Miten saatte ajan kulumaan kun olette heränneet näin aikaisin?
Täälläkin niin tylsiä aiheita ettei kiinnosta. Meillä muut nukkuu vielä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut tv:tä miehen kanssa reilun tunnin. Sarja kesken. Vielä jatketaan yksi jakso. Samalla kudon villapaitaa. Kohta sitten pihalle puuhastelemaan, hommaa riittää. Teinit nukkuvat vielä. Ehkä herättelen kohta nuorempia. Kahvit juotiin ja voileivät syötiin. Ihana sunnuntaiaamu ilman krapulaa!
Ohiksena: miehesi siis joutuu tv-katselunsa taustaääninä sietämään kutimien kilinää? Miten itserakasta ja muista piittaamatonta sinulta. Kili-koli-kili.
Herään joka aamu kuudelta hoitamaan hevoset.
Asun Englannissa ja meillä kello nyt puoli kahdeksan. Nyt juon aamukahvia ja selailen Vauvaa ja kohta lähden aamukävelylle puistoon. Näyttäisi olevan upea aurinkoinen ilma.
Vierailija kirjoitti:
Asun Englannissa ja meillä kello nyt puoli kahdeksan. Nyt juon aamukahvia ja selailen Vauvaa ja kohta lähden aamukävelylle puistoon. Näyttäisi olevan upea aurinkoinen ilma.
Kuluuko aika Englannissa eri tahtiin vai mikä tässä oli pointti?
Mistä tietää että suomalainen asuu ulkomailla? No ei tarvitse arvailla, se kyllä muistaa kertoa sen aina ihan itse joka käänteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää että suomalainen asuu ulkomailla? No ei tarvitse arvailla, se kyllä muistaa kertoa sen aina ihan itse joka käänteessä.
Koska Suomen ja Englannin välillä on kahden tunnin eron aika ero. Jos olisin sanonut vaan, että just heräsin sen enempää selventämättä, niin silloin tuo pikemminkin kuulostaisi myöhään heräämiseltä, koska Suomessa kello on kirjoitushetkellä jo enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin.
Tänään join kahvit ja lähdin vesurilla hakkaamaan pajuja pellon ja tien varsilta. En halua koivikkoon paju ongelmaa, lisäksi tekee hyvää hartia kipuun se liike tai työ
Mielikuvitukseton ihminen on tylsä, ei aika.
Heräsin yhdeksän maissa, käytin koiran lenkillä ja söin aamiaista. Siitä saakka olen tehnyt lomasuunnitelmia (varannut majoituksia kesäloman ensimmäiselle reissulle ja ostanut laivaliput toiselle), aika on vierähtänyt ihan huomaamatta. Nyt tuli sellainen olo, että en enää jaksa selata booking.comia vaan pidän ne varaukset, jotka olen tehnyt, ja tulin välillä vilkaisemaan tänne. Kohta taas koiran kanssa lenkille ja sitten lounasta.
Me ollaan miehen kanssa herätty kolmelta valvomaan kuumeisen lapsen kanssa. Aloituksen kellonaikaan mennessä minä olin jo käynyt 5 km aamulenkillä koiran kanssa, kun mies sillä aikaa laittoi aamupalaa ja pesi pyykkiä, aamupalan jälkeen mies ja lapsi luki hetken satuja ja minä neuloin villasukkaa. Seitsemältä aukesi kauppa ja mies lähti hakeen lapselle jugurttia yms. mikä menee kipeälläkin kurkulla helposti alas ja apteekkiin. Puoli ysiltä lapsi oli jo päikkäreillä ja mies lähti kuntosalille.
Meillä on jo ihan sellainen olo, että kellon kuuluis olla ainaki 4 iltapäivällä, ku kaikki on monta tuntia aikataulua edellä. Yleensä käyn koira kanssa lenkillä kasilta enkä neljältä ja mies menee salille tai lenkille joskus kolmelta iltapäivällä, kun lapsi on pitkillä päikkäreillä ja minä alan laittaa jotain ruokaa, että syödään kun lapsi herää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut tv:tä miehen kanssa reilun tunnin. Sarja kesken. Vielä jatketaan yksi jakso. Samalla kudon villapaitaa. Kohta sitten pihalle puuhastelemaan, hommaa riittää. Teinit nukkuvat vielä. Ehkä herättelen kohta nuorempia. Kahvit juotiin ja voileivät syötiin. Ihana sunnuntaiaamu ilman krapulaa!
Ohiksena: miehesi siis joutuu tv-katselunsa taustaääninä sietämään kutimien kilinää? Miten itserakasta ja muista piittaamatonta sinulta. Kili-koli-kili.
😀😃🙂 Joo, on kyllä aivan älyttömän itserakasta minulta neuloa hänelle villapaitaa syksyn viimoihin 😀😃
Meillä on tapana sanoa ääneen, jos toisen puuhat ärsyttää. Toisin kuin ehkä sinulla, kuka luultavasti vaan mutiset partaasi ja kiukuttelet kertomatta syytä.
Juon aamukahvia, nautin ja kuuntelen sateen ropinaa. Minusta on mukava olla omissa ajatuksissa: suunnittelen tulevaa (juhla)viikkoa ja mietin kesää, tulevia kuvioita, erästä mukavaa miestä... Ehkä siirryn kohta nojatuoliin ja kuuntelen (kuulokkeilla) musiikkia tai luen kirjaa. Nuoreni herää vasta puolilta päivin ja syömme (minulle lounasta, hänelle aamupala) yhdessä. Olen introvertti enkä kaipaa muita ihmisiä pyörimään lähelläni 24/7. Hitaat omat sunnuntaiaamut ovat parhaita :)