Nelosen "petolliset"
https://nelonen.fi/uutiset/maailman-taman-hetken-kuumin-tv-uutuus-tulee… Draaman ja juonittelun ystävät, kuulolla!!! Nelosen syksyn ohjelmisto laajentuu, kun Christoffer Strandbergin juontama uusi kansainvälinen hitti, The Traitors, eli Petolliset alkaa vuoden pimenevien iltojen kunniaksi! Mitä mieltä ollaan, kelpaako kunnon "murder mystery"?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3414)
No mitäs tässä pelissä tapahtuisi jos petolliset tippuisi heti alussa.
Vierailija wrote:
Tuo Petolliset-podcast spoilasi tämän jo 1. jaksossa. Mietin, etteivät voi olla niin hölmöjä, että pilaavat loppuratkaisun pyytämällä Sitan heti avausjaksoon vieraaksi. Huoh. Just niinhän tuo nyt meni.
Mulla hiipi ihan samanlainen ajatus mieleen silloin. Pohdin, että miksi juuri Sita oli valittu ensimmäiseen podcastiin vieraaksi ja viittaako siihen, että voittaa koko roskan.
Peesaaja-Heikki voi todeta vaan itsekseen: "Eazy money..."
Heikki näyttää vanhalta mummolta
Miten ihmeessä Sita voi olla itsestään YLPEÄ. Ihan oikeasti. Pelasi tosi ilkeää ja likaista peliä. En nähnyt missään vaiheessa, että Janne olisi ollut päälle puhuva "setämies", jonka pitää vielä pelin jälkeen "ottaa opiksi". Ei mene enää pelin piikkin tuo käytös, ja itseäni hävettäisi katsoa tuota telkkarista. Toinen vaan hokee "olen niin ylpeä". Huhhuh.
Olen Sitaa vuoden nuorempi, enkä koe olevani mikään "nuori nainen". En toki vanhakaan, mutta en ymmärrä tuota "vanha setämies puhuu nuoren naisen päälle" -sössötystä. Eiköhän Jannekin nähnyt Sitan ihan vertaisenaan, aikuisena ihmisenä eikä minään pikkutyttönä.
Jaa paljastitte sitten voittajat.
Vierailija wrote:
Miten ihmeessä Sita voi olla itsestään YLPEÄ. Ihan oikeasti. Pelasi tosi ilkeää ja likaista peliä. En nähnyt missään vaiheessa, että Janne olisi ollut päälle puhuva "setämies", jonka pitää vielä pelin jälkeen "ottaa opiksi". Ei mene enää pelin piikkin tuo käytös, ja itseäni hävettäisi katsoa tuota telkkarista. Toinen vaan hokee "olen niin ylpeä". Huhhuh.
Sita on vaan ikärasisti.
Rahaa tuli. maine meni
Toivottavasti kukaan ei seuraa tuota Sitaa enää missään
Ällöttävä tyyppi
Kaverisuhteita ei tarvi solmia kun pelataan. Ei voi noita naisia fiksuiksi sanoa.
Jade ois saanut voittaa ton. Miellyttävin porukasta.
Vierailija wrote:
Kaverisuhteita ei tarvi solmia kun pelataan. Ei voi noita naisia fiksuiksi sanoa.
Tätä minunkin on vaikea käsittää että onko nuo muka noin tyhmiä.
Vierailija wrote:
Heikki näyttää vanhalta mummolta
Spanieli-mummolta
Vierailija wrote:
Niin ne Sita ja Heikki sen sitten veivät. Todella hyvin pelattu!
Älä oo tosissas
Ei tossa ohjelmassa ollut fiksuja petollisia vaan tyhmiä uskollisia. Kävivät toisiaan vastaan ja ihmisten mahdollinen petollisuus punnittiin kaverisuhteiden perusteella. "Toi hipsuttaa mua eli se ei ole petollinen", halleluja. Petollisten ei tarvinnut kuin olla kaveria kaikkien kanssa.
Eiköhän tämäkin ole kulisseissa paljon enemmän käsikirjoitettu kuin katsoja arvaa.
Joopa Jade meni petollisten puolelle ja siinä se, voivatko ne tosiaan paljastaa noin helposti? Ikävää 😭
Sama täällä. Minäkin jätin 2 viimeisintä jaksoa katsomatta ja olen erittäin tyytyväinen tähän ratkaisuun. Ehdottomasti parempi fiilis, kun ei tarvinnut omin silmin todistaa aggressiivisia maalituksia ja voitontansseja.