Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (1257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitin just"pula-ajan' perus kaurapuuron.
Puolet vettä, puolet maitoa.
Voi nokare ja merisuolaa joukkoon. Ei kun nauttimaan.
Vähän oon kyllä nolo!Ei nolottaisi yhtään, voin lisäksi saattaisi lipsahtaa päälle kanelia ja omenahilloa. Maito saattaisi olla kaikkein punaisinta luomua.
Ei kai pula-ajan karapuuroon kuulu maito ja voi? Vettä vaan ja vähän suolaa.
Tarttisin jonkun rauhottumispaikan. Hiljentymisen luonnon äärelle. Terveisiä kaivatulle
Vierailija kirjoitti:
Tarttisin jonkun rauhottumispaikan. Hiljentymisen luonnon äärelle. Terveisiä kaivatulle
Tuu mun sänkyyn. Me kasvetaan molemmat sammalta.
Tsiisus, että tykkään susta. Sun silmistä, käsistä, sun äänestä. Ei voi lakata miettimästä mitä tapahtuisi, jos riisuisi kaikki pidäkkeet ja antaisi mennä. Mieletöntä seksiä vai hirveää kohellusta, ihan sama. Mulla olisi aikaa oppia tuntemaan susta joka ruutu.
Joo, ehkä hyvä ettei nähdä vähään aikaan. Voi hieman rauhoittua. Vaikka mielelläni rauhoittuisin sun sylissä tietäen, että mulla on aina paikka siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu mun sänkyyn. Me kasvetaan molemmat sammalta.
Sänky telttaan meren rannalle, miten ois
Vierailija kirjoitti:
Onko tää tosis-ketju?
Kuka on Tosis?
mun rakas ``kulottaa``😂ruokansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää tosis-ketju?
Kuka on Tosis?
Erittäin hyvä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Lähelle on pitkä matka.
Niin tuntuu olevan ja minähän odotan erästä😊
Vierailija kirjoitti:
Lähelle on pitkä matka.
Ai että ja jumankauta! Tykkään bongata näitä upean miehen oloisia ilmestyksiä ja mitä helvettiä näin juuri instassa? 😍👌 Nyt on silmille ruokaa ihan niin syvälle pureutuen taas että omg ja lol! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä maistuu syödä jo valmiiksi kärsineen ihmisen rahoilla?
Kuka niillä syö ja miten liittyy kaipuuseen?
Täältä löytyy näitä elämän uikuttajia tämäntästä,kunhan kalastavat viestejä.
tai haukkuvat muuten vaan juuri tällä KAIPAUS sivulla
sivust
Ymmärtäkää nyt hyvät hölmöläiset että elämä ei ole pelkkää juhlaa. Ne jotka käyvät kärsimyksensä läpi valittamatta koko ajan turhaan ja töitä tehden ovat eliittiä tulevassa. Haistakaa paska, joka sanani on totta. Olen lisäksi ylpeä siitä millainen olen ja mitä osaan vaikka elämäni ei olekaan mikään prinsessatarina eikä elämässä ole minulle tarjottu mitään kultalusikalla eikä edes helposti. Kyllä te vielä opitte muruset!
Vierailija kirjoitti:
Ai että ja jumankauta! Tykkään bongata näitä upean miehen oloisia ilmestyksiä ja mitä helvettiä näin juuri instassa? 😍👌 Nyt on silmille ruokaa ihan niin syvälle pureutuen taas että omg ja lol! 😍
Mitä nyt vihtua??
Iltapäivän lämpimiä halauksia ja suukkoja mun unelmieni naiselle 🤗🤗🤗😘😘😘
Viimeksi(kin) kun kohdattiin ja moikattiin, niin tuli sellainen jännä tunne, en osaa oikein kuvailla sitä. Mitähän mahtaa olla.. olisko jotain 💕
Vierailija kirjoitti:
Ketjunarsisti/ankeuttaja on saapunut, aika mennä muille maille, lol.
Sä oot hani niin oikeassa. Nyt lähdetään, eihän täällä pysty edes hengittämään. LOL.
Vierailija kirjoitti:
L***a ikävöi T***a 💞
Niin teen.
Ja tapaaminen on ainakin minun osaltani edelleen voimassa 😊