Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi tässä tilanteessa?

Vierailija
28.05.2023 |

Moi,

Haaveilen vauvasta ja äitiydestä, mutta sairastan hyvin vaikeaa ja laajalle levinnyttä endometrioosia. Olin leikkauksessa äskettäin, jossa sitä poistettiin. Kaikkea ei saatu otettua. Nyt hoitona keinotekoiset vaihdevuodet lääkityksellä.

Mulla on endometrioosia vatsakalvolla, kohdussa, kohdun takana, munanjohtimissa, munasarjoissa, palleassa, virtsarakon pinnalla, suolen lähellä. Munasarjat on liimautuneet kohtuun kiinni.

Lääkäri sanoi, että 6kk kannattaa yrittää ja jos ei tuota tulosta, niin hoitoihin. Minulle on viikko tai kuukausikin ilman lääkitystä (jota ei voi ottaa jos yrittää tulla raskaaksi) hyvin vaikeaa kiputilanteen vuoksi. Pidättekö muutenkin raskautumista tilanteessani epätodennäköisenä?

Ja onko joku mennyt ns suoraan hedelmöityshoitoihin, vaikean kiputilanteen vuoksi?

Kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tapatat itsesi. jos munasarjat leviää noin pahasti, niin osa kasvaimista menee bordellioosiin ja kehittyy myöhemmin munasarjasyöväksi. jos puhut sanaakaan lapsen hankkimisesta, niin se on prioriteettina lääkärille tärkeämpää, mitä sinun potentiaalinen kuolema myöhemmin. nyt lopetat lapsipuheet ja leikkautat kaikki kasvaimet pois adoptoi vaikka lapsia, älä leiki hengelläsi ja noin monen kasvaimen leviämisellä.

En ole kuullut, että näin voisi käydä. Onko joku muu?

Ap

Vierailija
2/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

munasarjasi leviävät samalla tavalla kuin sienirihmasto. kun se menee sydämmeen saakka, niin se on siinä. ylipaino pois, että lääkärit pääsee leikkaamaan rihmastot katki. leikit hengelläsi tällä hetkellä. doctrateksin syöpäklinikalla ne kuvaa samantien kaikki kasvaimien sijainnit. julkisella eivät niinkään selvitä koko asiaa, jos puhut lisääntymisestä. julkiselle on halvempaa, jos synnytät ja kuolet pois sitten myöhemmin.

No onpa hauskaa. Voisitko lopettaa disinformaation jakamisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut aloitukselle?

Ap

Vierailija
4/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosista huolimatta voi tulla raskaaksi, kuten lääkäri teille jo ehdotti. Hoidot eivät välttämättä ole nopeammat kuin luomusti, jos teissä ei ole muuta vikaa (olen ollut hoidoissa ilman tuloksia ja tullut eri miehen kanssa raskaaksi luomusti yk3). Miehen siittiöt kannattaa kuitenkin tutkituttaa ensin, että ette turhaan yritä ja sinun kannattaa tikuttaa ovulaatiota, että osuu siemenet kohdilleen. Lääkärin kanssa kannattaa keskustella sopivasta kipulääkityksestä yritysaikana. Buranaa ei saa käyttää isoja/jatkuvasti kumpikaan. Onnea yritykseen!

Vierailija
5/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin voit syödä lääkettä hoitojen aikanakaan ja hoidotkin ottavat oman aikansa, joten joudut joka tapauksessa olemaan ilman lääkitystä.

Vierailija
6/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteessa?

Vierailija
7/7 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa?

Kun on niin laajalle levinnyt tauti. Olen ehkä vähän masentunut yrittämisestä sen takia lähtökohtaisesti. En tavallaan uskalla haluta mitään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi