Teams-haastattelusta kysymys
Pöhkö kysymys mutta voinko osallistua nykyisellä työkoneellani toisen firman järjestämään teams-haastatteluun? Siis teknisesti ja moraalisesti. Näkeekö joku työkamu että olen teams-kokouksessa?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Näkee.
Mistä? Kun ei ole kalenterikutsua. Muutan statuksen vaikka do not disturb.
Oikeasta yläkulmasta pystyy muuttamaan statuksensa ihan mihin itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee.
Ei kalenterikutsua?!
Ei näe työkaveri, jos ei ole selkäsi takana. Näin tietenkin olettaen, että kone on aina yksin sinun käytössäsi eikä työkaverit muutenkaan näe, mitä sinun koneellasi tapahtuu ja että samanaikaisesti ei ole päällä oman työpaikkasi teamsia. Olen itse osallistunut, ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee.
Ei kalenterikutsua?!
Sori on siis toki kutsu. Statuksen voin muuttaa oikeasta yläreunasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei näe työkaveri, jos ei ole selkäsi takana. Näin tietenkin olettaen, että kone on aina yksin sinun käytössäsi eikä työkaverit muutenkaan näe, mitä sinun koneellasi tapahtuu ja että samanaikaisesti ei ole päällä oman työpaikkasi teamsia. Olen itse osallistunut, ei ongelmaa.
Kiitos. Näin ajattelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee.
Ei kalenterikutsua?!
Itse saan spostiin (myös henk.koht.kotipostiini) teams- tai zoom-kutsun ja saamastani linkistä liityn tapaamiseen. Jos on oma työhuone tai muu rauhallinen tila, ei noita kukaan seuranne. Mutta jos tapahtuu työaikana, kannattaa se ei saa häiritä -lappu vähintään olla ovessa.
Näkee.