Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkaantui seksiin liittyen, sanoin väärin

Vierailija
28.05.2023 |

Voi että! Vihjasin etten saanut täysin niin mies järkyttyi ja oli loukkaantunut myöhemmin.
Sanoin yhden lauseen jolla asian ilmaisin.
Mielestäni se ei ollut paha asia että sanoin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hellanduudelli, että ihan pahasti sanoit, eikä mies kestänyt rehellistä palautetta.  Rehellinen palaute on ainut mikä miestä kehittää ja opettaa paremmaksi sängyssä. Pitäisi miehenkin sen tietää, jos ei ole ihan kakara tai leiki prinsessaa. 

Vierailija
2/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olisi pitänyt ilmaista asia jotenkin niin että, "voi kun tuntuu hyvältä, haluan että teet lisää, älä lopeta!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun olisi pitänyt ilmaista asia jotenkin niin että, "voi kun tuntuu hyvältä, haluan että teet lisää, älä lopeta!"

Niin olisi. Mies oli tosin väsynyt.

Vierailija
4/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin siis seksin lopuksi sen lauseen kun kyseli onko kaikki ok.

Mitä jos hän olisi jäänyt paitsi o:sta ja sanonut saman?

Vierailija
5/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et saanut täysin" Mitä se meinaa

Vierailija
6/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, oletteko joskus kokeillut sanoa naiselle, kun on saanut omat orkkunsa. "mä en vielä saanut". Suurimmalla osalla menee ihan pasmat sekaisin, eikä osaa tehdä mitään asian hyväksi. Mieshän on vastuussa omista laukeamisistaan.

Vierailija
7/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, oletteko joskus kokeillut sanoa naiselle, kun on saanut omat orkkunsa. "mä en vielä saanut". Suurimmalla osalla menee ihan pasmat sekaisin, eikä osaa tehdä mitään asian hyväksi. Mieshän on vastuussa omista laukeamisistaan.

Aika huono nainen sulla

Vierailija
8/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huono nainen sulla

Sanos muuta. On itsestään selvää, että jos mies hoitaa ensin naiselleen orgasmin hoitaa tyydytetty ja kiitollinen nainen miehelle sen jälkeen tavalla tai toisella.  Näin meillä on aina menty. Pidetty huoli että molemmat saaneet. Kummasti on vaimon seksihalut säilyneet, kun on aina saanut orgasmit halutessaan.

Vierailija
9/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmia tietysti

Vierailija
10/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia feikkaan.

Vierailija
11/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vika jos nainen ei saa, ja vika myös miehen jos ei itse saa. Näin se kyllä oikeasti menee.

Jos naisen pitää itse itselleen orgasmi hankkia,  on mies huono..se vaan on totuus.  Mitä sellasella miehellä tekee!

Vierailija
12/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vika jos nainen ei saa, ja vika myös miehen jos ei itse saa. Näin se kyllä oikeasti menee.

Jos naisen pitää itse itselleen orgasmi hankkia,  on mies huono..se vaan on totuus.  Mitä sellasella miehellä tekee!

Ei mitään. Olen miehenä ihan samaa mieltä. Eikä ole vaimo valittanut orgasmin puutetta, saati miehen haluja. Eikä ole minun tarvinnut kärsiä vaimon haluttomuudesta. Noissa on vissi yhteenkuuluvuus. 

Vierailija
13/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipahaa

Vierailija
14/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipahaa

Niin on tärkeämpää, ettei mies saa mielipahaa, kuin se saako nainen nautintonsa vai ei. Näin asiat arvotetaan.

Vierailija
15/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sanojasi kauniisti, paljon merkitsee miten asian sanoo ja millä sävyllä.

Vierailija
16/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmia tietysti

No eihän se sitten saanut ollenkaan. Sanamuoto vihjaa, että olisi olemassa jokin puolittainen orgasmi.

Vierailija
17/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaikki miehet järkyttyvät aivan kauheasti, jos nainen ei joka kerta 100% varmuudella saa kouristelevia huuto-orgasmeja. Kukaan mies ei ole elämänsä aikana törmännyt mihinkään muuhun tilanteeseen :)

Vierailija
18/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luullut että nainen saa tai jää ilman. Mutta tämä on jotain uutta.

Vierailija
19/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kaikki miehet järkyttyvät aivan kauheasti, jos nainen ei joka kerta 100% varmuudella saa kouristelevia huuto-orgasmeja. Kukaan mies ei ole elämänsä aikana törmännyt mihinkään muuhun tilanteeseen :)

Meillä nainen kyllä saa joka kerta, jos panohommiin ryhdytään. Puhu siis vaan omasta puolestas.

Vierailija
20/31 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksinkertaisia miehiä täällä on? Naisen saa helposti orgasmiin (useimmat siis) jos hiukan viitsii sormeaan tai kieltään heiluttamaan.

Ei, kun sitä kalua vaan pitäs juntata, voi junttieemelit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän