Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (1257)
En ole estänyt. kokeile vaikka
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Mulle anteeksipyyntö tarkottaa sitä, että katuu jotain tekemäänsä, joka on loukannut tai ottaa siitä vastuun. Toisinan anteeksipyyntö ei vaikuta aidolta jos mikään ei muutu.
Kaivattusi on loukannut sinua ja silti kaipaat?
Kyllä. Kun tunteet tai ihmissuhde ei ole ollenkaan pinnallinen, se kestää myös kolhuja.
Kesäillan suudelmat ja halit sinulle, rakas. Haaveissani menen kanssasi yöuinnille. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko vielä uskoa?
Yritän. Mutta odotan sultakin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi haaveistani olisi tehdä sulle eväät työhön... Nähdä ja tuoda kahvit tullessa. Sellaisen suhteen, kun suhun saisikin luotua. Mutkattoman. En tunne sua, mutta siltikin tunnen. Täytät ajatuksiani.
Rakastan, niin simppeliä se on.
Ois mahtavaa jos meillä ois tollaset välit. En päästäisi tollaista naista menemään.
Olen mies.
Eka oli mun kirjoittama, naiselta.
Usko loppunut ja hyvä niin, koska mitään molemminpuolisuutta ei koskaan ollut.
Forget you ? No yritetään nyt sitten oikeasti
Vierailija kirjoitti:
On asioita joita en anna koskaan anteeksi.
Huomattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi haaveistani olisi tehdä sulle eväät työhön... Nähdä ja tuoda kahvit tullessa. Sellaisen suhteen, kun suhun saisikin luotua. Mutkattoman. En tunne sua, mutta siltikin tunnen. Täytät ajatuksiani.
Rakastan, niin simppeliä se on.
Ois mahtavaa jos meillä ois tollaset välit. En päästäisi tollaista naista menemään.
Olen mies.
Olet ihana mies.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko vielä uskoa?
Jaksan.
Tykkäsin, kun aikanaan katselit minua.
Sen jälkeen on ollut yksinäinen olo täällä ihmisten keskellä.
Hyvää yötä kaivattuni.
Kauniita levollisia unia
sinulle kesäyöhän,
halauksin ja suukoin.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko nähdä vielä kerran?
Hänet? Vaikka useammin.
Kalamies
Ihana Clark Kent 💗💕 saanko olla sun Lois lane vaikka vaan huomisen päivän?
Teetä vähän iltaan ja sitten unille, hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Forget you ? No yritetään nyt sitten oikeasti
Hiljalleen.
Tänään on ollut taas jotenkin enemmän ikävä. Oisko siksi kun on kauempana eikä ole mitään mahdollisuutta nähdä. Yleensä on edes se mahdollisuus, paitsi ettei silti nähdä. Ihan sama vaikka oisinkin siellä, niin eipä silti nähtäis. Oon jostain syystä alkanut nyt taas miettimään, että millaisia ystäviä oltais, jos olisin ollut rohkeampi silloin meidän ensimmäisenä tuntemisvuonna. Oon myös miettinyt että jos ei ikinä koskaan enää nähdäkään, niin uskallatkohan ikinä seurata, laittaa viestiä tai vastata mun viestiin jos joskus jotain tarinaa taas kommentoisin.
Uskon