Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina se nainen, kehen tyydytään, kun ei saanut ketään muutakaan

Vierailija
28.05.2023 |

Sitten ollaan suhteessa, jossa tiedän ettei toinen minusta kovin kauheasti tykkää, mutta haluaa silti pitää, koska tietää ettei saa ketään muutakaan. Ihanaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että nainen kenet tyydytetään. Mietin, että mitähän vikaa siinäkin sitten mahtaa olla?

Vierailija
22/32 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas. Miksi ajattelet noin? Onhan sitä vaikka kuinka paljon tavallisen näköisiä tai esim. ylipainoisia naisia ja miehiä parisuhteessa, ovatko hekin kaikki vain tyytyneet toisiinsa? Vain 10+ kauniit ja komeat saavat mieleisen puolison?

Ajattelisit mieluummin, että sinut on valittu tyttöystäväksi hyvien puoliesi vuoksi.

On ne tyytyneet. Siksi suhteissa on rumaksi haukkumista ja kaikenlaista kouluttamista, että ruma tietää paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on todella ahdistava ilmiö. Kun alussa itse rakastuneena on vaikea erottaa sitä, jos toinen feikkaa. On itse niin onnellinen ja kiitollinen toisesta.

Ja toinenkin voi vilpittömästi yrittää antaa mahdollisuuden tunteilleen kasvaa. Ei hänen edes tarvitse olla mikään pahis tai ajatella ilkeästi tyytyvänsä.

Jossain vaiheessa sitä vain on pakko avata silmänsä, yrittää avata omia fiiliksiä toiselle ja käydä sitä keskustelua, joka on vaikeaa. Pitäisi osata kertoa omista arimmista tunnoistaan.

Tavallaan näitä tyytyjiä on helppo ymmärtää, vaikka he ovatkin itsekkäitä möllejä, jotka satuttavat toista ihmistä, vieläpä itseään rakastavaa ja palvelevaa ihmistä, tietoisesti.

Mutta kun miettii että se toinen tosiaan rakastaa niin onhan se varmasti kiva siinä paistatella. Ja on menty ehkä jo yhteiseen kotiin, voi olla lapsia niin kyllähän sitä yhteistä arkea on työläs ja ikävä lähteä purkamaan hänenkin, joka ei rakasta yhtä paljon. Elintasokin laskee usein paljon erossa.

Minäkin olin ex-avioliitossani se, johon mies tyytyi. Hän ei koskaan käyttänyt tuota sanaa tosin. Ja yli vuosikymmenen elämä meni siinä hötössä kuvitellen, että mieskin rakastaa minua ja olemme ikuisesti yhdessä.

Luulen nykyään, että vain elintaso ja seksi piti hänet luonani. Kaikki päättyi lopulta kun hänen kaksoiselämänsä ja varmaan vain pieni osa valheistaan paljastuivat.

Traumatisoiduin tuosta niin, että en tiedä enää onko häntä ennen tai jälkeensä kukaan mies ikinä rakastanut minua. Toivon todella, että aikuisilla ihmisillä olisi edes sen verran empatiakykyä, etteivät valehtelisi rakastavansa.

Vierailija
24/32 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehen tyydytään. Ja kehen tyydytetään itsensä.

Vierailija
25/32 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laske rimaa miesten suhteen.

Tarkoitat "nosta"

Vierailija
26/32 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin, että nainen kenet tyydytetään. Mietin, että mitähän vikaa siinäkin sitten mahtaa olla?

Saan kyllä fyysisen tyydytyksen tässä suhteessa, mutta ei siitäkään tunnu olevan mitään iloa, kun ei saa henkistä tyydytystä.

Vierailija
27/32 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan kyllä fyysisen tyydytyksen tässä suhteessa, mutta ei siitäkään tunnu olevan mitään iloa, kun ei saa henkistä tyydytystä.

Lähde. Säälistä ei pidä koskaan seurustella.

Vierailija
28/32 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että ainoa tapa saada miesystävältä huomiota, on kohdella häntä kylmästi ja välttelevästi.  Silloin vasta huolestuu, että pitää itsekin tehdä jotain suhteen eteen? 

Vierailija
29/32 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas. Miksi ajattelet noin? Onhan sitä vaikka kuinka paljon tavallisen näköisiä tai esim. ylipainoisia naisia ja miehiä parisuhteessa, ovatko hekin kaikki vain tyytyneet toisiinsa? Vain 10+ kauniit ja komeat saavat mieleisen puolison?

Ajattelisit mieluummin, että sinut on valittu tyttöystäväksi hyvien puoliesi vuoksi.

Voisin kuvitella, että maailma on pullollaan tyytymissuhteita, ainakin jollain tasolla.

Vierailija
30/32 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että ainoa tapa saada miesystävältä huomiota, on kohdella häntä kylmästi ja välttelevästi.  Silloin vasta huolestuu, että pitää itsekin tehdä jotain suhteen eteen? 

Koulussa pitäisi olla pakollisena aineena teatterikerhot. Teatterikerhossa opetellaan näyttelemisen lisäksi itseilmaisua ja hiomaan sosiaalista pelisilmää. Yleensä teatteria tarjotaan vasta lukiossa.

Ja kyllä. Toikin on epätervettä.

Vierailija
31/32 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella, että maailma on pullollaan tyytymissuhteita, ainakin jollain tasolla.

Siis on. Ongelmaksi muodostuu tyytymisellä mässäily. Sitä kutsutaan henkiseksi väkivallaksi.

Vierailija
32/32 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa nainen joka on kelvannut lähinnä laastariksi. Miehet ilomielin avautuvat kuinka joku tärkeämpi on on rikkonut heidän sydämmen samalla kun olen ollut pelkkää ilmaa tunteineni. Lopetin koko parisuhteisiin haikailun, ja se syy on että minä olen, halusi ne sitä myöntää tai ei.

Nyt yksin kohti itsellistä naiseutta ja inseminaatioon. Parempi yksin kuin valheessa eläminen tai tyytyminen siihen että ei merkitse mitään