Mitä jäätelöä suosittelet
Lähtökohtaisesti en tykkää jäätelöstä, mutta haluaisin opetella syömään sitä. Mitä suosittelet?
Kommentit (32)
Aino lootajätski. Ihana maitosuklaa.
Maitojäätelö. Tuunaa itse sitä karkeilla, marjat, hedelmä tai maut.
Ei ainakaan B&J:tä kun hinnat nousee joka päivä näköjään.
Se on semmonen...hitsit kun en muista muuta kuin mainoksen, sen jätskitehtaan maidontuottajan lehmilläkin on nimet! Aivan siis niin ihanaa jätskiä, ei oo lisäaineita, maistuukin jäätelölle!
En tykkää jätskistä mutta sitä olen ostanut jo kolme pakettia!
Sukulalla oli jotai tekemistä sen kanssa...googlaa sukula+jäätelö!
Robert´s Coffeen gelato factoryn jäätelöt on ihania. Myös muut vastaavat, jotka tekee italialaista jäätelöä esim. Bus Gelato.
Älä suotta opettele. Ei mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Se on semmonen...hitsit kun en muista muuta kuin mainoksen, sen jätskitehtaan maidontuottajan lehmilläkin on nimet! Aivan siis niin ihanaa jätskiä, ei oo lisäaineita, maistuukin jäätelölle!
En tykkää jätskistä mutta sitä olen ostanut jo kolme pakettia!
Sukulalla oli jotai tekemistä sen kanssa...googlaa sukula+jäätelö!
Se on Jymy!
Palmuöljyjäätelöä ne kaikki melkein on.
Koeta jotain kermajäätelöä. Jos esim. tykkäät jostain mausta valmiiksi (tyyliin suklaa, appelsiini tms.), niin valitse sen makuinen jäätelö. Ei kannata kokeilla vegaanijäätelöitä, ne on pahan makuisia. Toiset jäätelöt ei ole niin makeita kuin toiset, niin voi myös kokeilla. Sitten joku italialainen gelatino-paikka myy taas ihan eri kaliiberin jäätelöitä kuin mitä muualta saa.
Pirkka mantelipuikko, olikohan nimi Choco Grande.
Älä missään nimessä osta mitään bulkkijätskiä!
Artesaanijäätelöt ovat ihan eri tuote niihin verrattuna. Italialainen gelato on parasta, ja sitä tekee Suomessa moni pieni yritys.
kolmen kaverin jäätelöt, mövenpick suklaa
. "Ei kannata kokeilla vegaanijäätelöitä, ne on pahan makuisia"
Sulla on maku sormessa ja sormi on ollu perceessä!
Vegejätskeissä ei ole mitään bascaa!
Pingviini Wanhan ajan vaniljakermajäätelö. on hyvä eikä maksa liikaa.
Vanhan ajan vaniljajäätelöä.