Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä pitkähiuksisissa miehissä viehättää naisia?

Vierailija
28.05.2023 |

Sellaisissa liehuleteissä ei kyllä omasta mielestäni ole mitään miehekästä. Sama kuin näin miehenä pitäisi syttyä kaljupäisestä naisesta. Joo, not...

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dualismi, ainakin mikäli kokonaispaketti osoittaa kuitenkin jonkinlaista vahvuutta. Vinkuva, ikuisista menkoista kärsivä naismainen vikisijä ei sen sijaan taida tulla muotiin koskaan.

Vierailija
42/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonnollista että tukka kasvaa jos sitä on, minä en pidä kynityistä kristityn hiuksista, vaan oakanameiningistä, partaa ja tukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole miehekkäämpää kuin pitkä tukka ja parta.

Vierailija
44/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisesti viehätä pitkä tukka mutta ehkä miehellä on muita hyviä ominaisuuksia.

Vierailija
45/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että kaikki muijat jotka tykkäävät pitkähiuksista tai feminiineistä miehistä ovat outoja.

Kai joku mt-ongelma sekoittanut pään.

Se olisi outo, joka sinusta tykkäisi. Masokisti tai tyhmä.

Vierailija
46/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Miehelläni oli tapailu- ja seurusteluaikoinamme lyhyet hiukset. Sittemmin kasvattanut pitkiksi ne. Tietää, että pitäisi enemmän lyhyistä hiuksista, mutta eihän tuo minun asiani ole päättää. Ne ovat hänen hiuksensa ja hänellä on oikeus pitää ne pitkinä, eikä miellyttää muita.

Vierailija
47/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli persauksiin asti yltävät hiukset. Viitisen vuotta sitten ajoin kaiken pois ja vielä tänäkin päivänä tulee mimmejä haikailemaan niiden perään.

M 48

Mutta kyllähän sä jo olisit yli-ikäinen pitkille hiuksille. Se on nuorten ja komeitten juttu.

Päinvastoin. Viisikymppinen pitkätukkainen ja tuuheatukkainen mies on vähän niin kuin viisikymppinen kapeavyötäröinen ja kiinteärintainen nainen - luonnonoikku joka kääntää kenen vain pään.

-eri.

Ehkä teidän homojen, mutta ei heteroiden.

Sinäpä et vielä taida tietääkään, että jo Sigmund Freud epäili, että homofobiset miehet ovat latentteja (piileviä, itseltään tosiasian kieltäviä) homoseksuaaleja.

Tämä on sittemmin toiminnallisella aivokuvantamisella todistettu paikkansapitäväksi.

Vierailija
48/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö pitkätukka hippi ap:n tyttöystävän vai miksi pipo kiristää. Kyllä kalju tai sänkitukkainen nainen voi olla helvetin seksikäs. Löysää kaveri pipoa.

Vierailija
49/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli persauksiin asti yltävät hiukset. Viitisen vuotta sitten ajoin kaiken pois ja vielä tänäkin päivänä tulee mimmejä haikailemaan niiden perään.

M 48

Mutta kyllähän sä jo olisit yli-ikäinen pitkille hiuksille. Se on nuorten ja komeitten juttu.

Päinvastoin. Viisikymppinen pitkätukkainen ja tuuheatukkainen mies on vähän niin kuin viisikymppinen kapeavyötäröinen ja kiinteärintainen nainen - luonnonoikku joka kääntää kenen vain pään.

-eri.

Sinäpä et vielä taida tietääkään, että jo Sigmund Freud epäili, että homofobiset miehet ovat latentteja (piileviä, itseltään tosiasian kieltäviä) homoseksuaaleja.

Tämä on sittemmin toiminnallisella aivokuvantamisella todistettu paikkansapitäväksi.

No ei ole todistettu ja freud oli ihan hullu. Itsellä ei kyllä ole mitään homoseksuaaleja vastaan, mutta Freud oli tärähtänyt tapaus.

Vierailija
50/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain miehillä pitkät hiukset vain ovat prkleen kuumat :P

Vierailija
51/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole miehekkäämpää kuin pitkä tukka ja parta.

Itse kompensoin tukan lähtöä parran kasvattamisella. Kun saan tarpeeksi pitkäksi, kampaan korvien takaa kaljun päälle:D Oispa tukkaa.

Vierailija
52/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin kulttuurista tietävällä ovat usein henkevät.

Etenkin inkojen tai egyptiläisten kulttuurista tietävällä.

Vierailija
53/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkätukkainen mies on yleensä se vähiten normaali ihminen. Ovat yleensä joko jotain hippinörttejä tai sitten sellaisia tyhjäntoimittaja-retkuja. Näin se vaan on 80% tapauksista 😄

Vierailija
54/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 48

-eri.

No ei ole todistettu ja freud oli ihan hullu. Itsellä ei kyllä ole mitään homoseksuaaleja vastaan, mutta Freud oli tärähtänyt tapaus.

Olen eri, mutta on ihan tutkimuksin osoitettu, että homofobiset miehet kiihottuvat homoeroottisista kuvista enemmän kuin homoihin neutraalisti suhtautuvat.

Freud taas oli ihan fiksu mies, mutta yleisti pikkuisen liikaa omista kokemuksistaan.

Vierailija
55/65 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset miehellä on niin ihanat

Aina kuolannut hevareita ja nykyisellä miesystävällä on alaselkään ulottuvat tummat paksut hiukset

Vierailija
56/65 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähiuksisilla miehillä on normaalia enemmän estrogeeniä elimistössään.

Vierailija
57/65 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä pitkästä poninhännästä miehellä, mutta sellaiset vähän pitemmät korvien päälle ulottuvat kiharat on aika ihanat.

Itse inhoan miehillä siiliä enemmän kuin mitään muuta.

Siili on karmaiseva.

Vierailija
58/65 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en niinkään pidä miltä ne hiukset näyttää vaan siitä mitä ne kertoo

mies on boheemi, rento, hevari tms jos on pitkät hiukset

Vierailija
59/65 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy vain välitön biologinen reaktio kun näen pitkähiuksisen miehen. Se ei ole mitään tietoista. Rastoista en kuitenkaan pidä ja niihin reagoin negatiivisesti.

Vierailija
60/65 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mikään 🤮