen ihminen joka pitkän ystävyyssuhteen hylkäisi siksi vain koska toisilla tuntuu olevan jotain vaikeaa menossa. Haluaisin vain ymmärtää... Kun oikein ei juttelemaankaan pääse kun perumisia tulee...

Tympii itseäni kauheasti nämä perumiset mutta tämän pariskunnan tuntien uskon että taustalla on jotain muuta jota eivät ole vielä tunteneet ajankohtaiseksi kertoa...

Vierailija
16/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä heidän kanssaan haluan kaveri olla, hyviä ihmisiä ja kuten sanoin niin en mitenkään usko että mitään päihdeongelmaakaan on...

Viime vuosina jostain syystä mennyt tällaiseksi, aiemmin olivat todella punktuaalisia ihmisiä.

Mitä tarkoittaa punktuaalinen ihminen? ,illainen?

Vierailija
17/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He haluavat mennä sinne kiinnostavalle keikalle, mutta eivät halua törmätä siellä sinuun. Siksi sopivat tapaamisen sinun kanssa esim. mökille, ja kun keikkalippuja ei enää saa mistään, peruvat tapaamisen.

Meillä on niin erilaiset musiikkimaut että samoilla keikoilla ei koskaan olla kuljettu 😀

Vierailija
18/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 20 vuotta he olivat luotettavimpia ihmisiä jotka tiesin. Tämä käänne on viimeiseltä 3-5 vuodelta... Ja en ole sellainen ihminen joka pitkän ystävyyssuhteen hylkäisi siksi vain koska toisilla tuntuu olevan jotain vaikeaa menossa. Haluaisin vain ymmärtää... Kun oikein ei juttelemaankaan pääse kun perumisia tulee...

Tympii itseäni kauheasti nämä perumiset mutta tämän pariskunnan tuntien uskon että taustalla on jotain muuta jota eivät ole vielä tunteneet ajankohtaiseksi kertoa...

Miten me voisimme tietää, kun et sinäkään, joka tunne, tiedä? Kysy, kun seuraavaa tapaamista ehdottavat, että jos asia sovitaan, pitääkö se sitten kutinsa. Ja kerro, että olette usein peruneet ja se on sinua jäänyt harmittamaan, koska menetit mahdollisuuden siihen ja siihen.

Outoa kysellä täällä, kun emme tunne pariskuntaa.

Vierailija
19/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa punktuaalinen ihminen? ,illainen?

Punktuaalinen = täsmällinen.

Vierailija
20/40 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ihan hyvä asenne. Pidä heidät ystävinä, käy tapaamassa kun tilaisuus tarjoutuu, mutta älä jätä mitään muita menoja menemättä heidän takiaan. Onhan se ärsyttävää, ettei ymmärrä, mutta voisiko se olla sun ystävänpalvelus heille, että olet heidän ystävä vaikket ihan tiedäkään mitä on meneillään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi