Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 10% inflaatio nosti lukuisten tuotteiden ja palveluiden hintaa kymmeniä tai jopa satoja prosentteja... olisiko joku talousoppinut joka pystyy perustelemaan nämä korotukset inflaatiolla?

Vierailija
28.05.2023 |

Epäilen suuresti asiaa....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. sähkön hinta nousu kohtuuttomasti. Vieläkään ei saa määräaikaista sopimusta kuin 100 % hinnannousulla, kun olemme maksaneet 6 senttiä /kwh

Vierailija
2/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjät ovat ahneita ja näkivät tilaisuuden nostaa hintoja, mutta voi, palkansaajille ei taaskaan ole varaa nostaa palkkoja edes inflaatio verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun se menee toisin päin. Inflaatio johtuu hintojen noususta.

Vierailija
4/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otetaan takaisin 20-22 ajalta saamatta jääneitä voittoja ja samalla vähän lisääkin. Ryminällä mennään ääripäästä toiseen ja tilanne tasaantuu vasta vuosien päästä.

Vierailija
5/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäile vaan rauhassa. Minä taas rauhassa ilmiannan tämän ja ei varmaan tarvits edes mainita syytä, moderaattori kyllä tajuaa ja hoitaa homman kotiin.

Bye bye!

Vierailija
6/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea perustelu on kusetus

Vierailija
7/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kukoistaa ahneus. Kesko, S-ketju, kampaamot, palvelut.............AHNEUS. Älkää antako rahojanne, älkää käyttäkö palveluita, älkää ostako............itse olen laittanut oman rahapussini kiinni, en maksa mitään mikä on minusta ylihintaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän