Nelosen "petolliset"
https://nelonen.fi/uutiset/maailman-taman-hetken-kuumin-tv-uutuus-tulee… Draaman ja juonittelun ystävät, kuulolla!!! Nelosen syksyn ohjelmisto laajentuu, kun Christoffer Strandbergin juontama uusi kansainvälinen hitti, The Traitors, eli Petolliset alkaa vuoden pimenevien iltojen kunniaksi! Mitä mieltä ollaan, kelpaako kunnon "murder mystery"?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3414)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sirpa on vain niin vastenmielinen. En katso mitään ohjelmaa, jossa tuo on.
Voitti 8000€ ja menetti maineensa. Kannattiko?
Koko ohjelman suurin luuseri. Maine meni kikkeliskokkelis :D
Suurin luuseri oli kyllä Ellu. Jolla ei ollut mitään hajua petollisista. Häntä vietiin kuus-nolla. Kauheesti vouhkataan kuinka Sita maalitti, mutta kyllä maalittajien kuningatar oli Ellu. Ja joka kerta maalitti vielä uskollista. Paitsi sen yhden kerran kun äänesti Heikkiä. Ja Ellu kuitenkin oli joka kerta aivan varma kuka on petollinen ja oli omasta mielestään suuri ihmistuntija. "ET SÄ MUA HÄMÄÄ"
Petolliset pelas hyvin, aivan täydellisesti. Just noin tossa pelissä pitää tehdäkin. Ei se ole mitään henkilökohtaista, se on peliä.
Ei ole totta, Elina kruunaa hölmöytensä vielä pudotuttamalla suutuksissaan itse itsensä, niinkö?
16 000 euroa jaettuna kahdelle, eli 8000 euroa per nenä. Verojen jälkeen 4000 euroa. Toivottavasti oli 4000 euroa maineen menetyksen arvosta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eiköhän tämäkin ole kulisseissa paljon enemmän käsikirjoitettu kuin katsoja arvaa.
Näin mäkin asian näkisin. Miteb muuten varmistetaan, ettei petollisia karkoiteta jo heti alussa? Siihen kai peli sitten loppuisi, vai?
Petollisia rekrytoidaan lisää, jos heitä alkaa pudota liikaa.
Elina: olin ylpeä, että painoin noi maanrakoon ja olen voittaja ja mua maalitettiin koko ajan. Lapsellista.
Olipa surkea lopetus kaudelle. Jotenkin jopa säälittävä. Rahasummakin verojen jälkeen aivan olematon.
Vierailija wrote:
Ei ole totta, Elina kruunaa hölmöytensä vielä pudotuttamalla suutuksissaan itse itsensä, niinkö?
Tässä loppujaksossa Ellu vaikutti ehkä puolen minuutin ajan sympaattiselta ja jopa itseironiselta, mutta ei... Älkää puhuko mulle! Ja niin edelleen.
Toki Ellu omasta mielestään oli koko pelin voittaja. Miten petollinen voisi pelata tässä rehellisesti? Kertomalla heti, että hei, kuulkaa kaikki, minä olen petollinen.
Toi Heikki on vastenmielinen tyyppi!
Elina: olin ylpeä, että painoin noi maanrakoon ja olen voittaja ja mua maalitettiin koko ajan. Kuinka lapsellisesti voi aikuinen käyttäytyä.
Vierailija wrote:
16 000 euroa jaettuna kahdelle, eli 8000 euroa per nenä. Verojen jälkeen 4000 euroa. Toivottavasti oli 4000 euroa maineen menetyksen arvosta.
Miten tossa nyt maineensa menettää? tää oli peli jossa kuului sumuttaa toisia. Ei pitäisi katsojienkaan ottaa niin tosissaan.
Jade osasi nuorimpana ottaa kypsästi asiat, eli tämähän oli vain peliä. Hyvä Jade!
Vierailija wrote:
Elina: olin ylpeä, että painoin noi maanrakoon ja olen voittaja ja mua maalitettiin koko ajan. Lapsellista.
Eikä Ellu ees painanu ketään maanrakoon, kunhan sai lapselliset itkupotkuraivarit 😂😂
MAHTAVAA, SITA JA HEIKKI! Hienosti pelattu. Syksyn positiivinen yllätys oli tämä ohjelma.
Ja hyvä, että kolmantena oli Jade, joka ei murtunut Ellun painostuksen alla ja arvosti hyvää pelaamista.
Vierailija wrote:
Joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön.
Olipas nolo loppu . Kertoi vaan sen että kausi oli täysin epäonnistunut...8000€ - verot = 4000 € jippijaajee...
Katoin Heikin valehtelua pelissä ja voin tunnustaa että ois menny läpi mulle. Aika pelottavaa oikeastaan kun ei näe jos joku valehtelee. Osas olla vakuuttava huhhuh
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eiköhän tämäkin ole kulisseissa paljon enemmän käsikirjoitettu kuin katsoja arvaa.
Näin mäkin asian näkisin. Miteb muuten varmistetaan, ettei petollisia karkoiteta jo heti alussa? Siihen kai peli sitten loppuisi, vai?
Petollisia rekrytoidaan lisää, jos heitä alkaa pudota liikaa.
Juuri näin. Käsittääkeni säännöissä on,että jos on vain yksi petollinen jäljellä, hän voi päättää värvätä uuden petollisen uhalla, että siitä kieltäytynyt murhataan. Sen uhan edessä uskollinen sitten suostuu petolliseksi.
Jos Tinze olisi valittu petolliseksi ja joku olisi kysynyt häneltä, onko hän petollinen, niin tämän totuudellisuuden periaatteen mukaisesti hänen olisi tosiaan pitänyt heti vastata, että kyllä, olen petollinen. Ja eiku ulos seuraavassa äänestyksessä.