Onko alallasi yleistä pitää irtoripsiä, voimakasta kasvomeikkiä jne?
Entä muita ulkonäön lisukkeita? Minulla ei ole mitään lisukkeita, niin siksi kysyn, kun yhdellä (hoitoalan) työpaikalla näyttää olevan melkein kaikilla jotain.
Mielestäni ei näytä hyvältä, varsinkaan kelmeässä talvivalossa, kun omat hennot vaaleat ripset erottuvat mustien paksujen liimattujen seasta ja yläluomet ovat niiden painosta raskaat. Iho on väsyneen näköinen, eikä paksu meikkivoide pelasta, vaan päinvastoin pahentaa ulkonäköä.
Kommentit (38)
Ei. Harvemmin niitä kyllä miehet käyttää.
No nuorilla naisilla näitä voi olla, samoin kuin hiusten pidennyksiä. Nyt on onneksi luomu naamat tulossa muotiin ja tekokynnet, tatskat, ripset ja muut irto vermeet jäämässä vähemmistöön.
Olen duunarihommissa mihin ei kuulu asiakaspalvelua. Kesätyöläisillä yms. sijaisilla voi olla tökötit naamassa, mutta pidempään olleet ovat ihan luomuna paikalla.
No on todella! En ole missään paikassa nähnyt (yökerhoja lukuunottamatta) niin paljon tekoripsiä kuin nykyisessä työyhteisössäni. Mielenkiintoista on se, että kyseessä on tehostetun palveluasumisen yksikkö ikääntyneille ihmisille.
Valtaosa henkilökunnasta on lähihoitajia.
Elintarvikealan tehdas ja kaikilla mammoilla on ripsipidennykset, tekokynnet, hajuvedet ja täydet meikit.
Ei ole, onneksi. Kamalaa katseltavaa.
Olen IT-alalla ja vastaan, että ei ole kyllä kauhean yleistä. :D
Ei ole kenelläkään irtoripsiä. Naisilla vähän tai ei ollenkaan meikkiä. Asiantuntijaorganisaatiosta kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Elintarvikealan tehdas ja kaikilla mammoilla on ripsipidennykset, tekokynnet, hajuvedet ja täydet meikit.
Meidän tehtaalle ei kyllä olisi noilla lisäkkeillä mitään asiaa.
En osaa sanoa onko niin yleistä, mutta ainakin nämä kaikki TikTok rekkakuskit ketkä on naisia, niin vastaavat tuota kuvausta.
Briteillä saattaa olla. Mannereurooppalaisilla ei todellakaan.
Eipä ole. Olen ainut nainen koko asentajaporukassa jossa pääluku on yli 30.
Vierailija kirjoitti:
No on todella! En ole missään paikassa nähnyt (yökerhoja lukuunottamatta) niin paljon tekoripsiä kuin nykyisessä työyhteisössäni. Mielenkiintoista on se, että kyseessä on tehostetun palveluasumisen yksikkö ikääntyneille ihmisille.
Valtaosa henkilökunnasta on lähihoitajia.
Tekolisäkeet on extratöiden, yötöiden vuoksi tuolla heidän aikuis-viihde-ja lähihoidossa.
Ei ripsiä, ei kynsien tai hiustenpidennyksiä. Meikki hillitty ja siisti samoin vaatetus. Asiantuntijatyö
Ei. Itsekään en arkena meikkaa ollenkaan. Mun lähipiirissä ei ole ketään sellaista irtoripsinaista. Siskon tytöt juuri 18v kieppeillä, opiskelijoita siis, käyttävät joskus.
Ei tod