Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pitkähiuksisissa miehissä viehättää naisia?

Vierailija
28.05.2023 |

Sellaisissa liehuleteissä ei kyllä omasta mielestäni ole mitään miehekästä. Sama kuin näin miehenä pitäisi syttyä kaljupäisestä naisesta. Joo, not...

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Vierailija
2/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hiukset eivät sovi miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ne on kivat? Mutta sellaiset Jason Momoa tyyppiset, ei mikään kasarihevari:D

Vierailija
4/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D

Vierailija
5/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä satun pitämään pitkätukkamiehistä, parrakkaista sellaisista, edellyttäen, että molemmat ovat siistit ja hyvin hoidetut. Minun silmääni se on miehekästä sopivan alkukantaisella ja/tai kapinallisella tavalla. Olen joo marginaalissa. Omalla miehellä tukka vyötärölle, ei hassummin neljävitoselta.

Vierailija
6/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos ne hiukset on paksut ja puhtaat ja mies pitkä ja komea. Ei sovi pienille miehille, eikä ohut rasvaletti kiihota ketään.

Vierailija
7/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai todella pidän, on seksikkäät, edellyttäen, että ne on siistit ja mies muutenkin cool.

Kerran mun pitkätukkarakastaja meni parturiin ja se parturi leikkas sellaisen kauhean vanhanaikaisen takatukkamallin. Silloin meni hetki ennen kuin tavattiin

Vierailija
8/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo se letti pelkästään, vaan kokonaisuus. Jollakin se sopii persoonaan niin, että ah <3 Kuumat rokkistarat jne. 

N31

Vierailija
9/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli persauksiin asti yltävät hiukset. Viitisen vuotta sitten ajoin kaiken pois ja vielä tänäkin päivänä tulee mimmejä haikailemaan niiden perään.

M 48

Vierailija
10/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat paremman näköisiä. Ei kai siinä sen kummempaa.

Vierailija
11/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tullut sellaista viehätystä koskaan pitkähiusmiehiin, koska eivät perustele sitä millään, ovat vain hiljaa. Mutta luontohenkisillä tai shamaanimiehillä tavallaan tajuan sen pointin, se voi olla henkinen elementti. Silloin ei ole niin outoa. Ehkä myös on helpompaa kuvitella se henkihahmoille kuin tavalliselle Jarkolle.

Vierailija
12/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen parrakas kitaraa soittava liehuletti on vaan niin jännä. Vielä jos on tatuointeja ja istunut vankilassa, niin ahh, kyllä sytyttää 😘

T: av-mamma

Vierailija
13/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne pitkät hiukset.

Vierailija
14/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei viehätä

Vierailija
15/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä satun pitämään pitkätukkamiehistä, parrakkaista sellaisista, edellyttäen, että molemmat ovat siistit ja hyvin hoidetut. Minun silmääni se on miehekästä sopivan alkukantaisella ja/tai kapinallisella tavalla. Olen joo marginaalissa. Omalla miehellä tukka vyötärölle, ei hassummin neljävitoselta.

Onko mekko ja korkokengät kanssa tällä sankarilla?

Vierailija
16/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitkä tukka on "rouhee".

Vierailija
17/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkät? Pitkää on lyhyempää mallia ja sitten on roikkuvaa tosi pitkää.

Vierailija
18/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mekko ja korkokengät kanssa tällä sankarilla?

Ei. Yleensä matkassa mukana reisitaskuhousut ja norjalainen villapaita, vani, kasa kalavehkeitä ja yhtä umpihippi vaimo. Minä olen se joka käyttää mekkoja, aina. Vaatteista mukavin.

Vierailija
19/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ronnie radkella ne ainakin on ihan super seksikkäät 😎 nams..... Vaikka en nyt muuten oo koskaan pitkälettisistä tykännyt.

Vierailija
20/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kulttuurista tietävällä ovat usein henkevät.