Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksen eturauhasen tyydyttämisestä

Vierailija
28.05.2023 |

Mitä siis olen asiasta oppinut.

Itse en ole koskaan tykännyt välilihan hieromisesta. Minusta se tuntuu jopa epämiellyttävältä. Nämä kokemukset siis ovat peräauron kautta tapahtuvasta hyväilystä. Minulla ei ole ollut onnea löytää ketään hieromaan minua sieltä, joten kokemukset siis käsittelevät vain itsetyydytystä.

Eturauhasen hierominen sormella tuntuu oikein hyvältä, mutta sormi ja ranne väsyvät tosi nopeasti, joten sillä lailla ei oikein voi kuin totuttaa peräaukkoa siihen, että siellä on jotain.

Minulla on kaksi seksilelua. Kumpikin hintaluokkaa 10 - 20 €, eli ei mitään kallista. Niitä siis käytän.

Toinen on eturauhaskiihotin, käytännössä siis peräaukkoon työnnettävä vibra. Siinä on muutama ohjelma, mutta kaikki ne tuntuvat ihan samalta. Se siis vaan laitetaan takapuoleen ja ajatellaan mukavia rauhallisia asioita. Itse en edes mieti alastomia naisia tai mitään erityisen kiihottavaa. Aika pian peräaukon lihakset alkavat supistella ja kehon valtaa mielihyvän tunne. Tämä on se eturauhasorgasmi. Niitä tulee aaltoina useita, periaatteessa niin kauan kuin viitsii jatkaa ja mielentila pysyy yllä. Tällä tavalla en ole koskaan saanut spermaa tulemaan, mutta orgasmit ovat kyllä paljon pitempiä ja nautinnollisempia kuin penistä hieroessa.

Toinen leluni on dildo. Hommasin nettikaupan kaikista pienimmän, koska ison asettelu sisään olisi työlästä. Se on noin sormen paksuinen. Sitä siis työntelen sisään ja ulos. Jossain vaiheessa tulee tunne, että rehellisesti sanoen kakat on tulossa housuun. Kun vaan jatkaa ja antaa lihasten jännittyä (ekalla kerralla jätin tässä kesken) ei tulekaan mitään persiistä vaan spermaa peniksestä. Se ei ole ihan samaa ainetta kuin mitä tulee penistä hieromalla. Se on paljon nestemäisempää. Ymmärtääkseni se on eturauhasen eritettä ilman siittiöitä. Dildon työntelyä voi jatkaa pitkään ja nestettä vain tulee. Ihmettelen missä minussa on sellainen säiliö, jossa sitä on niin paljon. (Ja kun joku kuitenkin väittää, niin mieheltä ei tule kusta erektiossa.) Ejakulaatio tuntuu ihan miellyttävältä mutta ei ollenkaan samalla tasolla euforiselta kuin edellämainittu orgasmi.

Eturauhasta tyydyttäessä siis orgasmi ja siemensyöksy siis ovat selkeästi eri asiat. Ainakin minun tapauksessani ne tuotetaan ihan eri leluillakin. Toistaiseksi en ole keksinyt miten ne edes voisi yhdistää samanaikaisiksi.

On tietysti mahdollista myös runkata penistä samalla kun tyydyttää eturauhasta. Sillä tavalla on mahdollista saada ihan normaali siemensyöksy ja eturauhasorgasmi. Ne on vaan vähän vaikea ajoittaa yhteen ja usein tuntemukset vähän blokkaavat toisensa. Yleensä siis tyydytän ensin eturauhasta ja sitten lopuksi runkkaan ihan normaalin siemensyöksyn niin, että mahdollinen paine myös kiveksistä helpottuu.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari kun otti minulta suihin laivalla työporukan ressulla niin hän yritti hieman hyväillä takapuolen kautta mutta ei mennyt oikeastaan sisään ollenkaan kun liukkarikin puuttui, niin jäi vähän vajaaksi siellä puolella Tiesi kyllä hyvin mitä oli tekemässä ja tuntui ihan hyvältä.

Mari on kyllä aivan ykkönen noissa touhuissa

Vierailija
22/23 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista ja rehellistä pohdintaa kiitos kun jaoit kokemuksesi näin avoimesti. Varmasti moni miettii näitä samoja juttuja mutta ei uskalla sanoa ääneen.

Eturauhasorgasmi on kyllä monelle aika mystinen aihe ennen kuin sitä kokeilee itse. Ja olet ihan oikeassa: orgasmi ja siemensyöksy eivät ole automaattisesti sama asia. Eturauhasen kautta saavutettava orgasmikokemus voi olla täysin ilman ejakulaatiota ja silti tuntua syvemmältä ja intensiivisemmältä kuin tavallinen peniksen kautta saatu huippu. Joillakin miehillä se onnistuu yhdistämään, joillakin taas ei eikä kumpikaan tapa ole väärä.

Itsetyydytyksessä välineet vaikuttaa tosi paljon. Halvat lelut voivat riittää alkuun, mutta ergonomia, muotoilu ja värinän laatu vaihtelevat paljon. Esimerkiksi sellaiset eturauhaskiihottimet, joissa on taipuisa varsi ja erillinen moottori perineumille, voivat auttaa stimuloimaan useampaa aluetta kerralla. Vibraohjelmien laatu ja tehokkuuskin eroavat reilusti kaikissa ne eivät oikeasti tunnu erilaisilta, niin kuin sanoit.

Se kakat housuun -fiilis on muuten klassinen vaihe, jonka monet tunnistaa. Siinä kohtaa monet hämmentyy ja lopettaa, mutta niin kuin hyvin kuvasit, tunne menee usein nopeasti ohi ja muuttuu nautinnoksi.

Jos kiinnostaa joskus kokeilla jotain yhdistelmää tai voimakkaampia kokemuksia, niin kannattaa katsoa sellaisia tuotteita, jotka on suunniteltu sekä sisäiseen että ulkoiseen stimulaatioon tai jopa etäohjattavia malleja, jolloin ei tarvitse itse olla koko ajan käsi kipeänä.

Kiitos vielä että jaoit kokemuksesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään ollut päässyt oikeen homman kanssa perille, kunnes.. 

Olin selinmakuulla ja tyttöystäväni pyysi nostamaan jalkoja hieman koukkuun ja laittoi tyynyn alaselän alle jotta pääsee paremmin "apajille". Antoi suuhoitoa ja samalla työnteli pienehköä vibraa vain ehkä 2-4cm sisään. Teki tätä kiihtyvällä tahdilla kunnes alkoi silmissä sumenemaan. Siis hyvällä tavalla. Useat eturauhaskiihottimet menee aika paljon sisään ja tuntuu että menee "ohi". Tuommoinen muutaman sentin paneminen sopivalla vibralla höystettynä räjäytti tajuntani. Varsinkin kun nainen samalla imi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän