Miten saatte ajan kulumaan kun olette heränneet näin aikaisin?
Täälläkin niin tylsiä aiheita ettei kiinnosta. Meillä muut nukkuu vielä.
Kommentit (32)
Olen ollut taas hereillä kahdesta. Nyt alkaa muutkin heräillä. On tässä kaikenlaista puuhaa tiedossa. Ne aamuyön tunnit on tylsimpiä. Pelasin candy crushia.
Mun pitäisi neuloa yksi villapaita loppuun, ensi lauantaiksi tarve.
Sitten kohta kympiltä alkaa jumalanpalvelus, sitä kuunnellessa vierähtää tunti.
Iltapäivällä jotain ruokaa niin saa huomiseksi evääksikin töihin.
Puolikas pitakebab olisi kyllä jääkaapissa.
Poika pyysi pesemään pari koneellista pyykkiä.
Illalla sauna.
Vierailija kirjoitti:
Juon vielä kupin kahvia ja alan värjäämään hiuksiani.
Ihan mielenkiinnosta minkä väriset tulee?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta minkä väriset tulee?
Ap
Kuparin oranssit olleet jo yli vuoden. Ruskea oli oma väri. Olen ollut jo blondi, musta, lila, punainen, erilaiset ruskean sävyt. Katsotaan milloin taas vaihdan väriä. Nykyäänhän se oma väri olisi jonkun verran harmaa, vielä en osaa hyväksyä sitä. Ja noin 20 vuotta olen värjännyt itse.
Heräsin jo viideltä, aika normaaliaikaan.
Jos olisi lämmin kesäaamu olisin jo juonut 1-2 aamukahvit ulkona mutta vain 10 astetta lämmintä ja kylmä merituuli. Kävin kyllä kaverin kanssa uimassa ennen klo 7 kuten joka aamu. Järvelle ei onneksi tuullut joten istuskelimme vähän aikaa laiturilla. Kävin pihalla ja kasvihuoneella tarkistamassa tilanteen.
Nyt kuuntelen äänikirjaa ja odottelen että muut herää n klo 9
Omituinen kysymys. Ajan kulumiseen ei vaikuta millään tavoin se jos te yhä nukutte. Aamupäivän tunnit ovat aina perhaat. Te iltavirkut ajattelette aina, että kaikki elävät kuin te. Työttömillekin te saarnaatte että teidän täytyy saada elämänrytmi kuntoon, vaikka jo tilastollisesti puolet työttömistä on aamuvirkkuja. Otatte aina itsenne standardiksi pokkana.
Trollaaminen kuluttaa aikaa mukavasti.
Tässä aamupalaa lopettelen ja käytän kohta koiran pitkällä lenkillä. Sitten alan sitten tehdä lounasta, kun mies haluaa syödä tukevasti ennen kirkkoa (itse en mene). Tänään suunnitelmissa ainakin etsiä itselle syksyksi harrastusta (tee säkin niin, jotta ei ois syksyllä tylsää :)), käydä kummitytön kanssa puistossa ja siivoilla vähän.
Lähden nyt koiran kanssa lenkille.
Odotan kauhulla, että naapurit heräävät ja alkavat taas metelöidä😬
Nyt vielä ihanan hiljaista.
Terv. Kerrostalo asukas
Alan ilmoittelemaan av-palstan aloituksia asiattomiksi.
Kävin hotellin erinomaisella aamiaisella ja nyt vähän lepäilen ennen kotimatkaa. Hyvät fiilikset viikonlopusta.
Nautin ulkona kun naapurit eivät vielä huuda ja mekkaloin
En ole edes nukkunut. Onkohan mulla korona? Päätä ja jalkoja särkee, kuumetta, nenä tukossa. Mulla ei ole koskaan aikuisiässä ollut flunssaa. Vuonna 1999 oli influenssa. Tuo kuume huolestuttaa. Mummo 77 v.
Kahvia, joogaa tai muuta kotijumppaa.
Unohduin taas lukemaan koko yöksi. Lähimetsikön poluilla kuljeksin kahdeksan maissa, haistelin kevättä ja kuuuntelin lintujen aamukonserttia. Hyvä mieli tänään, toivon mukavaa päivää kaikille!
Juon pannullisen kahvia.
Sen jälkeen 4-5 kertaa nussin seksinukkea.
Vierailija kirjoitti:
Juon pannullisen kahvia.
Sen jälkeen 4-5 kertaa nussin seksinukkea.
Ai nussit vai??
Olen katsonut tv:tä miehen kanssa reilun tunnin. Sarja kesken. Vielä jatketaan yksi jakso. Samalla kudon villapaitaa. Kohta sitten pihalle puuhastelemaan, hommaa riittää. Teinit nukkuvat vielä. Ehkä herättelen kohta nuorempia. Kahvit juotiin ja voileivät syötiin. Ihana sunnuntaiaamu ilman krapulaa!