Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö joku voisi rakastua yli 6-kymppiseen naiseen?

Vierailija
28.05.2023 |

Siis joku papparainen?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, mutta se vaatii sinulta vähän vaivaa. Räplää luuria vähemmän ja liiku enemmän erilaisissa paikoissa.  Luota intuitioosi ja nauti elämästäsi.  

En räplää. Minulla on nokialainen 206 luuri. Sillä voi soittaa, vastata puheluihin ja laittaa tekstiviestejä. Niitä saapuneita voi lukeakin. Muuhun en tarvitse puhelinta.

~ aloittaja

Vierailija
42/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minä kuitenkin kaunis ikäisekseni (70-luvun Miss Suomi- kisan 2. perintöprinsessa).

Samoissa mitoissa olen edelleen enkä ole ilkeä luonteeltani.

Joku vaan mättää, enkä löydä itselleni kaveria. Joku on ehdottanut Tinderiäkin, mutta ei. Ei ole minun juttuni.

~ aloittaja

Häh, jos olet 70- luvulla ollut jo parikymppinen nainen ja missi, sinun täytyy kyllä sitten olla jo 70 v.

Eli typerä trollialoitus tämäkin taas. Noloa.

Jos on vaikka vuonna -79 ollut 17-vuotias, niin täyttää tänä vuonna 63 v. Otsikissahsn on vain, ethä yli 60-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää vinkua rakkauden perään tuossa iässä.

Olisitte takoneet silloin kun rauta oli kuumaa.

Vierailija
44/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossahan ja että, sori typot puhelimella.

Vierailija
45/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät monennelleko kierrokselle ap jo lähtee ;)

Vierailija
46/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauta oli kuuma nuorena. Mies kuoli liikenneonnettomuudessa.

~ aloittaja

Vierailija
47/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minä kuitenkin kaunis ikäisekseni (70-luvun Miss Suomi- kisan 2. perintöprinsessa).

Joku vaan mättää, enkä löydä itselleni kaveria. Joku on ehdottanut Tinderiäkin, mutta ei. Ei ole minun juttuni.

~ aloittaja

Häh, jos olet 70- luvulla ollut jo parikymppinen nainen ja missi, sinun täytyy kyllä sitten olla jo 70 v.

Jos on vaikka vuonna -79 ollut 17-vuotias, niin täyttää tänä vuonna 63 v. Otsikissahsn on vain, ethä yli 60-vuotias.

Laskutaito! Vuoden 1979 19-vuotias täyttää tänä vuonna 63 vuotta! Syntynyt siis 1960.

Vierailija
48/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

~ aloittaja

Laskutaito! Vuoden 1979 19-vuotias täyttää tänä vuonna 63 vuotta! Syntynyt siis 1960.

Synnyin 13. päivä ja perjantai. Olen sen saanut elämässäni tuntea.

Vierailija
49/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät monennelleko kierrokselle ap jo lähtee ;)

No sitten varsinkin. Pitäisi jo osata rauhoittua.

Vierailija
50/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kunhan (jos) olet joskus itse "tuossa iässä" ja samassa tilanteessa niin toivon että muistat mitä tuli tähän kirjoitettua.

Aloittajalle, niin saman ikäluokan miehenä en pidä ikää minään määräävän tekijänä. Muut asiat ratkaisevat. Itsestään huolta pitäneellä ei ole juuri muuta huolta kuin omat vaatimukset, jotka kyllä - oikeutetusti - nousevat iän mukana. Typeryksien sietokynnys on laskenut itselläni aika matalalle. Kuten tuokin jolle yllä vastasin. 

Hyvät tyypit ovat useimmiten varattuja, mikä tekee sellaisen löytämisestä vaikeampaa mutta ei välttämättä mahdotonta. Sammakoita on vaan enemmän vapaana kuin prinssejä ja samaa pätee myös naisiin.

Vierailija
51/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun jaksoitte vastailla juttuihini. 💚 Hyvää yötä.

~ aloittaja

Vierailija
52/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on avuttomia vanhoja miehiä jotka tarvii omaishoitajaa.

Vierailija
53/55 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on avuttomia vanhoja miehiä jotka tarvii omaishoitajaa.

Naisen kannattaisi ottaa 5...10 nuorempi mies. Selvästi vanhenpi mies saattaa olla omaishoitovaiheessa raskas änkyrä hoitaa. - Lisäksi myös terveyshuoltomme kaatuu. Apuja ei saa kutsumallakaan. -Jos haluaa helpoittaa vanhuusaikaansa, kannattaisi siirtyä esteettömään asuntoon   riittävän terveenä ollessa ja hissitaloon, jonka hissiin pyörätuoli mahtuu. 

o

Vierailija
54/55 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkää kaverisuhdetta haet niin ota nainen kaveriksi, jonka kanssa touhuilet aina silloin tällöin. Miehet on pilluavailla loppuun saakka, ainakin ne aktiivisimmat ja sellaisilla harmaahiuksisilla itsestään huoltapitäneillä vilkkusilmillä on useita naisia, joiden kanssa  käyvät tapahtumissa, illallisilla jne. Joku se aina haaratkin vielä levittää kun liukkaria tarpeeksi kehiin.

Vierailija
55/55 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

~ aloittaja

70- luvulla missit olikin kauniita! Ihmeelliseksi maailma on mennyt, kun ihmiset eivät enää tapaa toisiaan, vaan kaikki kanssakäyminen tapahtuu netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä