Olen alkanut tajuta että vastaan välillä täällä tympeästi aapeelle
Moni täällä kommentoi toisilleen aivan luokatonta paskaa ja viha toisen ihmisen tekstiä kohtaan on täysin ylimitoitettua. Jotkut toivottavat sairautta ja kuolemaa tai sanovat että joku on oksettava yms JA TÄYSIN PROVOSOIMATTA
Mistä johtuu sellainen mielenvika? Se rullaa näppäimistöltä aivan liian helposti. En minä normaalistikaan menisi sanomaan kenellekään että hyi helvetti te röökaajat haisette pahalta. Tai osoittamaan jonkun mustia maihareita häissä ja kysymään että mitä sun päässä oikein liikkuu. Miksi täällä? Miksi te teette sitä?
Minä haluan ymmärtää tämän ilmiön ja lopettaa sen tähän paikkaan.
Kommentit (10)
Johtuu ujoudesta. Harva uskaltaa sanoa rehellisen mielipiteensä kasvotusten. Täällä voi kertoa totuuden.
Itsetarkoituksellista provokaatiota, jolla testaan mielipidettäni muilla. Myötäily ei synnytä keskustelua. Pitää osata provosoida ja provosoitua. Äkkiä sen pelinhengen oppii, kun se oma asiallinen kirjoitus ei saa huomiota.
Niin ja olen kyllä sanonut röökaajalle, mene muualle haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu ujoudesta. Harva uskaltaa sanoa rehellisen mielipiteensä kasvotusten. Täällä voi kertoa totuuden.
Facessa, yms somessa jaetaan niitä sydämiä ja aihe vapaalla haukutaan sitten sitä saman ihmisen somepostausta. :D
Ime persettä ja kuole pois, pulunnussija.
Vierailija kirjoitti:
Itsetarkoituksellista provokaatiota, jolla testaan mielipidettäni muilla. Myötäily ei synnytä keskustelua. Pitää osata provosoida ja provosoitua. Äkkiä sen pelinhengen oppii, kun se oma asiallinen kirjoitus ei saa huomiota.
Niin ja olen kyllä sanonut röökaajalle, mene muualle haisemaan.
No mä en henkilökohtaisesti oo kiinnostunut interaktiosta sitten ollenkaan, jos ainoa vaihtoehto on kakkasota.
Ap. Juokse vuorille huutamaan. Höpötyksesi ei kiinnosta.
Niinpä. On aika vaikea käsittää että täällä aikuiset ihmiset haukkuvat toisiaan. Siis aikuiset! Ja kommenttien perusteella monilla on vielä omia lapsia. Ei ihme jos lapsista kasvaa kiusaajia kun niiden vanhemmat on ilkeitä toisilleen.
Ihana aloitus. Juuri tätä täällä kaivataan, että oltaisiin ymmärtäväisiä ja myötätuntoisia, muillekin kuin mt-ongelmaisille.
Tää on niin raikasta.
Suomessa aloitti syyskuussaEuroopan hybridiuhkien torjunnan osaamiskeskus. Ihmetystä on herättänyt se, että sille on annettu Suomessa lainkäytöllinen koskemattomuus eli käytännössä suoja lain kouralta.Hybridikeskus on tutkimuslaitos, jonkatavoitteena onedistää ymmärrystä valtiollisten tai ei-valtiollisten toimijoiden hybridivaikuttamisesta sekä hybridiuhkien torjunnasta. Se ei siis itse pysäytä hyökkäyksiä.
Hybridiuhkissa on kyse tavoista horjuttaa valtioita ilman varsinaista sodanjulistusta: esimerkiksi verkkohyökkäyksiä tieto- ja pankkipalveluihin, vaalihakkerointia, valeuutisia ja ääriryhmien tukemista.
Lain perusteluissa on katsottu, että koskemattomuus on perusteltua myös, kun otetaan huomioon hybridiuhkiin liittyvät tehtävät.
https://yle.fi/a/3-9853804
Uutinen vuodelta 2017.
Näillä on yhtenä keinona hybridivaikuttaminen, joka on mm.kuvauksesi kaltaista toimintaa.