Mies loukkaantui seksiin liittyen, sanoin väärin
Voi että! Vihjasin etten saanut täysin niin mies järkyttyi ja oli loukkaantunut myöhemmin.
Sanoin yhden lauseen jolla asian ilmaisin.
Mielestäni se ei ollut paha asia että sanoin.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kaikki miehet järkyttyvät aivan kauheasti, jos nainen ei joka kerta 100% varmuudella saa kouristelevia huuto-orgasmeja. Kukaan mies ei ole elämänsä aikana törmännyt mihinkään muuhun tilanteeseen :)
Meillä nainen kyllä saa joka kerta, jos panohommiin ryhdytään. Puhu siis vaan omasta puolestas.
Vai panohommiiin, juntti. Sillä saa varmaan 1 sadasta. Mutta ei mene perille, ei.
Vierailija kirjoitti:
Heh, oletteko joskus kokeillut sanoa naiselle, kun on saanut omat orkkunsa. "mä en vielä saanut". Suurimmalla osalla menee ihan pasmat sekaisin, eikä osaa tehdä mitään asian hyväksi. Mieshän on vastuussa omista laukeamisistaan.
Mitä mä just luin? Ehkä mies voi sanoa noin vaikka vitsillä, mutta mä kyllä tunnen ja huomaan kun mies saa. Ja olen tainnut joskus pyytääkin, että haluan että sanot kun oot lähellä laukeamista. Se nimittäin kiihottaa minua.
Jos mä saan eka, siirryn tietenkin niin sanotusti hoitamaan miehen loppuun. Sama pätee tosin päin.
Mitähän sukupolvea mahdat edustaa? Vai onko asiat joita itse pidän normaalina sittenkin jotain poikkeuksellisen toimivaa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kaikki miehet järkyttyvät aivan kauheasti, jos nainen ei joka kerta 100% varmuudella saa kouristelevia huuto-orgasmeja. Kukaan mies ei ole elämänsä aikana törmännyt mihinkään muuhun tilanteeseen :)
Meillä nainen kyllä saa joka kerta, jos panohommiin ryhdytään. Puhu siis vaan omasta puolestas.
Vai panohommiiin, juntti. Sillä saa varmaan 1 sadasta. Mutta ei mene perille, ei.
Jos ei osaa saada oikealla tavalla joutaakin jäädä ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oikealla tavalla" ?? Oikeaa tapaa ei naiselle ole olemassakaan. Jokainen vähänkään kauemmin naisen kanssa ja naisen orgasmeista välittävä tietää tämän. Ei auta mahtikalukaan siihen, vaan miehen on otettava kaikki mahdolliset juttut käyttöön, opeteltava päteväksi nuolemaan, sormettaman dildoamaan ties mitä, että aina onnistuu kun on seksiä. Eikä auta kestävyyskään, isolla naidessa mitä kaemmin kestää sen kauemmas orgasmi katoaa jos ei ole tulollaan.
Jos naisen tyydyttämiseen kävisi aina samat jutut olisi se helppoa, mutta kun samallakin naisella vaihtelee hitosti jo päivittäin saati pidemmän ajan sykleillä. Jos haluaa tyydyttää naisensa kerrasta ja vuodesta toiseen aina, niin saa kyllä uhontaa käsityksen kullin kaikkivoipaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et saanut täysin" Mitä se meinaa
Olen luullut että nainen saa tai jää ilman. Mutta tämä on jotain uutta.
Sain seksiä mutta huippu jäi saavuttamatta.
Vierailija kirjoitti:
Käytä sanojasi kauniisti, paljon merkitsee miten asian sanoo ja millä sävyllä.
Sanoin nätisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oikealla tavalla" ?? Oikeaa tapaa ei naiselle ole olemassakaan. Jokainen vähänkään kauemmin naisen kanssa ja naisen orgasmeista välittävä tietää tämän. Ei auta mahtikalukaan siihen, vaan miehen on otettava kaikki mahdolliset juttut käyttöön, opeteltava päteväksi nuolemaan, sormettaman dildoamaan ties mitä, että aina onnistuu kun on seksiä. Eikä auta kestävyyskään, isolla naidessa mitä kaemmin kestää sen kauemmas orgasmi katoaa jos ei ole tulollaan.
Jos naisen tyydyttämiseen kävisi aina samat jutut olisi se helppoa, mutta kun samallakin naisella vaihtelee hitosti jo päivittäin saati pidemmän ajan sykleillä. Jos haluaa tyydyttää naisensa kerrasta ja vuodesta toiseen aina, niin saa kyllä uhontaa käsityksen kullin kaikkivoipaisuudesta.
Tuohonhan se sitten lopulta menee kun lähtee orgasmin perässä juoksemaan, saa mennä vaikka maailman ääriin ja päällään seistä eikä koskaan tiedä mikä milloinkin kelpaa. Hyvin se oma onnistuu panemalla, jos ei kelpaa niin nainen on hyvä ja hoitaa itsensä miten parhaaksi näkee. Tai sitten jos pitää temppuilemaan lähteä niin saman verran sitä extraa tännekin kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohonhan se sitten lopulta menee kun lähtee orgasmin perässä juoksemaan, saa mennä vaikka maailman ääriin ja päällään seistä eikä koskaan tiedä mikä milloinkin kelpaa. Hyvin se oma onnistuu panemalla, jos ei kelpaa niin nainen on hyvä ja hoitaa itsensä miten parhaaksi näkee. Tai sitten jos pitää temppuilemaan lähteä niin saman verran sitä extraa tännekin kiitos.
Miehellä asenne kysymys. Itse olen hoitanut vaimolleni aina, keinolla millä hyvänsä. Niissä eri keinoissa on sekin hyvä puoli, että tullut väkisinkin seksiin vaihtelua. Harvemmin on tiennyt etukäteen mikä on ollut päivän "sää". Vaimo on sitten vastaavasti kiitollisena ja tyydyttetynä tehnyt kaikki temput, asennot ja puristellut pillulla mehut ulos. On myös tyhjentänyt kassit välillä ihan pyytämättä, kun kaluni on pahasti keulinut väärään aikaan. Hienoja muistoja niistäkin suikkareista. Antaisi pyllyäkin jos sinne mahtuisi sattumatta. Niin, että pitää antaa jos haluaa saada.
Avoimmuus on hyvä asia . Jos mies ei sitä
kestänyt, niin sitten ei. Kyllä minä tyytyväisempi
olen kun kuulen naiselta sen mikä totuus on.
Sitten tehdää sitä mikä toimii paremmin
Vierailija kirjoitti:
Avoimmuus on hyvä asia . Jos mies ei sitä
kestänyt, niin sitten ei. Kyllä minä tyytyväisempi
olen kun kuulen naiselta sen mikä totuus on.
Sitten tehdää sitä mikä toimii paremmin
Samaa mieltä
Järkyttävää että tällaisia miehiä on.
Toisaalta kannustaisin myös naisia puhumaan ja opettamaan enemmän miehiä siitä, ettei orkun saaminen todellakaan ole aina helppoa ja oikeasti neuvomaan mitä tarvitsee voidakseen laueta. Sekään ei ole joka kerta samanlaista.
Oman kokemuksen mukaan avoin kommunikaatio mahdollistaa sen, että miehestä tulee OIKEASTI hyvä rakastaja ja kukapa ei sellaisesta miehestä tykkäisi. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies ymmärtää, että aina ei onnistu. Ja kysyy voiko vielä tehdä jotain.
Lelut myös rohkeasti käyttöön. Miehet on syytä vapauttaa siitä luulosta, että heidän kullinsa riittäisi tai edes tarvitsisi riittää naisen orkkuun. Joskus näin voi olla, mutta ei todellakaan aina.
Ja nainen, joka kertoo ettei nyt ihan saanut, on hyvä saalis sinne sänkyyn. Mikäli siis miehenä arvostaa naista, joka haluaa hyvää seksiä ja on kiinnostunut omasta nautinnostaan. Mies voisi ottaa tämän lahjana eikä moitteena.
Vai onko todella parempi vaihtoehto se, ettei kommunikoida siitä seksistä ollenkaan ja sit mies alkaa ihmettelemään kun naista ei enää kiinnostakaan.
Se, että nainen kertoo saamisestaan tai saamatta jäämisestään on signaali siitä, että toistaiseksi ainakin kiinnostaa. Uhriutumalla ja loukkaantunalla mies vaientaa naista ja luo otollista maaperää toimimattomalle seksille, jossa ei kommunikoida.