Miksi miehet haluavat jutella jos ei ole tarkoitus nähdä edes?
Kun alunperin tavannut romanttisessa mielessä mutta jatkavat vaan keskustelemista jos nainen ei pistä sille stoppia, vaikka mitään ei ole syntymässä tästä. Miksi miehet ovat tämmösiä?
Kommentit (27)
Juttelee missä? Mitä ne sanoo, kun ehdotat tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Juttelee missä? Mitä ne sanoo, kun ehdotat tapaamista.
Kyl tollasia on. Ei saavuta sovittuihin tapaamisiin. Jälkikäteen pistetään random horinoita. Välitön blokki.
Olet heille viihdykettä. Kun heillä on tylsää. Sitten seuraavassa hetkessä unohtavat sinut täysin. Kokemuksella puhun.
Ap tässä. Jos on koittanut ehdottaa näkemistä niin tulee jaarittelua ja muuta paskaa, muuten sit kuitenkin kelpaa keskustella ja chattailla niitä näitä. Ihme tyyppejä. Ei naiset ole tommosia!
Olet varalla. Tyyppillistä pelimiesten touhua.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Jos on koittanut ehdottaa näkemistä niin tulee jaarittelua ja muuta paskaa, muuten sit kuitenkin kelpaa keskustella ja chattailla niitä näitä. Ihme tyyppejä. Ei naiset ole tommosia!
No tapaile sitten naisia.
Olen myös huomannut, että joiltain miehiltä puuttuu logiikka täysin ihmissuhdeasioissa. Eivät ikäänkuin ymmärrä, mitä tietyt asiat ja tietty käyttäytyminen tarkoittaa. Ja mikä on ns. ok käyttäytymistä. Monet miehet johtavat harhaan, eivät ikäänkuin ymmärrä sitä mitä heidän käytöksensä tarkoittaa.
Ap:n hölinöistä ei nytoikein ota selvää. Jos kuitenkin kyse deittisovellukdista niin en ymmärrä tätä vatvomista. Jos homma ei etene, niin sitten mennään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastaat?
Eikö se viestittely ole tyhjää parempi? Itse ainakin olen nauttinut viestittelykumppaneista. Voi heittää hauskaa läppää ja jakaa omia ajatuksia. Keskustella musiikista, elokuvista, urheilusta.
Ne etsivät seks*kontaktia vaan ja etsivät siihen uskallusta, heitä pelottaa se nainen silti. Ei ole romantiikka mielessä. Tai sitten ovat kaverimiestyyppiä, juttelee, voi olla varattukin. Pysyttelevät omassa vapaudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se viestittely ole tyhjää parempi? Itse ainakin olen nauttinut viestittelykumppaneista. Voi heittää hauskaa läppää ja jakaa omia ajatuksia. Keskustella musiikista, elokuvista, urheilusta.
Viestittelyn tulee johtaa johonkin. Oli se sitten ystävyyttä tai parisuhde. Ei niin, että ensin viestitellään kuukausia ja sitten kun lopetetaan homma seinään. Koska mies on ailahteleva.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös huomannut, että joiltain miehiltä puuttuu logiikka täysin ihmissuhdeasioissa. Eivät ikäänkuin ymmärrä, mitä tietyt asiat ja tietty käyttäytyminen tarkoittaa. Ja mikä on ns. ok käyttäytymistä. Monet miehet johtavat harhaan, eivät ikäänkuin ymmärrä sitä mitä heidän käytöksensä tarkoittaa.
Oletko nyt ihan varma, että sinä et ymmärrä. Jos luet viestit väärin, niin vika kyllä voi olla omissakin tulkinnoissa.
Ja sitten, että miehille on ok panna. Mutta sitten esim. tilanteesta puhuminen / tunteista puhuminen jälkeenpäin ei käy. Ihan helvetin sairasta ja epäkunnioittavaa touhua.
Farmer's Only,FarmersD, single farmers dating,westernmatch.com
Appikaupasta cowboy dating
Aloita yhdestä sivusta kerrallaan. Sivustoilla keskitytään vakavaan seuranhakuun. Käytä aikaa profiilien selailuun. Lue viestiboksiin saapuvat viestit huolella. Uskalla karsia.
Googleta nimi sekä kuvat.
Vinkkejä oikeanlaisen profiilin luontiin Youtubesta sahm, mrs.midwest, clean my space, myka meier. Vie ekoille treffeille itsetehty lahja ja puolofee kakku flirttailua varten (ojenna paperia tulkiten eleitä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestittelyn tulee johtaa johonkin. Oli se sitten ystävyyttä tai parisuhde. Ei niin, että ensin viestitellään kuukausia ja sitten kun lopetetaan homma seinään. Koska mies on ailahteleva.
Sittenhän se on johtanut johonkin. Jos tässä nyt puhutaan deittiapeista, niin ei kai kukaan aikuinen kuvittele, että viestienvaihto aina johtaa johonkin.
Kun mies tajuaa, ettet ole kiinnostava, hän lopettaa viestittelyn. Ei hän ole sinulle mitään velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Luotaavat annatko pesää netissä.
Ai, minä kun luulin että tarkoituksena on tutustua alustavasti. Onko yhteisiä kiinnostuksen kohteita, harrastuksia tai huumoria.
Tapaatteko te naiset sitten kaikki miehet, joille viestittelette. Ettekä koskaan tule siihen tulokseen, ettei kannata.?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten, että miehille on ok panna. Mutta sitten esim. tilanteesta puhuminen / tunteista puhuminen jälkeenpäin ei käy. Ihan helvetin sairasta ja epäkunnioittavaa touhua.
Alfat nyt tykkäävät paneskella ympäriinsä monenlaisten naisten kanssa, mutta vain harvat naiset kelpaavat heille muuhunkin.
Kumma etteivät naiset tätä tajua ikinä. Turha teille on selittää.
Kutsutaan hapen kuluttamiseksi. Et jatka tällaisten kanssa.