Mies loukkaantui pikkuasiasta ja kieltäytyi tulemasta lapsemme yo-juhliin ensi lauantaina
Saan kuulemma ihan yksin järjestää ne ja ottaa vieraat vastaan. Syy, mistä hän hermostui oli se, että lapsemme halusi kutsua yo-juhliinsa kavereitaan ja istua meillä iltaa ennen ravintolaan lähtöä. Mies pakkasi kamppeensa ja lähti mökille.
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihanäkyväksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuten joku sanoi, kaamea järjen, käytöksen ja kaiken lamaannuttava sosiaalisten tilanteiden pelko. Miehet aika usein kärsivät tästä ja vielä niin, etteivät tiedosta sitä edes itsekään.
Palstalla ei yleistetä puhumalla "miehistä" ?
En ymmärrä kommenttiasi, mutta miehet todella usein kärsivät sosiaalisten tilanteiden pelosta sillä tavalla, etteivät itsekään sitä tiedosta. Itse asiassa itselleni naisen oli todella vaikea tajuta sitä. Ja ihan itse sain tämä ongelman löytää. Kukaan ei siihen aikaan kun minä olin nuori, diagnosoinut tällaisia. Eikä taideta juuri diagnosoida vieläkään. Miehet ovat näissä asioissa vielä heikommassa jamassa, koska teille/heille ei niitä tunneasioissa auttajia ole sitäkään vähää kuin meille. Ja kun tarttee olla vahva. Sekin asenne vaikeuttaa sosiaalisten tilanteiden pelon tajuamista.
Ja hei: miksi te luulette, että miesten on kautta aikojen pitänyt läträtä viinalla uskaltaakseen hakea edes tanssimaan?
¨
Naaiset tappavat vauvansa todella usein, ja suurin osa lapsista on miesten näkökannalta käenpoikasia koska naiset pettävät todella usein.
Kas, miesvihakiimanarttu on täällä ulisemassa.
Kas, nartut riehumassa miesvihaketjussa
Moi taas miesvihakiimanarttu! Joko oot Nykopilla nylkyttänyt tässä linjassa?
Just nylkytin kun toivottiin.
Miesvihakiimanarttu ei petä. Ilta on nuori, kiima kasvaa ja ulina kovenee mirevihakiimanartulla
Kyllä kyllä, mun päivä on vasta alussa, sä olet haukkunut miehiä tässäkin ketjussa jo 7:09
Äläs ny, sinut miesvihakiimanarttu kyllä tunnistetaan. Olit palstalla jo kasin jälkeen 😉
Oho, laita näytille se viesti.
Vai ettei nyt vain käynyt niin, että sä oksennat taas miesvihaasi valheiden muodossa :)
Toki, tuolla minun haukkumisella sä keräät pisteitä muilta ketjussa olevilta nartuilta. Varmasti tunnet itses oikein hyväksi ihmiseksi kun menet nukkumaan koirasi viereen. Sipaset vähän maksapasteijaa sun vulvalle ja huhuilet kutsuvasti rekun herkuttelemaan 😉
Kaikenlaista paskaa täällä, olette sairaita ja ällöttäviä.🤮
No kato sit kun mennään henkilökohtaisuuksiin niin osaa muutkin.
Seli, seli, Äiti, tytöt aloitti. Kun esiin itse aloittaa nimittelyn. Mutta tyypillistä miesvihakiimanarttua.
Olette haukkuneet miehiä vuosien ajan ilman että kukaan on puuttunut asiaan :)
Vauvassa kirjoittajat eivät laita yo-, eikä muitakaan juhlia. Täällä vihataan ja haukutaan aamusta iltaan.
Tämä on eronneiden ja syrjäytyneiden huvituksia työssä käyvien verovaroilla.
Onpa omituinen ukko!
Oman lapseni yo-juhlien iltana koko luokka kokoontui meille ja pohti, mihin lähdetään (eivät olet aikaisemmin sopineet).
Voi, miten kaipaankaan noita aikoja , (toinen ylioppilaistani on menehtynyt parantumattomaan sairauteen.)
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin, että kuinka tästä häpeästä selviän. Mitä selitän vieraille?
ap
Eihän se sun häpeä ole. Sano että miehelle tuli uhmaikä yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuten joku sanoi, kaamea järjen, käytöksen ja kaiken lamaannuttava sosiaalisten tilanteiden pelko. Miehet aika usein kärsivät tästä ja vielä niin, etteivät tiedosta sitä edes itsekään.
En ymmärrä kommenttiasi, mutta miehet todella usein kärsivät sosiaalisten tilanteiden pelosta sillä tavalla, etteivät itsekään sitä tiedosta. Itse asiassa itselleni naisen oli todella vaikea tajuta sitä. Ja ihan itse sain tämä ongelman löytää. Kukaan ei siihen aikaan kun minä olin nuori, diagnosoinut tällaisia. Eikä taideta juuri diagnosoida vieläkään. Miehet ovat näissä asioissa vielä heikommassa jamassa, koska teille/heille ei niitä tunneasioissa auttajia ole sitäkään vähää kuin meille. Ja kun tarttee olla vahva. Sekin asenne vaikeuttaa sosiaalisten tilanteiden pelon tajuamista.
Ja hei: miksi te luulette, että miesten on kautta aikojen pitänyt läträtä viinalla uskaltaakseen hakea edes tanssimaan?
¨
Naaiset tappavat vauvansa todella usein, ja suurin osa lapsista on miesten näkökannalta käenpoikasia koska naiset pettävät todella usein.
Miesvihakiimanarttu ei petä. Ilta on nuori, kiima kasvaa ja ulina kovenee mirevihakiimanartulla
Kyllä kyllä, mun päivä on vasta alussa, sä olet haukkunut miehiä tässäkin ketjussa jo 7:09
Äläs ny, sinut miesvihakiimanarttu kyllä tunnistetaan. Olit palstalla jo kasin jälkeen 😉
Vai ettei nyt vain käynyt niin, että sä oksennat taas miesvihaasi valheiden muodossa :)
Toki, tuolla minun haukkumisella sä keräät pisteitä muilta ketjussa olevilta nartuilta. Varmasti tunnet itses oikein hyväksi ihmiseksi kun menet nukkumaan koirasi viereen. Sipaset vähän maksapasteijaa sun vulvalle ja huhuilet kutsuvasti rekun herkuttelemaan 😉
Oho, nyt alkaa miesvihakiimanartulla jo kierrokset nousta. Joko pian uhkailet rais kaamisella ja tap pamisella
Tap paminenhan vedettiin esiin jo pari viestiä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eihän se sun häpeä ole. Sano että miehelle tuli uhmaikä yllättäen.
Tai sitten hän voi selittää olemattomille vieraille ettei mitään miestä edes ole.
Tärkeintä oli antaa mielikuva siitä, kuinka paskoja miehet ovat. Itse voi kylvää sitten rivin, parin "kommentteja" joissa haukkuu lisää miehiä.
Ja nartut tykkäilee. Eihän teistä muuhun ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa miesvihakiimanartun itkupotkuraivarit 😂 Äitii, naiset kiusaa. Nykop, Nykop, Nykop byääh
Reppana et tajua kuinka teille nauretaan :)
Monusta miesvihakiimanartulle ei pitäisi nauraa. Uskon hänen todella olevan vakavasti, henkisesti järkkynyt. Varmaan tänäänkin saamme lukea sen hänen tuotoksistaan.
Onkohan miesvihakiimanartulla läheisiä. Hänet olisi varmaan syytä ohjata hoitoon taas
Olen ymmärtänyt, että miesvihakiimanarttu asuu äitinsä kanssa.
Minusta miesvihakiimanarttu on joskus hellyyttävä, kun hän haaveilee, että hänellä olisi vaimo ja mitä hän tekisi vaimon kanssa ja miten eläisi. Hellyttävää, mutta toisaalta säälittävää, miten suru purkautuu hänestä rajuna vihana.
Mies tajuaa ettei lapsi ole oikeasti hänen. Todisteet siitä tulee postissa.
Sama tilanne siis kuin suurimmalla osalla avioliitossa olevilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sanot niin kuin asia on, häpeä on miehen ei sinun.
Näin sitä parisuhdetta korjataan! Häpäise mahdollisimman laajasti ja pistä kyyneltä peliin.
Aina maksimaalinen kosto pienestäkin asiasta.
Jos mies ei halua olla lapsensa yo-juhlissa vaan lähtee mökille, juhlissa kysyttäessä nainen kertoo, että mies ei halua olla lapsensa yo-juhlissa vaan lähti mökille, niin tämä on sinun mielestä miehen häpäisemistä ja kosto?
Siis mitä sen naisen pitää vastata? Ööö, en tiedä vai mikä mies? Vai pitäisikö naisen keksiä joku tarina, mies mies jäi auton alle ja on nyt sairaalassa teholla?
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on, että tarjoat juhlissa puhdasta ruokaa. Tutki Raamattua, lue Pyhästä Kirjasta viidettä Mooseksen kirjaa. Sieltä löydät ohjeet miten menetellä. Usko Herran sanaa, niin pelastut. Sielusi ei ole vielä kadotuksessa.
Näin kuuluu Pipliassa Herran sana:
Nämä ovat ne nelijalkaiset eläimet, joita saatte syödä: raavas, lammas ja vuohi, peura, gaselli, metsäkauris, vuorikauris, musta antilooppi, keihäsantilooppi ja betsoari-vuohi, kaikki ne nelijalkaiset eläimet, joilla on kokonansa halkinaiset, kaksivarpaiset sorkat ja jotka märehtivät; niitä saatte syödä.
Näitä älkää kuitenkaan syökö niistä, jotka märehtivät, ja niistä, joilla on kokonansa halkinaiset sorkat: kamelia, jänistä ja tamaania, jotka kyllä märehtivät, mutta joilla ei ole sorkkia: ne olkoot teille saastaiset; sikaa, jolla kyllä on sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen. Näiden lihaa älkää syökö, ja niiden raatoihin älkää koskeko.
Näitä te saatte syödä kaikista vesieläimistä: kaikkia, joilla on evät ja suomukset, te saatte syödä. Mutta kaikista niistä, joilla ei ole eviä eikä suomuksia, älkää syökö mitään: ne olkoot teille saastaiset.
Kaikkia puhtaita lintuja te saatte syödä. Mutta nämä ovat linnuista ne, joita älkää syökö: kotka, partakorppikotka, harmaa korppikotka, haarahaukka ja suohaukkalajit, kaikki kaarnelajit, kamelikurki, pääskynen, kalalokki, jalohaukkalajit, huuhkaja, kissapöllö, sarvipöllö, pelikaani, likakorppikotka, kalasääksi, haikara, sirriäislajit, harjalintu ja yölepakko.
Tämä on hyvä ehdotus. Asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
¨
Oho, nyt alkaa miesvihakiimanartulla jo kierrokset nousta. Joko pian uhkailet rais kaamisella ja tap pamisella
Nyt narttu tarkkuutta. Kenet uhkasin tappaa?
Ei kai miesvihakiimanarttu ole vielä uhannut ketään tap paa, mutta ilta on nuori. Varmaan se jo klo 10 tulee. Ellei "vaimo" käske tiskaamaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies harrastaa sitä, että olemme kutsuneet vieraita ja päättää alkaa viime tingassa uhkailemaan lähdöllä. Tai kun olemme menossa kylään, niin jääkin nukkumaan päiväunia sänkyyn.
ap
vaikuttaa siltä, että sinä olet kutsunut vieraita. ette yhdessä. eli sinä kuormitat miestäsi kaikenmaailman kissanristiäisillä, ja sitten valitat, kun ei miestä kiinnosta. etkö tiennyt mitään miehestä, ennen kuin menitte naimisiin?
Mitä hemmettiä oikein lässytät? Vieraita on kutsuttu lapsen yo-juhliin. Eli yhtä on pidetty jo parikymmentä vuotta. Mutta taidatkin olla provo...miksi edes vastasin...
Vierailija kirjoitti:
Jos hän pelkää ihmisiä ?
Olisi voinut kertoa hieman aikaisemmin. Esim. pari kymmentä vuotta sitten, kun oli tarkoitus järjestää yhteiset häät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
¨
Ei kai miesvihakiimanarttu ole vielä uhannut ketään tap paa, mutta ilta on nuori. Varmaan se jo klo 10 tulee. Ellei "vaimo" käske tiskaamaan 🤣
Miksi te nartut sitten väitätte että olisi :)
Vaimo. Tirsk 😂
Vierailija kirjoitti:
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap jättää nyt kertomatta?
Tämä!
Mamma on sanellut pilkuntarkkaan, miten asiat "pitää" mennä, on vouhottanut jo monta kuukautta, miehellä on ollut joku erittäin hyvä syy, miksi illanvietto ei olisi hyvä idea. On myös yrittänyt järjestellä asioita, mutta mamma on jyrännyt ja sanellut kaiken. Kyllä minäkin sanoisin meneväni mökille.
Ai, tämä ei ole mitenkään mahdollista? Hoetaan vain narsku, narsku, narsku! Ja se on paaaljon uskottavampaa?Vaikka tämä pitäisi paikkansa, niin kunnon isä ei pilaa lapsensa ainutkertaista juhlaa tämän takia. Kunnon vanhempi sinnittelisi juhlat oman lapsensa takia ja selvittäisi puolisonsa kanssa hiertävät asiat juhlien jälkeen.
Ja kunnon nainen ei loisi sellaista tilannetta ylipäätään 😘
Siis millaista tilannetta ei loisi nainen? Kunnon vastuunsiirto 😅
Vastuunsiirto 🤣
Keksitpä hienon sanan naisen persheilylle asiassa 😘
Minulla oli/on tällainen isä, ja jos ei ole narsisti niin on ainakin ihan ehta minä minä-autisti, jonka maailma romahtaa, jos asiat eivät mene just niin kuin hän haluaa tai ajatteli.
Jotenkin vaikea uskoa että tämän palstan naisilla olisi muka mies. Eiköhän nuo ole inkkeleitä, syystäkin.
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap jättää nyt kertomatta?
Tämä!
Mamma on sanellut pilkuntarkkaan, miten asiat "pitää" mennä, on vouhottanut jo monta kuukautta, miehellä on ollut joku erittäin hyvä syy, miksi illanvietto ei olisi hyvä idea. On myös yrittänyt järjestellä asioita, mutta mamma on jyrännyt ja sanellut kaiken. Kyllä minäkin sanoisin meneväni mökille.
Ai, tämä ei ole mitenkään mahdollista? Hoetaan vain narsku, narsku, narsku! Ja se on paaaljon uskottavampaa?Vaikka tämä pitäisi paikkansa, niin kunnon isä ei pilaa lapsensa ainutkertaista juhlaa tämän takia. Kunnon vanhempi sinnittelisi juhlat oman lapsensa takia ja selvittäisi puolisonsa kanssa hiertävät asiat juhlien jälkeen.
Ja kunnon nainen ei loisi sellaista tilannetta ylipäätään 😘
Siis millaista tilannetta ei loisi nainen? Kunnon vastuunsiirto 😅
Vastuunsiirto 🤣
Keksitpä hienon sanan naisen persheilylle asiassa 😘
Mitä perseilyä on, että nainen järjestää omalle lapselleen yo-juhlat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
¨
Kirjoitit, ettet ihmettele, että naiset tulevat tape tuiksi.
Normaali vanhempi osallistuu ja on ylpeä kirjoitukset läpäisseestä lapsestaan. Joko miehellä on tolkuttoman huono itsetunto, johon voi olla syynä se, ettei ole koskaan suorittanut YO-tutkintoa tai on kateellinen omalle jälkeläiselleen, että saa huomiota juhlapäivänään. Jälkimmäinen onkin sitten se pahin tilanne. Anna jätkän muhia omissa liemissään. Älä pidä mitään yhteyksiä häneen ja vietätte normaalit YO-juhlat kotona lapsen ja hänen kavereidensa kanssa. Kun miesmarttyyri kotiutuu, niin ilmoitat vaan, että tämä oli tässä. Toki mies on voinut keksiä tekemälläkin syyn, että voi häipyä muualle ja normisti syynä on toinen suhde. Onko aiemmin tehnyt vastaavia tekoja ja ollut epämääräisiä poissa-oloja tai pitkiä työpäiviä viimeisinä aikoina. Mulla exä keksimällä teki riitaa tyhjistä asioista, taustalla vehtaamiset muiden kanssa. Kun jäi pettämisestä kiinni, niin sai aivan järkyttävät raivokohtaukset tästä ja edelleenkin kielsi nämä pettämiset, vaikka kaverit suoraan niistä kertoivat minulle.