Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelosen "petolliset"

Vierailija
28.05.2023 |

https://nelonen.fi/uutiset/maailman-taman-hetken-kuumin-tv-uutuus-tulee… Draaman ja juonittelun ystävät, kuulolla!!! Nelosen syksyn ohjelmisto laajentuu, kun Christoffer Strandbergin juontama uusi kansainvälinen hitti, The Traitors, eli Petolliset alkaa vuoden pimenevien iltojen kunniaksi! Mitä mieltä ollaan, kelpaako kunnon "murder mystery"?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3414)

Vierailija
2681/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei tee mieli katsoa päätösjaksoa, ainakaan nyt "suorana". Katson vasta sitten, jos voiton vie joku muu kuin Sita tai Heikki. Juu, tällä tavoin menetän jännitysmomentin, mutta parempi sekin kuin nähdä Sitan ja Hessu Hopon tuuletukset ja voitontanssit. En halua pilata iltaani sillä näyllä. Joten parempi odottaa huomiseen/myöhäisiltaan, josko jakson voisikin katsoa hyvillä mielin. Todennäköisyys uskollisten voitolle on valitettavasti kuitenkin sangen vähäinen.

En onneksi ole katsonut kahta viimeisintä jaksoa. On parempi mieli 😄

Sama täällä. Minäkin jätin 2 viimeisintä jaksoa katsomatta ja olen erittäin tyytyväinen tähän ratkaisuun. Ehdottomasti parempi fiilis, kun ei tarvinnut omin silmin todistaa aggressiivisia maalituksia ja voitontansseja.

Vierailija
2682/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tässä pelissä tapahtuisi jos petolliset tippuisi heti alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuo Petolliset-podcast spoilasi tämän jo 1. jaksossa. Mietin, etteivät voi olla niin hölmöjä, että pilaavat loppuratkaisun pyytämällä Sitan heti avausjaksoon vieraaksi. Huoh. Just niinhän tuo nyt meni.

Mulla hiipi ihan samanlainen ajatus mieleen silloin. Pohdin, että miksi juuri Sita oli valittu ensimmäiseen podcastiin vieraaksi ja viittaako siihen, että voittaa koko roskan. 

Vierailija
2684/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peesaaja-Heikki voi todeta vaan itsekseen: "Eazy money..." 

Vierailija
2685/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki näyttää vanhalta mummolta

Vierailija
2686/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä Sita voi olla itsestään YLPEÄ. Ihan oikeasti. Pelasi tosi ilkeää ja likaista peliä. En nähnyt missään vaiheessa, että Janne olisi ollut päälle puhuva "setämies", jonka pitää vielä pelin jälkeen "ottaa opiksi". Ei mene enää pelin piikkin tuo käytös, ja itseäni hävettäisi katsoa tuota telkkarista. Toinen vaan hokee "olen niin ylpeä". Huhhuh.

Vierailija
2687/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Sitaa vuoden nuorempi, enkä koe olevani mikään "nuori nainen". En toki vanhakaan, mutta en ymmärrä tuota "vanha setämies puhuu nuoren naisen päälle" -sössötystä. Eiköhän Jannekin nähnyt Sitan ihan vertaisenaan, aikuisena ihmisenä eikä minään pikkutyttönä.

Vierailija
2688/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa paljastitte sitten voittajat.

Vierailija
2689/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten ihmeessä Sita voi olla itsestään YLPEÄ. Ihan oikeasti. Pelasi tosi ilkeää ja likaista peliä. En nähnyt missään vaiheessa, että Janne olisi ollut päälle puhuva "setämies", jonka pitää vielä pelin jälkeen "ottaa opiksi". Ei mene enää pelin piikkin tuo käytös, ja itseäni hävettäisi katsoa tuota telkkarista. Toinen vaan hokee "olen niin ylpeä". Huhhuh.

Sita on vaan ikärasisti.

Vierailija
2690/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa tuli. maine meni 

Toivottavasti  kukaan ei seuraa tuota Sitaa enää missään

Ällöttävä tyyppi

Vierailija
2691/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisuhteita ei tarvi solmia kun pelataan. Ei voi noita naisia fiksuiksi sanoa.

Vierailija
2692/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jade ois saanut voittaa ton. Miellyttävin porukasta.

Vierailija
2693/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaverisuhteita ei tarvi solmia kun pelataan. Ei voi noita naisia fiksuiksi sanoa.

Tätä minunkin on vaikea käsittää että onko nuo muka noin tyhmiä.

Vierailija
2694/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Heikki näyttää vanhalta mummolta

Spanieli-mummolta

Vierailija
2695/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Niin ne Sita ja Heikki sen sitten veivät. Todella hyvin pelattu!

Älä oo tosissas

Vierailija
2696/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa ohjelmassa ollut fiksuja petollisia vaan tyhmiä uskollisia. Kävivät toisiaan vastaan ja ihmisten mahdollinen petollisuus punnittiin kaverisuhteiden perusteella. "Toi hipsuttaa mua eli se ei ole petollinen", halleluja. Petollisten ei tarvinnut kuin olla kaveria kaikkien kanssa.

Vierailija
2697/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämäkin ole kulisseissa paljon enemmän käsikirjoitettu kuin katsoja arvaa.

Vierailija
2698/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen..PETOLLINEN!

Vierailija
2699/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jade varmaan karkotetaan.

Vierailija
2700/3414 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa Jade meni petollisten puolelle ja siinä se, voivatko ne tosiaan paljastaa noin helposti? Ikävää 😭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi