Vieläkö joku voisi rakastua yli 6-kymppiseen naiseen?
Kommentit (55)
Tottakai voisi. Missä on vaan se kohtaaminen, siihen pitää panostaa. Silmät auki sisällä ja ulkona,
No oho kyllä heidänkin perässä ihan juostaan, jos on huolehtinut itsestään ei haittaa ollenkaan iät.
Vanhempana ei ehkä niin helposti rakastu, mutta seurustelusuhteeseen voi silti ryhtyä, jopa naimisiin. Tiedän yli kuusikymppisiä naisia joilla on koko ajan mies kierroksessa, eräällä kolme samanaikaisesti.
Olen minä kuitenkin kaunis ikäisekseni (70-luvun Miss Suomi- kisan 2. perintöprinsessa).
Samoissa mitoissa olen edelleen enkä ole ilkeä luonteeltani.
Joku vaan mättää, enkä löydä itselleni kaveria. Joku on ehdottanut Tinderiäkin, mutta ei. Ei ole minun juttuni.
~ aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Olen minä kuitenkin kaunis ikäisekseni (70-luvun Miss Suomi- kisan 2. perintöprinsessa).
Samoissa mitoissa olen edelleen enkä ole ilkeä luonteeltani.Joku vaan mättää, enkä löydä itselleni kaveria. Joku on ehdottanut Tinderiäkin, mutta ei. Ei ole minun juttuni.
~ aloittaja
Eliittikumppaneista löytyy
No miksi ei voisi? Kunhan monet rakastuneet vasta 90-vuotiaanakin.. Koko elämä on aikaa.
Hirvosen Piia. kattelin sua jo niissä kisoissa ;) vähän huonosti istu uimapuku kierroksella mutta jatkoon
Kannattaa matkailla. Kokeilla ulkomaita. En nyt tarkoita lomaromansseja tai kenen tahansa matkaan meneminen.
Kerron jälleen tämän kannustavan tarinan. Katsoin aikoinaan mummolan ikkunasta, kun naapuritalon 80-vuotias leskimies ja siitä kadun toisella puolella asunut, saman ikäinen leskinainen kävelivät omilta tonteiltaan välissä olleelle tielle ja suutelivat siinä keskellä tietä.
Jos se onnistuu 80-vuotiailta, niin kai se onnistuu 60-vuotiaaltakin. Sitä paitsi vanhukset rakastuvat vanhainkodeissakin.
Kyllä vaan tuli tutustuminen, ihastuminen ja rakastuminen kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Kävelimme rannalla, muutama tunti juteltiin niitä näitä kun nainen varoittamatta otti halaukseen ja kielisuudelmaan.
Juu, vanhukset rakastuvat vielä yli 8-kymppisinäkin. Tiedän kaksi tällaista tapausta. On kuulemma kuin olisi nuori jälleen! Itsekin sitä odotellessa.
Liian vanha, yök! Ryppyinen mummeli. Ei kiinnosta miehiä.
Ehkä minäkin voisin vielä löytää rakkauden. Tuntuu niin yksinäiseltä, kun kissakin kuoli.
~ aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Samoissa mitoissa olen edelleen enkä ole ilkeä luonteeltani.Joku vaan mättää, enkä löydä itselleni kaveria. Joku on ehdottanut Tinderiäkin, mutta ei. Ei ole minun juttuni.
~ aloittaja
Mites luonne?
Hymyilevä, helposti lähestyttävä vai
itsetietoinen - minä olen kaunis
Joku rapajuoppo kasikymppinen voisi jos on vielä henkitoreissaan.
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha, yök! Ryppyinen mummeli. Ei kiinnosta miehiä.
Onhan niitä vanhoja pappojakin. Itsekin vanhenet ja ajattetko itsestäsi noin?
Kuuskymppinen on vielä nuori. Nauti elämästäsi!
Ei vissiin.