Syke-sarjan hassut mokat tai epÀjohdonmukaisuudet?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lastensuojelun sosionomi ja jaksaa ihmetyttÀÀ, millaiset henkilöt on laitettu nĂ€yttelemÀÀn lastensuojeluviranomaisia. Klassisia sossutanttoja kaikki đ. EipĂ€s kentĂ€llĂ€ juuri sellaisia nĂ€y. Vai oonkohan itse sokeutunut asialle.
Olet sokeutunut, jokainen lastensuojelun työntekijÀ on nimenomaan sellainen perus sossutantta, jonka elÀmÀn suurin ilo on aiheuttaa harmia lapsiperheille.
Luulevat olevansa herttaisia ja helposti lÀhestyttÀviÀ, mutta totuus on tÀysin pÀinvastainen.
Kumman kaa olisitte; Maxin vai Jessen? Jos olisin nuorempi, ottaisin Jessen. Nyt Maxin. Ilmari on kammotus.
Lena MerilÀisen nÀyttelemÀ sairaanhoitaja on niin flegmaattisen oloinen ettÀ en tiedÀ pÀrjÀisikö oikealla traumapolilla tai vastaavassa yksikössÀ. Tekee kaiken kuin hidastetusti.
Oikeassa työelÀmÀssÀ (sairaalassa) hoidetaan enmmÀn potilaita ja vÀhemmÀn ihmissuhdesotkuja
Koko sarja on yhtÀ hassua mokaa. En ymmÀrrÀ, miten olen joskus katsonut sarjaa, kun nyt riitti yksi osa uutta kautta. Niin kÀsittÀmÀttömÀn tyhmÀ ja mielenkiinnoton, ei todellakaan mitÀÀn sykettÀ. KÀsikirjottajilta on aiheet loppu slut ja nÀyttelijÀtkin enimmÀkseen b- luokan tuotoksia, jokunen ammattilainen siinÀ on.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa työelÀmÀssÀ (sairaalassa) hoidetaan enmmÀn potilaita ja vÀhemmÀn ihmissuhdesotkuja
No kuka nyt tuota ö- luokan saippuaa edes oikeaan työmaailmaan vertaa.
Leevin ja Santerin suhde ihan umpitylsÀ kÀÀnne.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan psykkalla ei omia potilaita hoideta. Toisaalta ehkÀ itse haluaisin huippuhyvÀn sydÀnkirurgin mut leikkaavan, vaikka olisikin kollega.
Olet tÀysin oikeassa, psykkalla ei hoideta omia potilaita.
Aikoinaan kun tein mielurin keikkoja psykkalla, törmÀsin kahteen työkaveriin lepareissa.
Helmi-Leena Nummela oli sikahyvĂ€ hahmo đ
ĂrsyttÀÀ noi lapsinĂ€yttelijĂ€t. Huonoja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Max Hansson
Max
Vierailija kirjoitti:
No, oikeassa elÀmÀssÀ ihmiset kÀy varmaan useammin vessassakin, kuin tuossa sarjassa. Varmaan niistÀ potilaistakin isompi osa on vain seuraa kaipaavia vanhuksia tai antibioottireseptiÀ vailla olevia flunssapotilaita.
yhdessÀ kohtauksessa sÀlekaihtimen oli yhtÀkkiÀ kiinni
Olen miettinyt, puhuuko noi lÀÀkÀrit ihan oikeita juttuja? Siis oikeat hoidot/toimenpiteet ja lÀÀkkeet ja diagnoosit niiden potilaiden oireisiin?
Ainakaan psykkalla ei omia potilaita hoideta. Toisaalta ehkÀ itse haluaisin huippuhyvÀn sydÀnkirurgin mut leikkaavan, vaikka olisikin kollega.