Millainen on ihminen, joka ei pidä juhlista tai niiden järjestämisestä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika tavallinen ambivertti, mutta en tykkää juhlista enkä varsinkaan siitä että minua juhlittaisiin jostain syystä. Ikää on jo kyllin.
Vesku Loirikin sanoi, ettei viihdy muiden juhlissa kun ei viihdy omissakaan ja samaa on sanonut myös Lenita Airisto.
Melkein luulen, että iso osa suomalaisista ei tykkää juhlista.Tässäkin ketjussa näkee, miksei juhlia kannata järjestää. Aina löytyy porukkaa, joka ei ole tyytyväinen mihinkään ja valittaa kaikesta.
Niin. Etkö ole ennen tiennyt, ettei kaikki tykkää järjestää juhlia, eikä myös osallistua juhliin?
Millainen on ihminen, joka tällaista kyselee?
Höh. Hän on sellainen joka ei pidä juhlista tai niiden järjestämisestä 😆😆
Pitäisikö kaikkien tykätä juhlien järjestämisestä?
Itse en pidä ja vähän on lasten rippi- ja yo-juhlien järjestäminen tapahtunut niin sanotusti hampaat irveessä, vaikka sinänsä lasten ilosta tietysti nauttien.
Kuoharia liikaa siemaillut kuopus kertoi yo-juhlissaan vieraille, että äiti on siivonnut kolme viikkoa (lievää liioittelua) ja tehnyt koevoileipäkakun, joka oli surkea ja siksi tarjolla ruuaksi on keittoa, salaattia ja voileipiä.
Sukulaiset tulivat matkojen päästä ja tiesin, että he odottivat ruokatarjoilua. En kyllä vieläkään ymmärrä, mistä poitsu oli keksinyt, että voileipäkakku olisi jotenkin must. Kelpasivat ne voileivätkin.
Kaverien kanssa on ihan kivaa järjestää juhlia rennommissa merkeissä nyyttikestiten.
Minä olen tullut myös samaan tulokseen. Itsellä ei juhlissa ole koskaan kivaa, stressi, vaivannäkö, rahanmeno vaan palkkana. On paljon parempaa ja tärkeämpääkin tekemistä, kun passata muita. En järjestä juhlia enää kuin oman perheen kesken ja sitten lapsille lastenjuhlia. Se on mukavaa oikeasti ja tärkeää lapsille.