Olen huomannut, että monet >185 cm pitkät lihavat miehet ylpeilee usein sillä isokokoisuudellaan
Vielä jos siihen isokokoisuuteen yhdistyy iso, väh. 46 koon jalka.
Kommentit (31)
No mutta niillä on pieni kikkeli.
Huvittavinta noissa on voimalla ylpeily, vaikkei edes treenaa. Puheissa tulee kaikille lähtö ja pistetään nippuun ja nönnönnöö. Päivääkään ei ole mitään lajia treenattu eikä salilla käyty. Joo läskillä kädet kyllä näyttää paksulta, mutta ei se lihasta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MInä pidän yli 185-senttisistä, tukevista miehistä. :)
Ja olet itse kokoa?
Olen 180-senttinen ja sopusuhtainen. Pitkänä on ihanaa. :)
Joo, niin on, paitsi joutuu väkijoukoissa katselemaan pappojen ja mammojen päälakia. Ne maksaläiskät, hilse ja juurikasvu, yök. Ja mähän oon vain 173, mutta jos laitan korkkarit niin näin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet itse kokoa?
Joo, niin on, paitsi joutuu väkijoukoissa katselemaan pappojen ja mammojen päälakia. Ne maksaläiskät, hilse ja juurikasvu, yök. Ja mähän oon vain 173, mutta jos laitan korkkarit niin näin käy.
Mitäs tunget niiden pappojen ja mammojen kanssa jonottamaan ilmaista ämpäriä tai kahvipakettia, liiku nuorempien joukossa. Ja sielläkin varmuuden vuoksi vähän polvet koukussa.
Ei tarvi olla edes lihava, kun moni 185 cm tai pidempi mies tekee suuren numeron 'pituudestaan'. Esimerkiksi voihkimalla että ei saa auton penkkiä niin taakse että jalat mahtuisivat. Uittu, kun minä olen vain pari senttiä lyhyempi ja ihan hyvin mahdun, niin aivan varmasti mahtuu tuo pituudellaan rehvastelijakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet itse kokoa?
Minä en pidä väkijoukoista, joten en ole joutunut katselemaan tuollaisia maisemia.
Minäkin pidän kengistä, joissa on 5-6 cm korkoa. Sillä pituudella voi luoda katseensa kauas pois ikävistä maisemista, jos siis sellaisissa on käväistävä.
Joka suunnasta on kyllä huono näkymä: samanpituisten korvakarvat näkyvät silmien tasolla, ja lyhyet ihmiset katselevat muiden sierainten olemusta. Tosi lyhyet ovat kaikkein ikävimmässä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla edes lihava, kun moni 185 cm tai pidempi mies tekee suuren numeron 'pituudestaan'. Esimerkiksi voihkimalla että ei saa auton penkkiä niin taakse että jalat mahtuisivat. Uittu, kun minä olen vain pari senttiä lyhyempi ja ihan hyvin mahdun, niin aivan varmasti mahtuu tuo pituudellaan rehvastelijakin.
Eiköhän se ole ihan kiinni siitä miten pituus on jakautunut torson ja jalkojen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
No minä tykkään lyhyenä naisena. Mies voi heittää minut olalle ja viskata sänkyyn. Kukkakeppi ei samaan pysty.
Et sinä ole nainen. Ketä luulet huijaavasi?
Minä olen 149 cm ja kevyt, mieheni on kokoa 62 ja mallia Ex painija, 115 kg ja 180 cm
Vierailija kirjoitti:
Ovat parhaita ja saavatkin tuntea olevansa komeita ja ihania. ;)
Nainen 162cm, 68 kg
Se selittää.