Onko se ylivoimaista katsoa sen aloituksen päiväys?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut nostettua vanhaa keskustelua, mutta jos vanha keskustelu on yleisluontoinen ja kommentit edelleen sopivia nykyhetkessä, saatan vastata keskusteluun.
Esimerkkinä tämä ketju kommentteineen vanhenee vain päivämäärällä, joten miksi aloittaa uutta? Ei se siitä parane. Aihe kuin aihe voi projisoida, jolloin sen päivämäärää ei huomata tai se ei vaan kiinnosta.Toki, jos kyse on jonkun henkilökohtaisesta tilanteesta 10 vuoden takaa ja ap itse ei ole nostanut ketjua ajankohtaisuudessa ylös (tämmöiseenkin törmäsin kerran, mutta harvinaistahan se on) niin todennäköisesti tilanne on jo mennyt ohi ja ketjuun kommentoiminen on turhaa.
Kerran??? Noitahan on etusivulla täällä joka päivä, silmät kiinnikkö luet tätä palstaa?
Lue uudestaan kolmas kappale, ajatuksella.
Siihenhän juuri vastasin.
Onko täällä joka päivä ap:n nostamia 10 vuoden takaisia ketjuja etusivulla, oikeasti?
"Kerran??? Noitahan on etusivulla täällä joka päivä, silmät kiinnikkö luet tätä palstaa?"
Kiitos asialliseen sävyyn tekemästäsi kommentista omaan kommenttiini 😉
Itse vietän av:llä harvakseltaan aikaa, joten sen sen perusteella olen vain kerran huomannut tällaisen ap:n itsensä nostaman keskustelun noin 10 vuotta vanhaan aloitukseensa, jossa kertoili tilanteesta. Jäin sitä ihan lukemaan tuolloin, koska aiemmin on tullut vastaan vain jonku toimesta nostettu aihe. Harvemmin nappaan siihen kiinni.
Tosiaan, en palstaile kovin usein. Tänään on tämmöinen: matkustan ja kulutan aikaa - päivä. Silti asenne tällä pastalla on aina yhtä ystävällinen - ei petä koskaan 😉 Se on aina yhtä herkässä tuo provosoituminen.
Ei tarvitse olla edes tekoäly, ihan tavallinen koodinpätkä riittäisi.