Kuinka hävittää vainaja?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt ap?
Ihan muuten vaan...
soita häkeen, niin sieltä lähettävät apua ja ammattilaiset
Vierailija kirjoitti:
Lähetä Postissa, katoaa varmasti.
Tää oli hyvä :'D
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt ap?
Jos tulee joskus tarve.
Kukkapenkkiin johonkin ja kukkia päälle. Sanot vaan naapurille että maan alla on "vienoja" ja hoe sitä aina että vainaja on siellä, sinä laitoit sen sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happoa
Mitä sille hapolle sitten tehdään, kun vainaja on liuennut siihen? Ei kai sitä voi viemäriinkään laittaa.
Niin. Siinä tule vastaan nämä nykyiset tiukat jätelait. Jäteneuvonnasta voisi kysyä, varmaankin neuvovat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti hankala kysymys, kevytkin ihminen painaa yli 50 kg. Jo se, että saa kalmon hävityspaikkaan, on haastavaa.
Puhumattakaan siitä, että ruumiskoira haistaa vainajan ruumiin olleen autossa tai missä vaan. Puhumattakaan kuiduista ym. jäljistä mitä jää kuljetusautoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happoa
Mitä sille hapolle sitten tehdään, kun vainaja on liuennut siihen? Ei kai sitä voi viemäriinkään laittaa.
Niin. Siinä tule vastaan nämä nykyiset tiukat jätelait. Jäteneuvonnasta voisi kysyä, varmaankin neuvovat.
Päivää mulla olisi tämmöinen happo ja vainaja liemi. Voiko sen kaataa ihan vessanpönttöön? Varmaan luulisivat pilapuheluksi.
Se on hautaaminen nykyään niin kallista että pitää kehitellä halvempia tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Happoa
Päivää mulla olisi tämmöinen happo ja vainaja liemi. Voiko sen kaataa ihan vessanpönttöön? Varmaan luulisivat pilapuheluksi.
Jos silleem normaalilla tavalla: - Kaverin puolesta vaan kyselen, kun se ei just nyt pysty puhumaan. Angiina tai jotain.
Tai: hiiri tipahti mun happoämpäriin. Voiko kaataa vessanpönttöön? Ei tuki röörejäkään enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju ip-osoitteineen nettivinkattu poliisille.
Sinun hieckavíŧtuínen typryytesí ja huumorintajuttomuutesi on ilmiannettu SUPO:lle.
Noh noh, ei hän mitään voi sille että on kirjolla.
Jos olisi iso pakastin, voisi pakastaa ja syöttää kissalle pieninä paloina.
Syö se itse. Viidakon kannibaalien mukaan sen maku muistuttaa sianlihaa.
Vierailija kirjoitti:
Syö se itse. Viidakon kannibaalien mukaan sen maku muistuttaa sianlihaa.
Mutta siitä voi tulla kuru, joka muistuttaa puolestaan hullun lehmän tautia.
-ohis
Tämä on oikeasti hankala kysymys, kevytkin ihminen painaa yli 50 kg. Jo se, että saa kalmon hävityspaikkaan, on haastavaa.