Syke-sarjan hassut mokat tai epäjohdonmukaisuudet?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lastensuojelun sosionomi ja jaksaa ihmetyttää, millaiset henkilöt on laitettu näyttelemään lastensuojeluviranomaisia. Klassisia sossutanttoja kaikki 😂. Eipäs kentällä juuri sellaisia näy. Vai oonkohan itse sokeutunut asialle.
Olet sokeutunut, jokainen lastensuojelun työntekijä on nimenomaan sellainen perus sossutantta, jonka elämän suurin ilo on aiheuttaa harmia lapsiperheille.
Luulevat olevansa herttaisia ja helposti lähestyttäviä, mutta totuus on täysin päinvastainen.
Kumman kaa olisitte; Maxin vai Jessen? Jos olisin nuorempi, ottaisin Jessen. Nyt Maxin. Ilmari on kammotus.
Lena Meriläisen näyttelemä sairaanhoitaja on niin flegmaattisen oloinen että en tiedä pärjäisikö oikealla traumapolilla tai vastaavassa yksikössä. Tekee kaiken kuin hidastetusti.
Oikeassa työelämässä (sairaalassa) hoidetaan enmmän potilaita ja vähemmän ihmissuhdesotkuja
Koko sarja on yhtä hassua mokaa. En ymmärrä, miten olen joskus katsonut sarjaa, kun nyt riitti yksi osa uutta kautta. Niin käsittämättömän tyhmä ja mielenkiinnoton, ei todellakaan mitään sykettä. Käsikirjottajilta on aiheet loppu slut ja näyttelijätkin enimmäkseen b- luokan tuotoksia, jokunen ammattilainen siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa työelämässä (sairaalassa) hoidetaan enmmän potilaita ja vähemmän ihmissuhdesotkuja
No kuka nyt tuota ö- luokan saippuaa edes oikeaan työmaailmaan vertaa.
Leevin ja Santerin suhde ihan umpitylsä käänne.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan psykkalla ei omia potilaita hoideta. Toisaalta ehkä itse haluaisin huippuhyvän sydänkirurgin mut leikkaavan, vaikka olisikin kollega.
Olet täysin oikeassa, psykkalla ei hoideta omia potilaita.
Aikoinaan kun tein mielurin keikkoja psykkalla, törmäsin kahteen työkaveriin lepareissa.
Helmi-Leena Nummela oli sikahyvä hahmo 😍
Ärsyttää noi lapsinäyttelijät. Huonoja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Max Hansson
Max
Vierailija kirjoitti:
No, oikeassa elämässä ihmiset käy varmaan useammin vessassakin, kuin tuossa sarjassa. Varmaan niistä potilaistakin isompi osa on vain seuraa kaipaavia vanhuksia tai antibioottireseptiä vailla olevia flunssapotilaita.
yhdessä kohtauksessa sälekaihtimen oli yhtäkkiä kiinni
Olen miettinyt, puhuuko noi lääkärit ihan oikeita juttuja? Siis oikeat hoidot/toimenpiteet ja lääkkeet ja diagnoosit niiden potilaiden oireisiin?
Ainakaan psykkalla ei omia potilaita hoideta. Toisaalta ehkä itse haluaisin huippuhyvän sydänkirurgin mut leikkaavan, vaikka olisikin kollega.