Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ihminen, joka ei pidä juhlista tai niiden järjestämisestä?

Vierailija
28.05.2023 |

Kertokaa mielipiteitänne!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin juhlista.

Sukujuhlia inhoan.

Vierailija
2/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä juuri minkäänlaisista juhlista, en viihdy isoissa ihmismassoissa ja sukujuhlat kaikista pahimpia. Olen kai sosiaalisesti hieman estynyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipiirissä on niin outoja ihmisiä etten halua järjestää heille mitään ja sitten kun juhlat harvoin on, on meno todella teennäistä. Yksi saattaa alkaa haukkua vuosikymmenten takaista tuttavaa yllättäen, toinen taas kehumaan itseään, kolmas paljastaa neljännen vaietuimman salaisuuden otettuaan omasta pullosta pari naukkua jne. Tapaile tällaisia sitten.

Vierailija
4/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti rajoittunut.

Vierailija
5/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti? Ujo..

Vierailija
6/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämmönen kuin minä olen. Ei kiinnosta mitkään pönöttämiset ja istuminen kiusaantuneessa hiljaisuudessa mitä suomalaiset juhlat on. Sen sijaan, jos on grilli kuumana, kylmiä juotavia tarjolla ja rentoa olemista sekä hyvää musiikkia niin voin ilmaantua paikalle

Vierailija
7/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tämmönen kuin minä olen. Ei kiinnosta mitkään pönöttämiset ja istuminen kiusaantuneessa hiljaisuudessa mitä suomalaiset juhlat on. Sen sijaan, jos on grilli kuumana, kylmiä juotavia tarjolla ja rentoa olemista sekä hyvää musiikkia niin voin ilmaantua paikalle

Ihan sama homma minullakin.

Vierailija
8/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen ei nauti juhlien järjestämiseen liittyvistä käytännön hommista, kuten siivoamisesta, pätkääkään.

Vierailija
9/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilonpilaaja. Hapannaama.

Vierailija
10/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen ihminen.

Vierailija
11/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka on esimerkiksi väsynyt tai masentunut. Voimavarat eivät riitä.

Vierailija
12/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole tympeämpää kuin suomalaiste ylppärit/rippujuhlat/syntymäpäivät. Jos suinkin pystyn, keksin minkä tahansa tekosyyn pysyäkseni poissa näistä kaavoihin kangistuineista lusikkaleipäkekkereistä. Kahvitassin kanssa kiemurrellaan ja pönötetään - kiitos ei, enää koskaan.

Vierailija
13/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä?

Vierailija
14/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole tympeämpää kuin suomalaiste ylppärit/rippujuhlat/syntymäpäivät. Jos suinkin pystyn, keksin minkä tahansa tekosyyn pysyäkseni poissa näistä kaavoihin kangistuineista lusikkaleipäkekkereistä. Kahvitassin kanssa kiemurrellaan ja pönötetään - kiitos ei, enää koskaan.

Tämä. Jos oikein räväytetään, niin lusikkaleivät on korvattu macaroneilla! Siitä sitä juttua piisaa seuraavaksi viideksi vuodeksi - ettäs uskallettiin!

Vierailija
15/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi! Inhoan järjestää juhlia, koska kaikki siihen liittyvä stressaa ja kuormittaa minua kovasti. Olen ehkä enemmän teorian kuin käytännön ihminen, ja vaikka sinänsä teoriassa ehkä tietäisin, miten homma kuuluu hoitaa, niin käytännössä esim. jo kutsujen lähettäminen vaatii minulta vähintään viikon verran henkistä tsemppausta. Juhlien järjestäminen ei siis tule minulta ns. luonnostaan, vaan minulla on kilometrin pituiset listat muistettavista asioista ja niitä sitten paniikissa suoritan. Juhlapäivän aamuna minulla on yleensä stressistä niin kova päänsärky, että on pakko ottaa ihan kunnolla särkylääkettä. Ja kyllä, olen melko introvertti ihminen ja lisäksi sillä tavalla täydellisyydentavoittelija, etten halua meille vieraita ennen kuin koti on aivan häikäisevän siisti ja puhdas.

Lisäksi suurin osa juhlista on sellaisia, joihin minua ei yhtään kiinnostaisi mennä. Olisi vain niin paljon kivempaa käyttää se aika toisin, esimerkiksi hoitamalla puutarhaa tai telkkaria katsomalla.

Vierailija
16/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen vähän ujo. Isot juhlat ei ole lempparijuttu. Muutama hyvä kaveria kutsun sen sijaan mielellään. 

Vierailija
17/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujuhlat on pahinta mitä tiedän. Häät kammottavia. Olen siinä iässä, että uskallan olla osallistumatta ja vietän aikani paremmin. Ystäviäkään en tykkää tavata isolla joukolla.

Vierailija
18/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä juhlista, olen introvertti. Jos tulee kutsu johonkin juhliin, en "pääse" paikalle.

Inhoan juhlavaatteisiin pukeutumista jne.

Ja sitä rahanmenoa. Ei kiitos.

Omat 50v- synttärit lähestyvät, en aio järjestää juhlia silloinkaan. 😊

Vierailija
19/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat ok, mutta järjestäminen ei!

Vierailija
20/46 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä juhlista enkä ole koskaan käynyt niissä. Vietän omat 50 v synttärit yksin. En ole halunnut katsella muiden känni örvellyksiä. Ihmiset on todella ärsyttäviä kännissä. Selittävät ja selittävät kaikki asiat naisen puutteesta ja pettämisistä  joten en jaksa kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä