Tiimipäivä parin viikon päästä, mitä keksisin tekosyyksi etten pääse?
Pitäisi siis Helsinkiin matkustaa ja olen yksin tiimissäni omalla paikkakunnalla. En ole vielä luvannut mitään että tulisin joten nyt ehtisi vielä keksiä tekosyyn. Mielellään sellaisen että voisin jo huomenna ilmoittaa, eli ei tyyliin flunssaa tai lapsi sairastunut joita ei etukäteen voi tietää.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Sano että sait kunnalliselta hammaslääkäriltä peruutusajan sille päivälle.
Miksi ottaa palkaton poissaolo?
Vierailija kirjoitti:
Koira pitää viedä leikkaukseen.
Palkatonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tapanasi luistaa kaikista muistakin epämieluisista työtehtävistä?
Poika, sinulla kun ei työkokemusta ole, niin pidä se äärioikeistolainen paskanuppisi ummessa.
Vastauksesi siis ilmeisesti on kyllä. Siksikö et halua nähdä työkavereitasi? He luultavasti inhoavat tuollaista työnsä tekemättä jättävää luuseria paljon enemmän kuin sinä heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että sait kunnalliselta hammaslääkäriltä peruutusajan sille päivälle.
Miksi ottaa palkaton poissaolo?
Ei kai se käynti koko työpäivää vie, mutta estää toiselle paikkakunnalle matkustamisen.
Itsekin toivon löytäväni vielä työpaikan jossa tuollaisia ei järjestetä. Teen mieluummin töitä kuin osallistun rasittavaan ohjelmaan ja kuuntelen työkavereiden puuduttavia juttuja, kun meillä ei ole mitään yhteistä.
Mitäs jos menet hyvällä asenteella? Laita silmät kiinni, hengittele rauhassa ja yritä keksiä mitä hyvää tiimipäivässä on! Esim:
Kiva saada pieni tauko työkiireistä.
Ihanaa päästä nukkumaan hotellilakanoihin ja syödä rauhassa hotellin aamupala.
Olisikohan siellä Helsingissä jotain muutakin kivaa, nyt kun sinnepäin menen? Vanha tuttu? Kiinnostava näyttely?
Xxx-keskuksessa on myös pakkopulla-päiviä, jotka vain ärsyttävät ihmisiä. Työjonot kasvavat. Työ on työtä eikä tärkein asia ole ystävystyä työkavereiden kanssa. Työhyvinvointi ei ainakaan lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tapanasi luistaa kaikista muistakin epämieluisista työtehtävistä?
Poika, sinulla kun ei työkokemusta ole, niin pidä se äärioikeistolainen paskanuppisi ummessa.
Vastauksesi siis ilmeisesti on kyllä. Siksikö et halua nähdä työkavereitasi? He luultavasti inhoavat tuollaista työnsä tekemättä jättävää luuseria paljon enemmän kuin sinä heitä.
Minä luistan kaikesta vapaamuotoisesta ns. hauskanpidosta, joka ei liity työntekoon mitenkään. Teen tauotkin töitä, tulen usein vuoroon etuajassa ja lähden viimeisenä. Koen nimenomaan olevani työpaikalla töissä enkä hoitamassa ihmissuhteita. T. Eri
Siis saat ilmaisen matkan, hotellin ja varmaan myös ruuat ja jotain ohjelmaa? Jos nyt vaan osallistuisit. Aina voi kieltäytyä, jos johonkin yksittäiseen juttuun et halua. Itselläni esim. polvi niin jäykkä, että käytännössä kaikki fyysinen jää väliin. Ei siitä kukaan mitään sano, kun ilmoitan jääväni kannustajaksi. Ei kukaan aikuista ala pakottaa.
Tiimi on sitä, että esimies tai akka pääsee helpommalla
Olen ekstrovertti mutta inhoan näitä pakollisia ja teennäisiä "pidetään yhdessä hauskaa"- päiviä.
Ei sinun tarvitse tehdä mitään, mitä et halua. Joku tuossa sanoikin että jää pois fyysisistä aktiviteeteista polven takia. Itse olen joskus vain jättäytynyt sivuun, sanonut että jätän tämän väliin, käynyt vaikka vähän pihalla välillä. Ehkä on vähän kulmaa kohotettu mutta annettu olla sellainen kuin olen. Minä jotenkin kuormitun ja ahdistun liikaa, jos on tuntikausia melua ja paljon ihmisiä, pakko välillä vetäytyä hetkeksi.
Pidä rajasi ja ole mikä olet, ei siellä tarvitse mihinkään naurujoogaan mennä mukaan jos et halua mennä.
Itse en osallistu mihinkään yhteiseen touhuun varsinkaan jos ei palkka juokse. Kaikenmaailman piirileikkipaskat ja mukahauska puuhailu, ei jeesus. Sano että sul on parempaa tekemistä tai sit ystävällisemmin muuta menoa.
Koira pitää viedä leikkaukseen.