Vieläkö joku voisi rakastua yli 6-kymppiseen naiseen?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää tutustumatta. T:M44
Olet liian nuori. 😌
~ aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Kuuskymppinen on vielä nuori. Nauti elämästäsi!
Vai nuori. No ei ole, suurin osa elämää takana. Kuusikymppinen on vanha. Sen kertoo jo numerotkin.
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha, yök! Ryppyinen mummeli. Ei kiinnosta miehiä.
Vähemmänhän monella on ryppyjä kuin 40 vuotiailla ja paremmassa kunnossakin kuin 20 v. Ihan todellakin. Ei yhtään muusta kiinni kuin elintavoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai nuori. No ei ole, suurin osa elämää takana. Kuusikymppinen on vanha. Sen kertoo jo numerotkin.
Kuuskymppisellä suomalaisella naisella on 25-30 vuotta elin- ja rakastamisaikaa jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää tutustumatta. T:M44
Olet liian nuori. 😌
~ aloittaja
Älä ole ennakkoluuloinen.
-sivusta N60, jonka mies 46 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minä kuitenkin kaunis ikäisekseni (70-luvun Miss Suomi- kisan 2. perintöprinsessa).
Samoissa mitoissa olen edelleen enkä ole ilkeä luonteeltani.Joku vaan mättää, enkä löydä itselleni kaveria. Joku on ehdottanut Tinderiäkin, mutta ei. Ei ole minun juttuni.
~ aloittaja
Mites luonne?
Hymyilevä, helposti lähestyttävä vai
itsetietoinen - minä olen kaunisJuurihan kerroin, että en ole ilkeä luonteeltani - päinvastoin taidan olla liiankin kiltti.
~ aloittaja
Kiltti voi olla myös hapannaama tai leuhka tai vaikuttaa ylpeältä. Itsevarmaa luullaan usein leuhkaksi. Toisaalta kauneus on joskus este lähestymiselle - miehiltä puuttuu uskallusta.
Täytän kohta 60 ja hyvin pyyhkii 40+ mieheni kanssa. Olen suht näyttävä, en ollenkaan kiltti vaan kotityranni.
Mutta rakastamme molemmat.
Naapurin nainen on 60+, ja löysi vuosikymmenien sinkkuuden jälkeen pari vuotta sitten miehen. Mies ei edes ole mikään "papparainen", about samoja ikiä naisen kanssa.
Kaiken ikäiset ihmiset voi rakastua. Kälyni meni huhtikuussa naimisiin, on 61v ja miehensä 57v, alle vuoden olivat tunteneet ennen häitä.
En mä ainakaan edes haluaisi moista! Hirveän rasittavaa.
Voihan se olla, että joku rakastuu. Mutta minä en kyllä enää uutta miestä vaivoikseni huolisi. Joskus voidaan käydä ravintolaillallisella tai oopperassa, konsertissa jne, mutta ei enää ikinä mitään vakavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minä kuitenkin kaunis ikäisekseni (70-luvun Miss Suomi- kisan 2. perintöprinsessa).
Samoissa mitoissa olen edelleen enkä ole ilkeä luonteeltani.Joku vaan mättää, enkä löydä itselleni kaveria. Joku on ehdottanut Tinderiäkin, mutta ei. Ei ole minun juttuni.
~ aloittaja
Mites luonne?
Hymyilevä, helposti lähestyttävä vai
itsetietoinen - minä olen kaunisJuurihan kerroin, että en ole ilkeä luonteeltani - päinvastoin taidan olla liiankin kiltti.
~ aloittajaKiltti voi olla myös hapannaama tai leuhka tai vaikuttaa ylpeältä. Itsevarmaa luullaan usein leuhkaksi. Toisaalta kauneus on joskus este lähestymiselle - miehiltä puuttuu uskallusta.
En vaan ole tuollainen enkä ainakaan leuhka. Ehkä tuo pitää paikkansa, että minua ei haluta lähestyä ulkonäköni takia. Tosiaankaan en ole millään tavalla leuhka.
~ aloittaja
Jotkut 60+ vuotiaat naiset ovat aivan käsittämättömän upeassa kuosissa. Kiinteä povi, hyvät hampaat, kaunis iho, piukka *****. Tosin ovat olleet kaikki kyllä lapsettomia.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että joku rakastuu. Mutta minä en kyllä enää uutta miestä vaivoikseni huolisi. Joskus voidaan käydä ravintolaillallisella tai oopperassa, konsertissa jne, mutta ei enää ikinä mitään vakavampaa.
En minäkään, kunhan olisi kaverina. Ikinä en muuttaisi kenenkään kanssa yhteen.
~ aloittaja
Kyllä voi, mutta se vaatii sinulta vähän vaivaa. Räplää luuria vähemmän ja liiku enemmän erilaisissa paikoissa. Luota intuitioosi ja nauti elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansamme on keskim. yllättävän iäkäs. Heikon syntyvyyden ansiosta ikävääristymä voimistuu.
-Tassä esityksessa ei lasketa ulkomaisia huomioon. N. 20 v. päästä suomalaiset ovat rankasti vähenneet. Suomalaisten kato etenee hirmumyrskyn voimalla.
Kyllä voi. Mä rakastan 60+ miestäni.
Vierailija kirjoitti:
~ aloittaja
Häh, jos olet 70- luvulla ollut jo parikymppinen nainen ja missi, sinun täytyy kyllä sitten olla jo 70 v.
Eli typerä trollialoitus tämäkin taas. Noloa.
Läheisyyden tarve se nyt vimeisenä katoaa, joten mikä ettei.
Juurihan kerroin, että en ole ilkeä luonteeltani - päinvastoin taidan olla liiankin kiltti.
~ aloittaja