Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö joku voisi rakastua yli 6-kymppiseen naiseen?

Vierailija
28.05.2023 |

Siis joku papparainen?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minä kuitenkin kaunis ikäisekseni (70-luvun Miss Suomi- kisan 2. perintöprinsessa).

Samoissa mitoissa olen edelleen enkä ole ilkeä luonteeltani.

Joku vaan mättää, enkä löydä itselleni kaveria. Joku on ehdottanut Tinderiäkin, mutta ei. Ei ole minun juttuni.

~ aloittaja

Mites luonne?

Hymyilevä, helposti lähestyttävä vai

itsetietoinen - minä olen kaunis

Juurihan kerroin, että en ole ilkeä luonteeltani - päinvastoin taidan olla liiankin kiltti.

~ aloittaja

Vierailija
22/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää tutustumatta. T:M44

Olet liian nuori. 😌

~ aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuskymppinen on vielä nuori. Nauti elämästäsi!

Vai nuori. No ei ole, suurin osa elämää takana. Kuusikymppinen on vanha. Sen kertoo jo numerotkin.

Vierailija
24/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha, yök! Ryppyinen mummeli. Ei kiinnosta miehiä.

Vähemmänhän monella on ryppyjä kuin 40 vuotiailla ja paremmassa kunnossakin kuin 20 v. Ihan todellakin. Ei yhtään muusta kiinni kuin elintavoista.

Vierailija
25/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai nuori. No ei ole, suurin osa elämää takana. Kuusikymppinen on vanha. Sen kertoo jo numerotkin.

Kuuskymppisellä suomalaisella naisella on 25-30 vuotta elin- ja rakastamisaikaa jäljellä.

Vierailija
26/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää tutustumatta. T:M44

Olet liian nuori. 😌

~ aloittaja

Älä ole ennakkoluuloinen.

-sivusta N60, jonka mies 46 v

Vierailija
27/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minä kuitenkin kaunis ikäisekseni (70-luvun Miss Suomi- kisan 2. perintöprinsessa).

Joku vaan mättää, enkä löydä itselleni kaveria. Joku on ehdottanut Tinderiäkin, mutta ei. Ei ole minun juttuni.

~ aloittaja

Mites luonne?

Juurihan kerroin, että en ole ilkeä luonteeltani - päinvastoin taidan olla liiankin kiltti.

~ aloittaja

Kiltti voi olla myös hapannaama tai leuhka tai vaikuttaa ylpeältä. Itsevarmaa luullaan usein leuhkaksi. Toisaalta kauneus on joskus este lähestymiselle - miehiltä puuttuu uskallusta.

Vierailija
28/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 60 ja hyvin pyyhkii 40+ mieheni kanssa. Olen suht näyttävä, en ollenkaan kiltti vaan kotityranni.

Mutta rakastamme molemmat.

Vierailija
29/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin nainen on 60+, ja löysi vuosikymmenien sinkkuuden jälkeen pari vuotta sitten miehen. Mies ei edes ole mikään "papparainen", about samoja ikiä naisen kanssa.

Vierailija
30/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken ikäiset ihmiset voi rakastua. Kälyni meni huhtikuussa naimisiin, on 61v ja miehensä 57v, alle vuoden olivat tunteneet ennen häitä.

Vierailija
31/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan edes haluaisi moista! Hirveän rasittavaa.

Vierailija
32/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että joku rakastuu. Mutta minä en kyllä enää uutta miestä vaivoikseni huolisi. Joskus voidaan käydä ravintolaillallisella tai oopperassa, konsertissa jne, mutta ei enää ikinä mitään vakavampaa.

Vierailija
33/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

~ aloittaja

Mites luonne?

~ aloittaja

Kiltti voi olla myös hapannaama tai leuhka tai vaikuttaa ylpeältä. Itsevarmaa luullaan usein leuhkaksi. Toisaalta kauneus on joskus este lähestymiselle - miehiltä puuttuu uskallusta.

En vaan ole tuollainen enkä ainakaan leuhka. Ehkä tuo pitää paikkansa, että minua ei haluta lähestyä ulkonäköni takia. Tosiaankaan en ole millään tavalla leuhka.

~ aloittaja

Vierailija
34/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut 60+ vuotiaat naiset ovat aivan käsittämättömän upeassa kuosissa. Kiinteä povi, hyvät hampaat, kaunis iho, piukka *****. Tosin ovat olleet kaikki kyllä lapsettomia.

Vierailija
35/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla, että joku rakastuu. Mutta minä en kyllä enää uutta miestä vaivoikseni huolisi. Joskus voidaan käydä ravintolaillallisella tai oopperassa, konsertissa jne, mutta ei enää ikinä mitään vakavampaa.

En minäkään, kunhan olisi kaverina. Ikinä en muuttaisi kenenkään kanssa yhteen.

~ aloittaja

Vierailija
36/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, mutta se vaatii sinulta vähän vaivaa. Räplää luuria vähemmän ja liiku enemmän erilaisissa paikoissa.  Luota intuitioosi ja nauti elämästäsi.  

Vierailija
37/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansamme on keskim.  yllättävän iäkäs.   Heikon syntyvyyden ansiosta  ikävääristymä voimistuu.

-Tassä esityksessa ei lasketa ulkomaisia huomioon. N. 20 v.  päästä suomalaiset ovat rankasti vähenneet. Suomalaisten kato etenee hirmumyrskyn voimalla.

Vierailija
38/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Mä rakastan 60+ miestäni.

Vierailija
39/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

~ aloittaja

Häh, jos olet 70- luvulla ollut jo parikymppinen nainen ja missi, sinun täytyy kyllä sitten olla jo 70 v.

Eli typerä trollialoitus tämäkin taas. Noloa.

Vierailija
40/55 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyden tarve se nyt vimeisenä katoaa, joten mikä ettei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän