Jäi todella p**ka maku työharjoittelupaikasta kun selvisi, että olen muka sanonut jollekin, että
opiskelen kyseistä alaa sen vuoksi, että voi vain istua pöydän ääressä tekemättä mitään. Näin siis luki harjoittelun raportissa kun katsoin sen äsken netistä. Tämän kirjoittanut ohjaaja ei ole sanallakaan mulle puhunut asiasta ja kysynyt, että pitääkö paikkaansa.
Koskaan en ole tuollaista sanonut kenellekään enkä ajattele mitään tuollaista! Jos haluaisin olla tekemättä mitään, niin en kyllä opiskelisi etenkään tätä alaa tai edes mitään alaa vaan olisin työttömänä!
Luulin saavani tästä paikasta keikkapaikan, mutta ei taida olla pelkoa siitä vaan haluttiin tuolla ilmeisesti varmistaa, että en sinne enää halua.
Kommentit (74)
Aika törkeä väite! Minä kyllä soittaisin perään ja selvittäisin asiaa.
Vierailija kirjoitti:
No on käynyt mielessä soittaa yksikön esimiehelle, että mitä hittoa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vihamies jossain!
En kyllä ymmärrä, että miksi olisi. Lähes kaikki työntekijät tapasin ensimmäistä kertaa elämässäni.
Kannattaa selvittää ja mainita asiasta myös koulussa. Tuon, joka uskoi huhupuheita niin, että laittoi ne paperiisi, ei pitäisi antaa olla vastuussa harjoittelijoista. Voi olla, ettei edes omasta työstä.
Pettynyt ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti! Ei noin saa sanoa, jos ois jotain valittamista, pitää ensin kysyä harjoittelijalta!
Pyydä oikaisua, kiusaaja tyyppi ollut!
Olet ollut rehellinen, hyvä asia vain.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa selvittää ja mainita asiasta myös koulussa. Tuon, joka uskoi huhupuheita niin, että laittoi ne paperiisi, ei pitäisi antaa olla vastuussa harjoittelijoista. Voi olla, ettei edes omasta työstä.
Opettajalle olen jo laittanut sähköpostia asiasta. Aikuinen ja fiksu ohjaaja olisi mun mielestä ottanut asian puheeksi mun kanssa eikä lätkäise sitä vain raporttiin jonka sitten näen harjoittelun jo päätyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis missä olen ollut rehellinen? Kun mä en ole sanonut tuollaista kenellekään enkä todellakaan ajattele noin!
Vierailija kirjoitti:
Et sitte ymmärtänyt lukemaasi?
teet rikosilmoituksen koska tuo vaikuttaa koko loppu uraasi ja pahoin. Poliisi selvittää työnantajan kanssa kuka lausunnon antoi ja saat hyvät rahat päälle. Hänellä on todistustaakka osoittaa todekai että olisit niin sanonut. Saat 15 000-30 000 ekee, toimi, ota paras juristi koska tyyppi maksaa sinulla on mustaa valkoisella lausumastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitte ymmärtänyt lukemaasi?
No en kai.
Meille tulee toistuvasti opiskelijoilta palautetta, että en sanonut enkä tehnyt, ottakaa pois siitä yhteenvedosta, koska tuli paha mieli. Valitettavasti meillä on tiivis työyhteisö eikä sinne koosteeseen laiteta vain yhden henkilön yksittäisiä kommentteja, kyllä niitä on ollut kuulemassa useampi. Opiskelijan kanssa ei kaikkea ehditä ottamaan esille, on jo muutenkin riittävän raskasta olla terapeuttina opiskelijoille, joille työelämä ei olekaan kivaa hallinnollista hommaa, vaan siinä joutuu käyttämään omia aivojaan ja soveltamaan.
Nykyopiskelija ei ymmärrä, että hän tulee osaksi työyhteisöä, ei sen keskipisteeksi.
Tule sitte kertomaan miten kävi! Kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
teet rikosilmoituksen koska tuo vaikuttaa koko loppu uraasi ja pahoin. Poliisi selvittää työnantajan kanssa kuka lausunnon antoi ja saat hyvät rahat päälle. Hänellä on todistustaakka osoittaa todekai että olisit niin sanonut. Saat 15 000-30 000 ekee, toimi, ota paras juristi koska tyyppi maksaa sinulla on mustaa valkoisella lausumastaan.
Muista vaatia korvausta, silloin asia tutkitaan. Ja jos sovittelette laita korvausvaatimus 10 000 euroa silti. Oppppipa olemaan ja hillitsee muitakin. Älä mieluummin suostu edes neuvotteluun. Ota maksimiraha. Autat todellakin muitakin trollattuja jotka kohteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Meille tulee toistuvasti opiskelijoilta palautetta, että en sanonut enkä tehnyt, ottakaa pois siitä yhteenvedosta, koska tuli paha mieli. Valitettavasti meillä on tiivis työyhteisö eikä sinne koosteeseen laiteta vain yhden henkilön yksittäisiä kommentteja, kyllä niitä on ollut kuulemassa useampi. Opiskelijan kanssa ei kaikkea ehditä ottamaan esille, on jo muutenkin riittävän raskasta olla terapeuttina opiskelijoille, joille työelämä ei olekaan kivaa hallinnollista hommaa, vaan siinä joutuu käyttämään omia aivojaan ja soveltamaan.
Nykyopiskelija ei ymmärrä, että hän tulee osaksi työyhteisöä, ei sen keskipisteeksi.
Kun mä en oikeasti ole sanonut yhtään kenellekään tuollaista! Mä olen ihan aikuinen ihminen jolla on vakituinen työpaikka alalta, mutta alemmalla tutkinnolla. Ihan kuule joudun työssäni tekemään kunnolla töitä enkä vain olemaan. Eikä tässä tulevassakaan ammatissa voi vain istua ja tiedän sen erittäin hyvin.
En ole kuvitellut olevani työyhteisön keskipiste enkä tarvitse mitään terapeuttia.
ap voittaa tuon jutun heittämällä kun se lausunto on jo työnantajan paperilla on työnantaja velvollinen paljastamaan sanojan poliisille. Mene hETI tekemään se ilmo, suojaa itseäsi. Tuollaiset lausunnot todella vaikuttavat työnsaantiin. Masennut ja katkeroudut muuten, tee se itsesi ja tulevaisuutesi takia.
Pettynyt ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita ihmeessä! Hän voi vaikka sanoa, että tervetuloa töihin.
Jos ei koko ajan raatanut kuin pieni eläin niin sai ihan kummallisia arvosteluja koululle. Sain sellaistakin ettei kiinnosta koko ala kun välillä olin todella niin väsynyt etten jaksanut paljoa puhua ja kysellä.
Monille muillekkin laitetttiin ihan asiattomia arvosteluja. Taisi saada ihan kaikki jotain negatiivista.
Minä olin sijaisena ja työtodistuksessa on merkitty sairaslomat, minulla kyllä vain 2 päivää.
Sulla on vihamies jossain!