Mikä pitkähiuksisissa miehissä viehättää naisia?
Sellaisissa liehuleteissä ei kyllä omasta mielestäni ole mitään miehekästä. Sama kuin näin miehenä pitäisi syttyä kaljupäisestä naisesta. Joo, not...
Kommentit (65)
Niitä pitkiä hiuksia ja ponnareita on ihanaa käpälöidä. Lisäksi siinä on jotain järjettömän eroottista, kun lähetyssaarnaajassa kasvoilleni valuu nuoren, kauniin miehen hiukset. Ei hätää, olen jo vanha, tylsä ja onnellisesti varattu lyhythiuksiselle miehelle. Jätän tukkajumalat nuorille ja/tai vapaille naisille.
Miksi? En tiedä. Varmaan koska joku viikinki-keskiaika/shamaani/luonnonlapsi-viba. Ja koska kuuntelen metallia ja olen tottunut siihen pitkätukkaporukkaan ja pidän siitä porukasta.
Ehkä se että tietää varmuudella, ettei sieltä tule tuollaista konservatiivista päivittelyä ja ällistelyä kuin sinulta, ap.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli persauksiin asti yltävät hiukset. Viitisen vuotta sitten ajoin kaiken pois ja vielä tänäkin päivänä tulee mimmejä haikailemaan niiden perään.
M 48
Mutta kyllähän sä jo olisit yli-ikäinen pitkille hiuksille. Se on nuorten ja komeitten juttu.
ei kai naisen hiukset sovi miehelle kun ne kasvaa naisen päässä. miehillä on miesten hiuksen vaikka ne olis kuinka pitkät. mutta sinä sir olet hölmö pituudesta riippumatta :D
Ei mikään, ellei mies ole tosi komea. Yleensä en pidä pitkätukkaisista, mutta tässä yks päivä näin aivan ihanan miehen, jolla oli pitkähköt rastat ja tatskoja. Meinasin juosta perään ja kysyä treffeille mutta hillitsin itseni.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen parrakas kitaraa soittava liehuletti on vaan niin jännä. Vielä jos on tatuointeja ja istunut vankilassa, niin ahh, kyllä sytyttää 😘
T: av-mamma
Ne parrakkaat ja kitaraa soittavat liehuletit ovat yleensä opettajia tai nuorisotyöntekijöitä, joten luonnollisestikaan heillä ei ole vankeustuomioita.
Nimim. Oikea av-mamma, joka nuoruudessaan harrasti tuota miestyyppiä.
Olen huomannut että kaikki muijat jotka tykkäävät pitkähiuksista tai feminiineistä miehistä ovat outoja.
Kai joku mt-ongelma sekoittanut pään.
Ne on niitä malakoi, eli "pehmeitä miehiä". Kreikassa ne tunnettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli persauksiin asti yltävät hiukset. Viitisen vuotta sitten ajoin kaiken pois ja vielä tänäkin päivänä tulee mimmejä haikailemaan niiden perään.
M 48
Mutta kyllähän sä jo olisit yli-ikäinen pitkille hiuksille. Se on nuorten ja komeitten juttu.
Päinvastoin. Viisikymppinen pitkätukkainen ja tuuheatukkainen mies on vähän niin kuin viisikymppinen kapeavyötäröinen ja kiinteärintainen nainen - luonnonoikku joka kääntää kenen vain pään.
-eri.
Vierailija kirjoitti:
M 48
No ei sellaiset ylipitkät piiskat ole kivoja, vaan siististi säännöllisesti leikatut juuri ja juuri hartioille ylettyvät.287
Se riippuu, minkälaiset ne hiukset ovat ja sopivatko sile tyypille. Joillakin ovat todella viehättävät. Esimerkiksi Tom Payne pitkällä tukalla, oi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se että tietää varmuudella, ettei sieltä tule tuollaista konservatiivista päivittelyä ja ällistelyä kuin sinulta, ap.
Hevarit joilla se pitkä tukka yleensä on ovat kyllä konservatiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 48
No ei sellaiset ylipitkät piiskat ole kivoja, vaan siististi säännöllisesti leikatut juuri ja juuri hartioille ylettyvät.287
En ole tuo M48, mutta kai se on selvää, ettei kyseessä ollut mikään rotanhäntä, jos naiset edelleen huokailevat letin perään.
Mistä päättelit että viehättää, ap?
Naisethan eivät ole hulluna yksittäisiin ulkonäköpiirteisiisn kuten te miehet, joilla singahtaa terska kohti taivaanlakea nähdessänne jonkin seksuaalisen superärsykkeen.
Yksi tykkää ja toinen ei, ja jostakusta ei tykkää kukaan, kun se on vastenmielinen öykkäri ja epäsiisti haisuli.
Naiset eivät kiihotu lihanpalasta vaan kokonaisesta miehestä, jolla on luonne ja persoona. Siksi sun tasoteoriatkin on perseestä, ne on yksinkertaisten miesten tekemiä yksinkertaisten miesten mielitekojen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 48
Sellainen hirvityshän oli muotia yläastepojilla joskus kasarilla - ja kaulahuivia piti olla ainakin kolme kierrosta.
En pidä pitkästä poninhännästä miehellä, mutta sellaiset vähän pitemmät korvien päälle ulottuvat kiharat on aika ihanat.
Itse inhoan miehillä siiliä enemmän kuin mitään muuta.
Hyvä kasvoluusto eli miehen näköinen ja mies nuttura, no huh huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 48
Päinvastoin. Viisikymppinen pitkätukkainen ja tuuheatukkainen mies on vähän niin kuin viisikymppinen kapeavyötäröinen ja kiinteärintainen nainen - luonnonoikku joka kääntää kenen vain pään.
-eri.
Ehkä teidän homojen, mutta ei heteroiden.
On ihania pitkätukkia ja sitten niitä vähemmän ihania. Vähemmän ihania on vanhemmat miehet, joilla ohuet hiukset ja päälaki kalju tai läpikuultava.