Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla lapsiluku täynnä: tuleeko välillä silti vauvakuume-tuntemuksia?

Vierailija
28.08.2008 |

.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta on, eikä enempää varmastikaan tule, mutta kuume on ajoittain kova. Välillä kyllä ystävien vauvajuttuja kuunnellessa kiittelen mielessäni, että onneksi tuo aika on meillä jo ohi. Ja seuraavana päivänä kaipaan kovasti raskaus ja /tai vauva-aikaa :-) Meillä kuopus pian 3v.

Vierailija
22/38 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mulla on vain yksi. en ole aitityyppia, koen vapauden menetyksen erittainkin rassaavana. mies toivoisi toista lasta mutta koululaisen aitina en halua aloittaa koko hommaa taas alusta, pikkulapsiaika on ajanu meidan perheen ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jo epätoivoinen jatkuvan vauvakuumeen takia. Neljäs raskaus oli geminiraskaus. Se auttoi ainaiseen vauvakuumeeseen. En sen koommin ole kärsinyt moisesta vaivasta.

Vierailija
24/38 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen 6, toinen 13. Mä olisin halunnut enemmän, mies ei. Olen tyytynyt osaani ja välillä mietin, olisinko tosiaan enää jaksanut alusta...Se, ettei oo pikkuvauvaa, on mahdollistanut mulle toisaalta aikuisopiskelun....

Tähän suhteeseen ei vauvaa synny, ellei ihmettä tapahdu, toisessa tilanteessa voisin olla valmis. Pikkasen epäilyttää edellinen vaikea synnytys.

Ja vauvat ON ihania, ei siitä mihinkään pääse - kyllä se tunne tulee, vaikka telkusta vauvan kasvoja katsellessa tai kaupassa...

Vierailija
25/38 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut vauva-kuume, ja olen ollut todella masentunut että meille ei tulekaan toista lasta. Meillä yksi kohta 3-vuotias.

Olisin halunnut pikkukakkosen, mutta epäröin liikaa silloin esikoisen synnyttyä - en halunnut ihan heti perään (alle kahden vuoden ikäerolla) toista. Nyt mies ei enää halua.

Meillä itsellä tulee ikä vastaan.

Surettaa pojan puolesta ettei tule sisaruksia.

Vierailija
26/38 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsia kolme. Oneksi pääsen hoitamaan kaverin vauvoja :) Jotenkin en ihmettelis yhtään jo smeille kuitenkin viel se yks tulis. Jos vaik kahden vuoden päästä en laittaiskaan uutta kierukkaa...

Vierailija
27/38 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta kotiäitinä riitti. Ja nämä jo olemassaolevat lapseni ovat niin ihania, että miksi haikailisin enempää.

Vierailija
28/38 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo kolme. Kaksosten jälkeen oli vielä se tunne, että pitäisi saada yksi lisää. ONneksi tulikin! Kolmonen on jo 2,5v. Joskus tosin tulee se tunne, että tuo kolmas on jo niin iso ettei ole enää vauva, ja voi apua tässäkö tämä oli!

Mutta ehdottomasti en enää jaksaisi uutta vauvarumbaa. Meillä ne ovat olleet niin rankkoja kaikkien kolmen kanssa. Tuntuu, ettei omaa elämää ole ollut lainkaan kun lapset ovat olleet pieniä.

Vasta nyt tuntuu elämä palaavan jälleen tähänkin huusholliin kun eka lapsi meni kouluun ja pienin täyttää alkuvuodesta 3!

Sitä paitsi taloudellisesti olisi aika katastrofi jos meille syntyis neljäskin.

Vierailija
29/38 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olisi ihana olla ja synnyttääkin, mutta en jaksaisi hoitaa sitä lasta. Se olisi kuitenkin pahemmanlaatuinen koliikkikiljuja ja moniallergikko.

Jos voisin olla varma, että lapsi on terve ja hyväntuulinen ja loistava nukkuja, voisin antaa raskauskuumeelle vallan ja saisin ehkä vauvakuumettakin. Mutta niin kauan kuin on epävarmaa millainen vauva olisi tulossa, en voi antaa raskauskuumeen jyllätä.

Meillä on kaksi lasta, nuorempi 6-vuotias.

Vierailija
30/38 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teillä ei olekaan se lapsiluku täynnä?

Vierailija
31/38 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille vaan mitään mahda, vauvat ja lapset vaan nyt ovat niin ihania ja tää kotona oloaika.

Vierailija
32/38 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina haluaisin pitää sylissä ja liekuttaa. Hoitaa siis pitäisi... Itse en enää haluaisi omaksi, 4 riittää kyllä. Toisaalta jos ehkäisystä huolimatta vielä tulisi, niin saisi kyllä tulla.

Vierailija
33/38 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ensimmäinen yhteinen oli 1v niin alkoi puhua toisesta...

Nyt neljäs tulossa ja aina on ollut lapsiluku täynä. En kyllä valita. Muistan miten tavatessani vaimoni ainut arvelluttava piirre hänessä oli puheet "En tiedä haluanko omia lapsia."

Vierailija
34/38 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kuitenkin aika yleistä.

No kun ensimmäinen yhteinen oli 1v niin alkoi puhua toisesta...

Nyt neljäs tulossa ja aina on ollut lapsiluku täynä. En kyllä valita. Muistan miten tavatessani vaimoni ainut arvelluttava piirre hänessä oli puheet "En tiedä haluanko omia lapsia."

Vierailija
35/38 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne yleensä häviävät kun näen tuttuja joilla on vauvoja tai jotka ovat raskaana. Tänään tapasin yhden tutun joka on rv 39 + jotain, ja íhan spontaanisti mieleeni tuli että jipiiiiii, mun ei enää koskaan tarvitse käydä tuota prosessia läpi! Meillä on kolme lasta, nuorin kohta 2v eikä lisää tule varmasti.

Vierailija
36/38 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan vauvakuumetta mutta hoivavietti kylläkin nousee isosti pintaan kun näkee esim telkasta pienen vauva :)

Vierailija
37/38 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. imettävän. Mutta en silti kaipaa aikaa, kun lapset olivat niin pieniä.

Vierailija
38/38 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme pientä lasta ja nuorin täyttää kuukauden päästä vuoden.. ja niin haluaisin taas seuraavan vaikka heti, kummallista. Yhtään ei ole mielessä tai muistissa ne vaikeat ajat ja yöt ja muut, on lapset vaan niin ihania. Ymmärrän täysin niitä joilla on lapsia todella monta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi