Olen huomannut, että monet >185 cm pitkät lihavat miehet ylpeilee usein sillä isokokoisuudellaan
Vielä jos siihen isokokoisuuteen yhdistyy iso, väh. 46 koon jalka.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
No minä tykkään lyhyenä naisena. Mies voi heittää minut olalle ja viskata sänkyyn. Kukkakeppi ei samaan pysty.
Jos oot kevyt nainen (alle 50-kiloinen) niin se onnistuu lähes jokaiselta mieheltä ja monelta naiseltakin. Miksi haluat tulla viskatuksi?
Ap taitaa olla joku hento pieni mies
Minä en ole huomannut, mutta en vietäkään aikaa työväenluokan paikoissa.
Äh. Sopivan lihaksikkaat ja normaalivartaloiset, ei siis mikään bodaajatyyppinen tai edes kovin lihaksikas on paras. Pituus max 180 cm.
Vierailija kirjoitti:
No minä tykkään lyhyenä naisena. Mies voi heittää minut olalle ja viskata sänkyyn. Kukkakeppi ei samaan pysty.
Miksi sinut pitää viskata sänkyyn? Tai heittää olalle? Outoja fetissejä joillakin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Öö, miten tuo korreloi pienuutesi kanssa? Jos olet ISO niin sitten olisit voinut sanoa, et hyvä että mies on tarpeeksi iso, jotta voi viskellä sinua ympäriinsä. Pienen nyt voi ottaa olalleen vaikka toinen nainen.
MInä pidän yli 185-senttisistä, tukevista miehistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ja olet itse kokoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot kevyt nainen (alle 50-kiloinen) niin se onnistuu lähes jokaiselta mieheltä ja monelta naiseltakin. Miksi haluat tulla viskatuksi?
Kai se joistain on hauskaa niin kauan kun mies ei väkisin tee.
Haluatko ap tarkentaa, millaisissa yhteyksissä tämä ylpeily tapahtuu? En ole kuunaan todistanut moista, ja mietin että missä konteksteissa näin on.
Meillä asuu 187cm ja 109kg. Aina huomataan, saa tilaa ja saa palvelua. Ei tarvi jonotella.
Tää on aivan totta. Se on heille valtavan ylpeilyn aihe ja erityisesti se et nostaa 300kg penkistä yhdellä kädellä
:D on sitä eräillä tylsä sunnuntai!
Turun Ruskea Talo tiedottaa: Kellarin tietokoneilta pääsee nyt myös vauva-palstalle.
Vierailija kirjoitti:
:D on sitä eräillä tylsä sunnuntai!
Sunnuntait on, varsinkin jos ei taaskaan saanu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet itse kokoa?
Olen 180-senttinen ja sopusuhtainen. Pitkänä on ihanaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä asuu 187cm ja 109kg. Aina huomataan, saa tilaa ja saa palvelua. Ei tarvi jonotella.
Luullaan portsariksi. Toki semmoinen talon puolesta ruokitaan. Ei kai ne laskuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei tuollaisen heittelykyvyn kanssa korreloi juuri yhtään, paitsi negatiivisesti. Usein pitkät ovat myös laihoja kukkakeppejä joilla ei ole voimaa yhtään.